Voorbeeld van een afwezigheidsbericht.

Momenteel zijn wij niet bereikbaar. Laat alstublieft uw naam en telefoonnummer achter en we bellen u zo spoedig mogelijk terug. Nous ne sommes pas joignable actuellement, merci de nous laisser votre nom et n° de téléphone et nous vous rappellerons dès que possible. 
Op dit moment is de Servicedesk gesloten. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen acht en half vijf. De verbinding wordt nu verbroken. 
Welkom bij MijnBedrijf. Wij zijn momenteel niet bereikbaar. Spreek na de toon je naam en telefoonnummer in en we bellen je zo snel mogelijk terug.
Welkom bij MijnBedrijf, wij zijn momenteel gesloten. De personen met een geschikt abonnement kunnen ons bereiken op het gekend noodnummer. Dit is terug te vinden op uw factuur. Een prettige dag verder. 
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met MijnBedrijf. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Gelieve geen voicemail bericht achter te laten maar contacteer ons via info@mijnbedrijf.be . Voor meer informatie kunt u altijd op onze website terecht www.mijnbedrijf.be.	
Welkom bij MijnBedrijf, Ik kan uw oproep nu niet beantwoorden, maar laat uw naam en nummer na en we bellen u spoedig terug. Bedankt voor uw oproep.
Welkom bij MijnBedrijf. Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug.
Welkom bij MijnBedrijf. Wij verbinden u nu door met één van onze medewerkers.
Welkom bij Garage X. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag van 8u tot 18u30 en zaterdag van 8u tot 17u. Indien u een Assistance certificaat genomen hebt, kan u bij pech of ongeval buiten onze openingsuren terecht op het nummer X. U kan een bericht inspreken na de toon, met vermelding van uw naam, nummerplaat en telefoon, waarna wij u zo spoedig mogelijk zullen terugbellen. Bedankt en tot ziens. 

33 voorbeeldteksten voor jouw telefooncentrale

25 tips voor een betere klantenservice

Meer inspirerende artikelen.

Elke week posten we interessante inzichten. We helpen u graag om uw klanttevredenheid te verhogen.

Wij hebben enkele antwoordapparaat teksten verzameld die je kan gebruiken. Maar op voices.be vind je ook de geschikte stemmen die dit dagelijks inspreken voor grote en kleine bedrijven. Kies gerust de stem die bij jouw bedrijf past. Zo zorg je voor een zeer professionele indruk.
Welke telefoontekst spreekt u in als u niet meteen aan de lijn kunt komen? Wij geven enkele voorbeelden.
Met een welkomsttekst voor uw telefoon kunt u uw beller professioneel welkom heten op uw telefooncentrale.
Heeft u een telefooncentrale? Dan laat u de beller een bericht horen, wanneer u niet bereikbaar bent. Hier vindt u enkele voorbeelden.
Een beller in de wachtrij? Gebruik deze meldingen om het wachten zo aangenaam mogelijk te maken.

Wilt u een gratis professioneel ingesproken voicemail?

Wij willen een professionele telefoonstem beschikbaar maken voor grote en kleine bedrijven. Daarom krijgt u van ons een gratis stemopname op maat van uw bedrijf.