5 tips om meer te verkopen met je voicemail

Wist je dat je meer kan verkopen door te investeren in een goede voicemail? Je hebt er misschien nog niet bij stilgestaan, maar een goede voicemail zorgt voor een goede indruk bij klanten en een goede indruk zorgt voor een betere verkoop! Wij geven je vijf tips om beter te verkopen met een professionele voicemail!

Snelheid

Met een professionele voicemail kan je klanten veel sneller helpen en doorverwijzen. Met een welkomstbericht en eenvoudig keuzemenu help je bellers snel verder. Hoe langer je mensen laat wachten, hoe meer geld je verliest. Want time is money! Waar wacht je nog op?

Professionaliteit

Schakelde je net over naar een zogenaamde ‘VOIP-centrale’ of ‘cloud-telefonie’? Dan kun je de professionalisering beter doortrekken met mooie boodschappen. Wij ondersteunen je hierbij met zakelijke voorbeelden en advies bij het opmaken van je call-flow. Onze stemmen klinken zakelijk en vriendelijk. Je zal merken dat je bedrijf nog professioneler wordt als onze stemmen jouw bedrijfsnaam uitspreken en de stem van jouw telefooncentrale worden.

Persoonlijkheid

Door te kiezen voor professionele boodschappen op de telefooncentrale, geef je je bedrijf meer persoonlijkheid. De stem van je telefooncentrale vertegenwoordigt eigenlijk jouw bedrijf. Een vriendelijke persoonlijke begroeting vertaalt zich automatisch naar een grotere interesse in aankopen.

Internationale uitstraling

Heb je ook Engelse of Franse klanten of richt je je op de Duitse markt? Dan kan je maar beter ook telefonisch een professioneel klinkende verwelkoming hebben in alle talen, ingesproken door een meertalige stem of verschillende stemmen met een andere moedertaal. Ben je niet zeker wie de geschikte stem is uit ons aanbod? Vraag raad via onze chat, door middel van een offerte of bel naar ons!

Klanttevredenheid

Wist je dat in 2021 negen op de tien bedrijven concurreert op basis van klanttevredenheid? Een klant kiest vaker voor dezelfde organisatie als het contact rond het product of dienst goed zat. Vooral het eerste contact, dat vaak via de telefoon gebeurt, is erg belangrijk.

Wil jij ook meer verkopen dankzij een professionele voicemail?

33 voorbeeldteksten voor jouw telefooncentrale

25 tips voor een betere klantenservice

Meer inspirerende artikelen.

Elke week posten we interessante inzichten. We helpen u graag om uw klanttevredenheid te verhogen.

Als je klanten wil verliezen, dan zijn dit de 7 manieren om het te doen. Nee, serieus. Trap je in één van deze valkuilen? Dan kan het zijn dat jouw klanten je helemaal niet gaan vertrouwen.
Een kwalitatieve klantenservice opzetten is geen raketwetenschap. Wij zetten je alvast goed op weg en geven je onmiddellijk toepasbare best practices mee.
Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtmuziek en voorkomt boetes!
Coolblue heeft klantenservice duidelijk in de vingers. Wat jij van een gigant als Coolblue kunt leren als het op klantvriendelijkheid aankomt? We zetten even een aantal zaken op een rijtje.
Zo kun je de voicemail instellen van jouw FreePhone Business abonnement bij Telenet.

Wilt u een gratis professioneel ingesproken voicemail?

Wij willen een professionele telefoonstem beschikbaar maken voor grote en kleine bedrijven. Daarom krijgt u van ons een gratis stemopname op maat van uw bedrijf.