Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtrijen én voorkomt boetes!

Geconfronteerd met het complete oeuvre van Beethoven – of erger nog – nietszeggende muziek zonder gevoel? Dan is de kans groot dat je weer even bij een bedrijf met-een-niet-zo-goede klantenservice in de wachtrij hebt gehangen … Eerlijk, dat kun jij als ondernemer toch beter?

Loop geen boete op!

Wist je trouwens dat klanten te lang in de wachtrij laten hangen, je een fikse boete kan opleveren? Er is namelijk zoiets als een telecomwet en daar is in opgenomen dat wie een consument langer dan 2,5 minuten in de wacht laat hangen, zijn/haar gegevens moet kunnen achterlaten en dat deze binnen de 24 uur gecontacteerd MOET worden. Wees eens eerlijk … is dat bij jouw bedrijf het geval?

Waarom klanten wegjagen?

Nochtans het is volstrekt absurd om mensen op te zadelen met een irritante wachtrij van 20 minuten! Naast het geld dat je misschien moet ophoesten om de boete te betalen omdat een gefrustreerde consument je bedrijf gemeld heeft, jaag je nog heel wat andere (potentiële) klanten weg. Volstrekt onzinnig want de oplossing ligt voor het grijpen, is uiterst betaalbaar en levert je vast en zeker nieuwe en meer tevreden klanten op.

Neem afscheid van de klanten-wegjaag-club

Waarom zou je geen aangename telefoonstem het verhaal laten doen van je bedrijf, je troeven laten beschrijven of het wachtende publiek laten animeren? Waarom niet je klanten informeren en/of entertainen in plaats van tegen je in het harnas te jagen? Niet de juiste skills en/of stem in huis?

Geen ramp, bij Voices.be hebben we die wél. Kies uit een waaier aan aangename stemmen en ga voor een professioneel ingesproken boodschap. Of waarom ga je niet next-level en pak je uit met een quiz, de opsomming van al je pluspunten of een nog meer originele insteek? Bij Voices.be denken we graag met je mee. Geen wachtrij, maar wel een voicemail in te spreken? Ook dan helpen onze professionals van Voices.be je verder!

PS. We hebben een klein beetje overdreven. Voorlopig zijn enkel telecombedrijven verplicht je maximaal 2,5 minuten aan de lijn te houden, maar geef toe: een goeie klantenservice is voor élk bedrijf noodzakelijk …

De 10 mooiste telefoonstemmen van België en Nederland.

Logo
Tempur, Tesla, Trivago
Vlaams
& Engels, Frans
Logo
Canvas, Hema, Radio 1
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Logo
Eén, Ketnet, Radio 1
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Logo
MIVB, Studio Brussel
Vlaams
& Engels, Frans, Spaans
Logo
Pullman, Storytel
Nederlands
Logo
StuBru
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Logo
Vlaamse Overheid
Vlaams
& Engels, Frans
Logo
Blue Band, KPN
Nederlands
& Duits, Engels, Frans
Logo
Goodyear, P&V, Studio100
Vlaams
& Duits, Engels, Frans
Logo
AB, Ketnet, Radio 1
Vlaams
& Engels, Frans
Logo
KPN, Radio 538, Sky Radio
Nederlands
Logo
Miele, NN, Vodafone
Nederlands
& Engels

Even geduld

Uw bestelling wordt toegevoegd aan uw winkelmandje.