Textgenerator
Unser praktisches Tool erstellt alle Ihre Begrüßungstexte mit einem einfachen Klick.
"*" kennzeichnet Pflichtfelder
Durchsuchen Sie unsere Beispieltexte
Sie können nach Sprache und Kategorie filtern.
Beispieltexte
Telefonansagen-Texte für einen professionellen Eindruck
Hören Sie sich Beispiele für eine professionelle Telefonzentrale an
Unsere freundlichen Sprecherstimmen sprechen Ihre Voicemail-Nachricht klar und verständlich.
1
Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
2
U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel gesloten vanwege een feestdag.
3
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel niet bereikbaar door de feestdagen. Probeert u het later opnieuw.
4
Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege [Feestdag].
5
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
6
Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is gesloten voor de feestdag. We helpen u graag op een andere dag.
7
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tijdens de feestdagen. Dank voor uw geduld.
8
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten voor de feestdag. Probeer het later nog eens.
9
U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn niet beschikbaar door de feestdagen.
10
Bedankt voor het bellen. We zijn gesloten voor de feestdag. Neem later contact op.
11
Dit is [Bedrijfsnaam]. Wij zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
1
Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
2
Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten vanwege vakantie tot [Datum].
3
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. We zijn weer bereikbaar vanaf [Datum].
4
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie tot [Datum]. Laat een bericht achter of probeer het later opnieuw.
5
U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege vakantie. Dank voor uw begrip.
6
Bedankt voor het bellen. We zijn op vakantie. We zijn weer beschikbaar vanaf [Datum].
7
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tot [Datum]. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
8
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. Dank voor uw geduld.
9
Bedankt voor uw oproep. We zijn momenteel gesloten. Probeer het na [Datum] opnieuw.
10
U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de vakantie. Dank voor uw begrip.
11
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie. Laat een bericht achter.
1
Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
2
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
3
Bedankt voor uw geduld. Een medewerker van [Bedrijfsnaam] zal u spoedig te woord staan.
4
Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Blijf aan de lijn, we helpen u zo snel mogelijk verder.
5
U bent doorverbonden met [Bedrijfsnaam]. We stellen uw geduld op prijs en helpen u zo snel mogelijk.
6
Bedankt dat u wacht. Een medewerker komt zo spoedig mogelijk bij u terug.
7
Onze medewerkers zijn in gesprek. Blijf aan de lijn, we staan u zo snel mogelijk te woord.
8
U bent belangrijk voor ons. Bedankt voor uw geduld.
9
We stellen uw geduld op prijs. Een moment geduld alstublieft.
10
Al onze medewerkers zijn momenteel bezet. We helpen u zo snel mogelijk.
11
Bedankt voor het wachten. Een ogenblik geduld alstublieft.
12
Onze medewerkers zijn druk bezet. We zijn zo spoedig mogelijk bij u.
1
Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
2
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor verkoop, toets 1. Voor support, toets 2.
3
Dank voor uw oproep naar [Bedrijfsnaam]. Voor facturatie, toets 3. Voor technische ondersteuning, toets 4.
4
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor [Dienst 1] toets 1, voor [Dienst 2] toets 2.
5
U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Kies 1 voor klantenservice, 2 voor verkoop.
6
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor informatie over onze diensten, toets 5.
7
Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Kies een optie uit het menu.
8
Welkom. Voor leveringen toets 1, voor vragen toets 2.
9
Voor afspraken toets 1, voor algemene informatie toets 2. Bedankt voor uw oproep.
10
Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. Kies een van de volgende opties.
11
U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Voor hulp toets de gewenste optie.
1
Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
2
U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek uw bericht in na de toon.
3
Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.
4
Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter met uw naam en telefoonnummer.
5
U spreekt met de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Spreek uw boodschap in en we nemen contact op.
6
Dit is [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht na de piep en we komen bij u terug.
7
Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Uw oproep is belangrijk voor ons.
8
Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Laat een bericht achter.
9
U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek alstublieft een bericht in.
10
Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter na de toon.
11
Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We kunnen u momenteel niet te woord staan. Spreek een bericht in.
1
Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
2
Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
3
U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Momenteel zijn we gesloten. Onze openingsuren zijn [Openingstijden].
4
Dank voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten, probeer het later nog eens.
5
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Onze openingsuren zijn van [Openingstijden].
6
U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn nu gesloten en zijn bereikbaar vanaf [Openingstijden].
7
Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is momenteel gesloten.
8
Wij zijn momenteel gesloten. Neem contact op tijdens onze kantooruren.
9
Bedankt voor het bellen. [Bedrijfsnaam] is op dit moment gesloten.
10
U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
11
Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de dag. Bel ons tijdens onze kantooruren.
12
U heeft [Bedrijfsnaam] gebeld. We zijn nu gesloten. Dank voor uw begrip.