New!

AI text generator

Our handy tool automatically generates all the texts for your call flow. Fill in the fields and then click on Generate my texts.

Sample texts of good IVR drop-down menus

Choice menu sample messages for a professional telephone system

Do you want to transfer your callers to the right service? Thanks to our examples and tips, you will do this wonderfully clear from now on.

Answering machine texts to make a professional impression

Listen to our voices

Organize a free casting

Looking for the right voice-over for your video, radio or television commercial? Receive a casting demo tailored to your project from different voices with a no-obligation price quote. This way you can be sure of your choice.

1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
2
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel gesloten vanwege een feestdag.
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel niet bereikbaar door de feestdagen. Probeert u het later opnieuw.
4
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege [Feestdag].
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is gesloten voor de feestdag. We helpen u graag op een andere dag.
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tijdens de feestdagen. Dank voor uw geduld.
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten voor de feestdag. Probeer het later nog eens.
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn niet beschikbaar door de feestdagen.
10
 Bedankt voor het bellen. We zijn gesloten voor de feestdag. Neem later contact op.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Wij zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
1
 Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
2
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten vanwege vakantie tot [Datum].
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. We zijn weer bereikbaar vanaf [Datum].
4
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie tot [Datum]. Laat een bericht achter of probeer het later opnieuw.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege vakantie. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor het bellen. We zijn op vakantie. We zijn weer beschikbaar vanaf [Datum].
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tot [Datum]. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. Dank voor uw geduld.
9
 Bedankt voor uw oproep. We zijn momenteel gesloten. Probeer het na [Datum] opnieuw.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de vakantie. Dank voor uw begrip.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie. Laat een bericht achter.
1
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
2
 Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
3
 Bedankt voor uw geduld. Een medewerker van [Bedrijfsnaam] zal u spoedig te woord staan.
4
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Blijf aan de lijn, we helpen u zo snel mogelijk verder.
5
 U bent doorverbonden met [Bedrijfsnaam]. We stellen uw geduld op prijs en helpen u zo snel mogelijk.
6
 Bedankt dat u wacht. Een medewerker komt zo spoedig mogelijk bij u terug.
7
 Onze medewerkers zijn in gesprek. Blijf aan de lijn, we staan u zo snel mogelijk te woord.
8
 U bent belangrijk voor ons. Bedankt voor uw geduld.
9
 We stellen uw geduld op prijs. Een moment geduld alstublieft.
10
 Al onze medewerkers zijn momenteel bezet. We helpen u zo snel mogelijk.
11
 Bedankt voor het wachten. Een ogenblik geduld alstublieft.
12
 Onze medewerkers zijn druk bezet. We zijn zo spoedig mogelijk bij u.
1
 Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor verkoop, toets 1. Voor support, toets 2.
3
 Dank voor uw oproep naar [Bedrijfsnaam]. Voor facturatie, toets 3. Voor technische ondersteuning, toets 4.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor [Dienst 1] toets 1, voor [Dienst 2] toets 2.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Kies 1 voor klantenservice, 2 voor verkoop.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor informatie over onze diensten, toets 5.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Kies een optie uit het menu.
8
 Welkom. Voor leveringen toets 1, voor vragen toets 2.
9
 Voor afspraken toets 1, voor algemene informatie toets 2. Bedankt voor uw oproep.
10
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. Kies een van de volgende opties.
11
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Voor hulp toets de gewenste optie.
1
 Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
2
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek uw bericht in na de toon.
3
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.
4
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter met uw naam en telefoonnummer.
5
 U spreekt met de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Spreek uw boodschap in en we nemen contact op.
6
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht na de piep en we komen bij u terug.
7
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Uw oproep is belangrijk voor ons.
8
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Laat een bericht achter.
9
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek alstublieft een bericht in.
10
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter na de toon.
11
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We kunnen u momenteel niet te woord staan. Spreek een bericht in.
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
2
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
3
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Momenteel zijn we gesloten. Onze openingsuren zijn [Openingstijden].
4
 Dank voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten, probeer het later nog eens.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Onze openingsuren zijn van [Openingstijden].
6
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn nu gesloten en zijn bereikbaar vanaf [Openingstijden].
7
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is momenteel gesloten.
8
 Wij zijn momenteel gesloten. Neem contact op tijdens onze kantooruren.
9
 Bedankt voor het bellen. [Bedrijfsnaam] is op dit moment gesloten.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de dag. Bel ons tijdens onze kantooruren.
12
 U heeft [Bedrijfsnaam] gebeld. We zijn nu gesloten. Dank voor uw begrip.
1
 Our office is closed due to Bank Holiday.
2
 Our offices are closed today due to a public holiday.
3
 [Company Name] is closed for New Year's Day. Please call back after [Date].
4
 Due to a national holiday, we are closed today.
5
 Our offices are closed for the end-of-year holidays. Please call us after the holidays.
6
 [Company Name] is closed today to celebrate Independence Day.
7
 We are closed for Christmas. Please call back after [Date].
8
 Due to the Easter holiday, our offices are closed today.
9
 Our offices are closed for Bastille Day. Please call back tomorrow.
10
 We are closed today in honor of Labor Day. Please call back tomorrow.
11
 [Company Name] is closed for the national holiday. Please leave a message or call back later.
1
 Welcome to VOICES. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
2
 Our office is closed due to a Bank Holiday.
3
 Welcome to [Company Name]. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
4
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is closed for the holidays. Please leave a message, and we will return your call as soon as possible.
5
 [Company Name] is currently closed for the holidays. We will be back on [Date].
6
 We are closed for the festive season. Please call us back after [Date].
7
 Due to the holidays, our office is closed until [Date]. Please leave a message after the tone.
8
 Our offices are closed for Christmas and New Year holidays. We will reopen on [Date].
9
 Thank you for calling. We are on holiday leave from [Start Date] to [End Date]. Please contact us after this period.
10
 We are currently on annual leave and will return on [Date]. Thank you for your understanding.
11
 Our office is closed for the holiday season. Please leave a message or call back after [Date].
1
 Dear caller, all our lines are currently busy. We will take your call as soon as possible. Thank you for your patience.
2
 Thank you for holding. Your call is important to us, and we will be with you shortly.
3
 All agents are currently busy. Please continue to hold, and we will be with you shortly.
4
 We are currently experiencing high call volumes. Please stay on the line, and we will assist you as soon as possible.
5
 Your call is in queue. Please stay on the line, and we will be with you shortly.
6
 We appreciate your patience. An agent will be available shortly to take your call.
7
 Please remain on the line. All our representatives are currently busy.
8
 Thank you for holding. We will connect you with an available agent shortly.
9
 We are processing your call. Please hold, and an agent will be with you soon.
10
 Thank you for staying on the line. A representative will be with you shortly.
1
 Welcome to VOICES. Please choose one of the following options. For Pricing, Press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3. Press # to listen to this menu again. To return to the previous menu, press 0.
2
 Welcome to [Company Name]. For Pricing, press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3.
3
 Thank you for calling [Company Name]. For customer service, press 1. For technical support, press 2.
4
 To speak with a representative, press 1. For billing inquiries, press 2. To repeat this menu, press #.
5
 For Sales, press 1. For Support, press 2. To return to the main menu, press 0.
6
 Welcome to [Company Name]. Please choose from the following options. For Customer Support, press 1. For Account Information, press 2.
7
 You have reached [Company Name]. For general inquiries, press 1. For technical support, press 2.
8
 To reach the next available representative, press 1. For all other questions, press 2.
9
 Please select from the following options: Press 1 for Sales, Press 2 for Service, Press 3 for Technical Support.
10
 To speak with an agent, press 1. For the previous menu, press 0. To hear these options again, press #.
11
 Welcome to [Company Name]. Press 1 for assistance, 2 for billing, or 3 to leave a voicemail.
1
 You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.
2
 You've reached the voicemail of [Company Name]. We are currently unavailable. Please leave a message after the beep.
3
 Hello, this is the voicemail of [Company Name]. Please provide your name, phone number, and a brief message.
4
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently unable to take your call. Please leave a message after the tone.
5
 This is the voicemail of [Company Name]. We are closed at the moment. Leave your message after the beep.
6
 Welcome to the voicemail of [Company Name]. Leave a message, and we will contact you as soon as possible.
7
 You've reached [Company Name]'s voicemail. We are not available right now. Please leave a message.
8
 You have reached the answering machine of [Company Name]. Please leave your details after the beep.
9
 This is [Company Name]'s voicemail. Please leave a message after the tone, and we will return your call.
10
 Thank you for calling [Company Name]. We are unable to take your call right now. Please leave a message.
11
 You are on the voicemail of [Company Name]. Please leave your message after the beep, and we will get back to you.
1
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Please call us back during office hours rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. We will then contact you as soon as possible.
2
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Unlike you are used to from us, we are currently closed. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. Thank you.
3
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is currently closed. Please call back during office hours, Monday to Friday, from 9:00 AM to 5:00 PM.
4
 [Company Name] is currently closed. Please leave a message after the tone or email us at [Email].
5
 You have reached [Company Name]. Our offices are closed now. Please call back during regular business hours.
6
 Hello, our offices are closed today. Please try again tomorrow during our business hours.
7
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently closed. Please contact us during our service hours.
8
 Our offices are closed at the moment. We look forward to assisting you during our next business day.
9
 [Company Name] is currently unavailable. Please call us back during normal business hours.
10
 Thank you for calling. Our offices are closed. Please leave a message, and we will get back to you as soon as possible.
11
 We are currently closed. You can reach us again from Monday to Friday, 9 AM to 5 PM.
12
 Our offices are closed right now. Please call back later or leave a message after the beep.
1
 Thank you for calling [Company Name]. Please hold while we connect you to an available representative.
2
 Welcome to [Company Name]. We appreciate your call and will assist you shortly.
3
 Thank you for choosing [Company Name]. We will be with you momentarily.
4
 Welcome to [Company Name]. Our team is currently assisting other customers, please hold.
5
 Hello, you have reached [Company Name]. Please stay on the line while we connect you.
6
 Thank you for calling [Company Name]. An agent will be with you shortly.
7
 Thank you for reaching out to [Company Name]. Please stay on the line, and we will be right with you.
8
 Welcome to [Company Name]. We are here to assist you; please hold for the next available representative.
9
 Welcome, you have reached [Company Name]. Please hold for assistance.
10
 Hello, this is [Company Name]. Thank you for calling. We will connect you shortly.
1
 Unser BĆ¼ro ist heute wegen eines Feiertags geschlossen.
2
 Unsere BĆ¼ros sind heute wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 [Unternehmensname] ist am Neujahrstag geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
4
 Unsere BĆ¼ros sind fĆ¼r die Feiertage geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns nach den Feiertagen.
5
 Wegen eines nationalen Feiertags sind wir heute geschlossen.
6
 [Unternehmensname] ist heute zur Feier des UnabhƤngigkeitstags geschlossen.
7
 Wegen des Osterfeiertags sind unsere BĆ¼ros heute geschlossen.
8
 Wir sind wegen des Weihnachtsfeiertages geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
9
 Unsere BĆ¼ros sind am Tag der Bastille geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
10
 Wir sind heute zur Feier des Tags der Arbeit geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
11
 [Unternehmensname] ist wegen eines nationalen Feiertags geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie spƤter wieder an.
1
 Wilkommen bei VOICES. Aufgrund von Urlaub sind wir von 15 Juli bis 15 August telefonisch nicht erreichbar.
2
 Unser BĆ¼ro ist wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind vom 15. Juli bis 15. August wegen Urlaub telefonisch nicht erreichbar.
4
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser BĆ¼ro ist wegen der Feiertage geschlossen.
5
 [Unternehmensname] ist derzeit wegen der Feiertage geschlossen. Wir sind ab [Datum] wieder fĆ¼r Sie da.
6
 Wir sind wegen der Feiertage geschlossen. Bitte rufen Sie uns nach dem [Datum] wieder an.
7
 Aufgrund der Feiertage ist unser BĆ¼ro bis zum [Datum] geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
8
 Unsere BĆ¼ros sind wegen der Weihnachts- und Neujahrsfeiertage geschlossen. Wir ƶffnen wieder am [Datum].
9
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf. Wir sind vom [Startdatum] bis [Enddatum] im Urlaub. Bitte kontaktieren Sie uns danach.
10
 Wir sind derzeit im Urlaub und werden am [Datum] zurĆ¼ckkehren. Vielen Dank fĆ¼r Ihr VerstƤndnis.
11
 Unser BĆ¼ro ist wegen der Feiertage geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
1
 Alle unsere Mitarbeiter sind im Moment beschƤftigt, bitte haben Sie einen Moment Geduld. Ihr Anruf wird in KĆ¼rze beantwortet.
2
 Wir erleben derzeit ein hohes Anrufaufkommen. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir werden Ihnen so schnell wie mƶglich helfen.
3
 Vielen Dank fĆ¼r Ihre Geduld. Ihr Anruf ist uns wichtig, und wir werden Sie so schnell wie mƶglich bedienen.
4
 Alle unsere Mitarbeiter sind derzeit im GesprƤch. Bitte bleiben Sie in der Leitung.
5
 Wir schƤtzen Ihre Geduld. Ein Mitarbeiter wird in KĆ¼rze verfĆ¼gbar sein.
6
 Ihr Anruf ist in der Warteschlange. Bitte bleiben Sie in der Leitung, und wir sind gleich fĆ¼r Sie da.
7
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird sich in KĆ¼rze um Sie kĆ¼mmern.
8
 Bitte bleiben Sie in der Leitung. Alle unsere Mitarbeiter sind momentan beschƤftigt.
9
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird in KĆ¼rze verfĆ¼gbar sein.
10
 Wir bearbeiten Ihren Anruf. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird bald fĆ¼r Sie verfĆ¼gbar sein.
1
 Wilkommen bei VOICES. Um Sie schnell mit dem richtigen Mitarbeiter verbinden zu kƶnnen, folgt jetzt ein AuswahlmenĆ¼. WƤhlen Sie die 1 fĆ¼r den Kundendienst. WƤhlen Sie die 2 fĆ¼r den technischen Support. WƤhlen Sie die 3 fĆ¼r die Finanzabteilung. DrĆ¼cken Sie #, um dieses MenĆ¼ nochmals anzuhƶren. Um zum HauptmenĆ¼ zurĆ¼ckzukehren, drĆ¼cken Sie 0.
2
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. FĆ¼r den Kundendienst wƤhlen Sie die 1. FĆ¼r den technischen Support wƤhlen Sie die 2.
3
 FĆ¼r den Verkauf drĆ¼cken Sie die 1. FĆ¼r den technischen Support drĆ¼cken Sie die 2. Um zum HauptmenĆ¼ zurĆ¼ckzukehren, drĆ¼cken Sie die 0.
4
 Danke, dass Sie [Unternehmensname] anrufen. DrĆ¼cken Sie die 1 fĆ¼r Kundenservice, die 2 fĆ¼r technische UnterstĆ¼tzung.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Bitte wƤhlen Sie eine der folgenden Optionen: 1 fĆ¼r Kundenservice, 2 fĆ¼r Rechnungswesen.
6
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. FĆ¼r allgemeine Anfragen drĆ¼cken Sie die 1. FĆ¼r technische UnterstĆ¼tzung drĆ¼cken Sie die 2.
7
 Um mit einem Vertreter zu sprechen, drĆ¼cken Sie die 1. FĆ¼r alle anderen Fragen drĆ¼cken Sie die 2.
8
 Bitte wƤhlen Sie aus den folgenden Optionen: DrĆ¼cken Sie die 1 fĆ¼r Verkauf, 2 fĆ¼r Service, 3 fĆ¼r technischen Support.
9
 Um einen Mitarbeiter zu erreichen, drĆ¼cken Sie die 1. FĆ¼r die vorherige Auswahl drĆ¼cken Sie die 0. Um dieses MenĆ¼ erneut zu hƶren, drĆ¼cken Sie die #.
10
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. DrĆ¼cken Sie die 1 fĆ¼r den Verkauf, die 2 fĆ¼r den Support.
11
 Sie haben [Unternehmensname] angerufen. FĆ¼r allgemeine Informationen drĆ¼cken Sie die 1. FĆ¼r Hilfe drĆ¼cken Sie die 2.
1
 Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie auƟerhalb unserer GeschƤftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geƶffnet. Nach dem Signalton dĆ¼rfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf.
2
 Hallo, Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie Ihre Kontaktdaten.
3
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir rufen Sie so schnell wie mƶglich zurĆ¼ck.
4
 Dies ist die Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
5
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Vielen Dank, dass Sie eine Nachricht hinterlassen.
6
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie bitte Ihren Namen und Ihre Telefonnummer.
7
 Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie Ihre Nachricht nach dem Signalton.
8
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
9
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns bei Ihnen melden.
10
 Dies ist der Anrufbeantworter von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, wir rufen Sie zurĆ¼ck.
1
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei VOICES. Im Moment ist unser BĆ¼ro geschlossen. Unsere Ɩffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. Sie kƶnnen eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Wir werden Sie dann so schnell wie mƶglich kontaktieren.
2
 Hallo und herzlich willkommen bei VOICES. Anders als Sie es von uns gewohnt sind, haben wir derzeit geschlossen. Sie kƶnnen eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Dankeschƶn und auf Wiedersehen.
3
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser BĆ¼ro ist derzeit geschlossen. Bitte rufen Sie wƤhrend der regulƤren GeschƤftszeiten zurĆ¼ck.
4
 [Unternehmensname] ist zurzeit geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton oder senden Sie uns eine E-Mail an [Email].
5
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Unsere BĆ¼ros sind jetzt geschlossen. Bitte rufen Sie wƤhrend der regulƤren GeschƤftszeiten zurĆ¼ck.
6
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Wir sind derzeit geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns wƤhrend unserer Servicezeiten.
7
 Hallo, unsere BĆ¼ros sind heute geschlossen. Bitte versuchen Sie es morgen wƤhrend unserer GeschƤftszeiten erneut.
8
 Unsere BĆ¼ros sind im Moment geschlossen. Wir freuen uns darauf, Ihnen am nƤchsten Werktag behilflich zu sein.
9
 [Unternehmensname] ist derzeit nicht verfĆ¼gbar. Bitte rufen Sie wƤhrend der normalen GeschƤftszeiten zurĆ¼ck.
10
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf. Unsere BĆ¼ros sind geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns so schnell wie mƶglich bei Ihnen melden.
11
 Wir sind derzeit geschlossen. Sie erreichen uns wieder von Montag bis Freitag, 9:00 bis 17:00 Uhr.
12
 Unsere BĆ¼ros sind im Moment geschlossen. Bitte rufen Sie spƤter zurĆ¼ck oder hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton.
1
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird sich gleich um Sie kĆ¼mmern.
2
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir schƤtzen Ihren Anruf und werden Ihnen so schnell wie mƶglich helfen.
3
 Vielen Dank, dass Sie [Unternehmensname] gewƤhlt haben. Wir sind gleich fĆ¼r Sie da.
4
 Hallo, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wƤhrend wir Sie verbinden.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Unsere Mitarbeiter sind momentan alle im GesprƤch, bitte bleiben Sie in der Leitung.
6
 Willkommen, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung fĆ¼r UnterstĆ¼tzung.
7
 Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Ein Mitarbeiter wird sich in KĆ¼rze um Sie kĆ¼mmern.
8
 Danke, dass Sie sich an [Unternehmensname] gewandt haben. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir sind gleich fĆ¼r Sie da.
9
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind hier, um Ihnen zu helfen. Bitte halten Sie die Leitung.
10
 Hallo, hier ist [Unternehmensname]. Vielen Dank fĆ¼r Ihren Anruf. Wir verbinden Sie in KĆ¼rze.
1
 Nous sommes actuellement fermƩs en raison d'un jour fƩriƩ.
2
 Nos bureaux sont fermƩs aujourd'hui en raison d'un jour fƩriƩ.
3
 [Nom de l'entreprise] est fermĆ© pour le jour de l'An. Merci de rappeler aprĆØs le [Date].
4
 En raison d'une fĆŖte nationale, nous sommes fermĆ©s aujourd'hui.
5
 [Nom de l'entreprise] est fermƩ aujourd'hui pour cƩlƩbrer le jour de l'IndƩpendance.
6
 Nos bureaux sont fermĆ©s pour les fĆŖtes de fin d'annĆ©e. Merci de nous appeler aprĆØs les vacances.
7
 Nous sommes fermĆ©s pour la fĆŖte de NoĆ«l. Veuillez rappeler aprĆØs le [Date].
8
 En raison de la fĆŖte de PĆ¢ques, nos bureaux sont fermĆ©s aujourd'hui.
9
 Nos bureaux sont fermƩs pour le jour de la Bastille. Merci de rappeler demain.
10
 Nous sommes fermĆ©s aujourd'hui en l'honneur de la fĆŖte du Travail. Merci de rappeler demain.
11
 [Nom de l'entreprise] est fermĆ© pour la fĆŖte nationale. Veuillez laisser un message ou rappeler plus tard.
1
 Bienvenue chez VOICES. Nous ne sont pas disponibles par tƩlƩphone en raison des vacances du 15 juillet au 15 aoƻt.
2
 [Nom de l'entreprise] est actuellement en vacances. Nous serons de retour le [Date].
3
 Nous sommes en congĆ© pour les vacances d'Ć©tĆ©. Merci de rappeler aprĆØs le [Date].
4
 Nos bureaux sont fermƩs pour les vacances. Nous serons disponibles Ơ partir du [Date].
5
 En raison des vacances, [Nom de l'entreprise] est fermƩ jusqu'au [Date].
6
 Nous sommes fermƩs pour les vacances de Noƫl. Nous reprendrons nos activitƩs le [Date].
7
 [Nom de l'entreprise] est en congĆ© annuel. Merci de nous contacter aprĆØs le [Date].
8
 Nos bureaux sont fermƩs pour les vacances. Merci de laisser un message, nous vous rappellerons.
9
 Nous sommes actuellement en vacances et ne pouvons rĆ©pondre Ć  votre appel. Merci de rappeler aprĆØs le [Date].
10
 [Nom de l'entreprise] est fermƩ pour les congƩs annuels. Nous serons de retour le [Date].
11
 En raison des congĆ©s, nos bureaux sont fermĆ©s. Merci de rappeler aprĆØs les vacances.
1
 Tout nos collaborateurs sont en ligne. Merci de rester en ligne. Nous allons prendre votre appel dans quelques instants.
2
 Merci de patienter. Votre appel est important pour nous.
3
 Veuillez rester en ligne. Nous serons avec vous sous peu.
4
 Nous apprƩcions votre patience. Un agent sera disponible bientƓt.
5
 Merci de patienter. Nous traitons votre appel.
6
 Votre appel est en attente. Merci de patienter.
7
 Nous sommes occupƩs pour le moment, veuillez patienter.
8
 Merci de rester en ligne. Un reprƩsentant sera avec vous bientƓt.
9
 Votre appel est important pour nous. Merci de patienter.
10
 Nous allons prendre votre appel dans quelques instants. Merci de patienter.
11
 Veuillez patienter pendant que nous transfƩrons votre appel Ơ un reprƩsentant disponible.
1
 Bienvenue chez VOICES. Afin de vous servir plus rapidement veuillez faire votre choix dans le menu suivant. Si vous dƩsirez parler avec notre dƩpartement commercial, appuyez sur 1. Pour la comptabilitƩ, appuyez sur 2. Appuyez # pour rƩƩcouter ce message. Pour revenir au menu principal appuyez sur 0.
2
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Pour le service client, appuyez sur 1. Pour la comptabilitƩ, appuyez sur 2.
3
 Vous ĆŖtes chez [Nom de l'entreprise]. Appuyez sur 1 pour parler Ć  un agent. Pour le service technique, appuyez sur 3.
4
 Pour les ventes, appuyez sur 1. Pour le support technique, appuyez sur 2. Pour retourner au menu principal, appuyez sur #.
5
 Merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Pour le service commercial, appuyez sur 1. Pour toute autre question, appuyez sur 2.
6
 Bienvenue. Pour parler avec notre service client, appuyez sur 1. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
7
 Pour joindre un conseiller, appuyez sur 1. Pour la facturation, appuyez sur 2. Pour rƩpƩter ce message, appuyez sur #.
8
 Pour le support client, appuyez sur 1. Pour le service aprĆØs-vente, appuyez sur 2. Pour revenir au menu, appuyez sur *.
9
 Pour un nouvel appel, appuyez sur 1. Pour contacter un reprƩsentant, appuyez sur 2. Pour Ʃcouter Ơ nouveau ce menu, appuyez sur #.
10
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. SĆ©lectionnez 1 pour les ventes, 2 pour le support. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
11
 Vous avez appelƩ [Nom de l'entreprise]. Pour toute question gƩnƩrale, appuyez sur 1. Pour une assistance technique, appuyez sur 2.
1
 Bienvenue sur le rĆ©pondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h Ć  19h.Vous pouvez nous laisser un message aprĆØs le bip sonore et nous vous rĆ©pondrons dĆØs que possible.
2
 Vous ĆŖtes bien sur la messagerie vocale de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message aprĆØs le bip.
3
 Bonjour, vous ĆŖtes sur la boĆ®te vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser vos coordonnĆ©es.
4
 Bienvenue sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message et nous vous rappellerons dĆØs que possible.
5
 C'est la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message aprĆØs le signal sonore.
6
 Vous avez atteint la boƮte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
7
 Vous ĆŖtes sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser votre nom et numĆ©ro de tĆ©lĆ©phone.
8
 Bonjour, ici la boƮte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
9
 Vous ĆŖtes sur la boĆ®te vocale de [Nom de l'entreprise]. Laissez votre message aprĆØs le bip sonore.
10
 Merci d'avoir appelĆ© [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message aprĆØs le signal sonore.
11
 Vous ĆŖtes bien sur le rĆ©pondeur de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message, nous vous rappellerons.
1
 Merci d'avoir appelĆ© VOICES. Nous ne sommes pas joignables pour le moment. Veuillez nous rappeler pendant les heures dā€™ouverture du lundi au vendredi, de 8h Ć  19h. Vous pouvez Ć©galement nous contacter par e-mail Ć  l'adresse support@voices.be. Nous vous recontacterons trĆØs rapidement. Merci, au revoir.
2
 Merci d'avoir contactĆ© VOICES. Nous sommes exceptionnellement indisponibles par tĆ©lĆ©phone aujourd'hui. Merci de nous laisser un message aprĆØs le signal sonore ou nous envoyer un email Ć  support@voices.be. Merci pour votre appel, passez une agrĆ©able journĆ©e.
3
 Nos bureaux sont actuellement fermƩs. Merci de rappeler pendant les heures d'ouverture.
4
 [Nom de l'entreprise] est fermƩ pour le moment. Nous vous invitons Ơ nous recontacter ultƩrieurement.
5
 Merci pour votre appel, nos bureaux sont fermƩs. Nos heures d'ouverture sont de 9h Ơ 18h.
6
 Vous avez atteint [Nom de l'entreprise]. Nous sommes actuellement fermƩs.
7
 Bonjour, nos bureaux sont fermƩs aujourd'hui. Veuillez rappeler demain.
8
 [Nom de l'entreprise] est fermƩ. Merci de nous appeler pendant nos heures de service.
9
 Nos bureaux sont fermƩs. Nous sommes ouverts du lundi au vendredi, de 9h Ơ 17h.
10
 Merci de votre appel, mais nos bureaux sont fermƩs. Veuillez laisser un message.
11
 Nous sommes actuellement fermƩs. Merci de rappeler plus tard.
12
 Nos bureaux sont fermƩs pour le moment. Nous vous remercions de rappeler pendant les heures d'ouverture.
1
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Veuillez patienter, un agent va vous rƩpondre.
2
 Bonjour, vous ĆŖtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter.
3
 Bienvenue, merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Nous sommes en ligne avec un autre client, veuillez patienter.
4
 Merci de votre appel Ơ [Nom de l'entreprise]. Un instant, s'il vous plaƮt.
5
 Vous ĆŖtes en contact avec [Nom de l'entreprise]. Un instant, nous vous prions de patienter.
6
 Bonjour, ici [Nom de l'entreprise]. Merci de rester en ligne.
7
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous vous rƩpondrons dans quelques instants.
8
 Merci d'avoir contactƩ [Nom de l'entreprise]. Veuillez rester en ligne.
9
 Bienvenue, vous ĆŖtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter quelques instants.
10
 Bonjour, bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous serons avec vous sous peu.
1
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam].
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], wij staan u zo snel mogelijk te woord.
3
 Goedendag, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. We helpen u graag verder.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], blijf aan de lijn, we verbinden u zo snel mogelijk door.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Al onze lijnen zijn bezet, probeert u het later nog eens.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. We verbinden u zo spoedig mogelijk door.
8
 Welkom, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. Hoe kunnen we u helpen vandaag?
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Blijf aan de lijn voor assistentie.
10
 Dank u voor het kiezen van [Bedrijfsnaam]. Een ogenblik geduld alstublieft.
english
MK Hotels
english
english
Private Event Design
english
english
Malca Amit
english
english
NxtPort
english
english
Frigeria
english
english
Premiere Diamond
english
Thanks for your trust.
5.0 stars | 350+ reviews

The importance of a clear menu of choices

A clear choice menu allows callers to be quickly directed to the right department, which reduces wait time and promotes efficiency. It improves the user experience and increases the likelihood of getting their question or problem resolved quickly.

3 benefits for your business

  • Fast referral to appropriate department
  • Reduces waiting time and increases efficiency
  • Improved user experience for callers

Tips for a clear choice menu

We create professional audio files for your business telephone system. This will improve your image and increase customer satisfaction. Because both you and your customers deserve it.

Heb je een meertalig keuzemenu? Laat de beller de taal kiezen.
Welkom bij [VOICES]. Bienvenue chez [VOICES]. Voor Nederlands, druk 1. Pour le franƧais, appuyez sur 2.
Verwijs de beller naar de juiste afdeling.
Welkom bij [VOICES]. Voor helpdesk, druk 1. Voor sales, druk 2. Voor administratie of andere vragen, druk 3.
Zorg steeds voor een overige vragen-optie.
Hier volgt een keuze menu: Heb je een storing toets 1. Voor overige vragen toets 2.
Geef de optie om een langer menu te herhalen.
Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren.
Zorg dat de beller eenvoudig terug naar het hoofdmenu kan.
Om terug te keren naar het hoofdmenu, druk 0.

Ook interessant:

Hoe stel ik een keuzemenu in?

Waarom heeft u een keuzemenu nodig?

Heeft u een bedrijf met verschillende afdelingen? Veel onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. Is het de meest ideale voor uw klant? Stiekem vinden we het allemaal niet zo leuk om een keuze-menu te doorlopen. Het liefst is er een shortcut om meteen een echte medewerker aan de lijn te krijgen om uw vraag aan toe te vertrouwen.

Want soms is het als klant moeilijk om uw vraag te formuleren of in te delen in een rubriek. Omdat u niet goed kan inschatten of uw vraag nu geschikter is voor dienst na verkoop of voor de dienst facturatieā€¦ Een duidelijk keuzemenu zorgt ervoor dat de medewerker die de oproep beantwoordt de klant sneller kan helpen door dat hij gespecialiseerd is.

Natuurlijk is dit niet voor elk bedrijf van toepassing. Een klein bedrijf met enkele producten hoeft misschien geen gebruik te maken van een keuzemenu. Een groter bedrijf met veel producten of diensten kan hier zeker wel baat bij hebben. De keuze voor een telefooncentrale met keuzemenuā€™s kan gemaakt worden om de vragen van klanten te stoomlijnen.

Is een keuzemenu klantvriendelijk?

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een persoon aan de lijn krijgen die ons kan helpen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd zo kort mogelijk.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u uw interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt de beleving of doorploetering van het keuzemenu korter.

Denk bij die oefening echt vanuit de klant. En niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant bijvoorbeeld wil weten of het pakket teruggestuurd mag worden, dan is ā€˜Voor het terugsturen van een bestellingā€™ klantvriendelijker en duidelijker dan ā€˜Voor afdeling service en repairā€™.

Stel, zoals gezegd, een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuzeā€™s. Ga hier zeker niet in overdrijven. Want ook dat is storend.

Klantherkenning

Doordat u het telefoonnummer van de klant gekoppeld heeft aan de dossier van de klant, weet u bijvoorbeeld meteen of het een particuliere klant of een buisiness klant is. Of ziet u meteen het overzicht van de afgenomen diensten. Zo kunt u de klant automatisch naar de juiste dienst doorschakelen.

Ook interessant:

5 tips om te scoren met het antwoordapparaat

Meer verkopen door je telefoon keuzemenu, kan dat?

Natuurlijk kan dat. Voor veel bedrijven, grote en kleine, spreek ik de teksten van de telefooncentrale in. Bel je als klant na de kantooruren, of moet je even aan de lijn worden gehouden, dan bestaat de kans dat je mijn stem op de voicemail hoort.

1. Gebruik interactive voice response

Een telefoon menu met meerdere keuzeā€™s is niet altijd nodig. Bij kleine bedrijven volstaat het om een korte wachtboodschap te laten horen, tot de telefoon door de receptionist(e), of de juiste dienst wordt beantwoord. Kan de telefoon niet opgenomen worden? Dan is een goed ingesproken voicemail belangrijk. Een warme, vriendelijke stem is hier onontbeerlijk. De stem die je potentiĆ«le klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Dat komt professioneel over, en straalt kwaliteit uit. Dat geeft een goed gevoel.

2. Hou het kort en duidelijk

De vuistregel: hoe efficiĆ«nter je je klant kunt doorverwijzen naar de juiste contactpersoon, hoe beter. Zelf wil je ook niet te lang ā€˜aan het lijntjeā€™ gehouden worden, toch? Wees bij het schrijven van je voice prompts persoonlijk, maar wijk niet teveel af van de ongeschreven regeltjes. De kans bestaat dat de persoon maar met een half oor aan het luisteren is, en dan zijn de standaardzinnetjes makkelijk te begrijpen.

Welkom. Een ogenblik geduld alstublieft, we helpen u zo spoedig mogelijk.
Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen u zo spoedig mogelijk te woord staan.
Maar in die wachttijd kun je van een voice-over gebruik maken om meer te halen uit het telefoongesprek.

3. Vertel over je promoties

Geef de klant promotionele informatie. Of Een voorbeeldje: ā€œBedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw matras, u er nu tijdelijk gratis de hoofdkussens bovenop krijgt? Onze medewerkers vertellen u graag meer over deze en andere promoties.ā€

4. Verwijs naar de website

Uiteraard heb je een website waar je klant snel alle informatie vindt die hij zoekt. Geef dit, met eventueel een praktisch voorbeeld, even mee. De kans dat het probleem hier al mee verholpen is, is groter dan je denkt.

5. Eerst de afdeling, dan de actie

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, net omdat ze specifieke vragen hebben. Een reeks van standaard-antwoorden, hebben ze misschien al op je site gevonden, maar waren niet voldoende. Laat de optie ā€˜Voor andere vragen, druk Xā€™ daarom niet te lang op zich wachten.

Je kunt ook woorden als ā€˜toetsā€™ of ā€˜kiesā€™ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

En tot slot: Vraag feedback

Na een gesprek, kun je de klant nog even naar feedback vragen. Vinden ze dat ze goed geholpen zijn, of wensen ze graag nog een opmerking na te laten? Dat kan zeer waardevolle informatie zijn!

Ook interessant:

8 Realistische voorbeelden van keuzemenu’s voor uw telefooncentrale

Welkom bij MijnBedrijf.
Voor Volkswagen - druk 1.
Voor Audi - druk 2.

Wenst u de receptie voor onderhoud en herstellingen te spreken  - druk 1.
Om een afspraak te maken te maken voor onderhoud en herstellingen kan u steeds terecht op onze website.
Om iemand van het magazijn wisselstukken te spreken - druk 2.
Voor de afdeling verkoop - druk 3.

Belt u voor een afspraak voor levering of meer informatie over uw besteld voertuig - druk 1.
Om iemand van de verkoopafdeling te spreken - druk 2.
Voor al uw andere vragen kan u terecht op info@mijnbedrijf.be. 
Voor technische ondersteuning, druk 1. 
Voor administratie of verkoop, druk 2. 

For technical support, please press 1. 
For administration or sales, please press 2. 

Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 1. 
Pour l'administration ou la vente appuyez sur 2. 	
Welkom bij de Servicedesk. 
Ben je een student? Kies Ć©Ć©n. 
Ben je een medewerker? Kies twee. 
Voor zakelijke contacten: Kies drie. 

Als nieuwe student vind je alle belangrijke informatie op mijnbedrijf.nl. 	
Welkom bij MijnBedrijf.
Voor support, toets 1.
Voor boekhouding, toets 2.
Voor algemene vragen, toets 3.
Om dit menu opnieuw te beluisteren, toets 9.
Welkom bij X, druk een voor nederlands. 
Bienvenue chez X, pour le francais appuyez sur deux. 
Welcome to X , press three for english. 	
Voor garage en werkplaatsplanning, druk 1.
Voor verkoop van wagens, druk 2.
Voor carrosserie en schadebestekken, druk 3.
Voor onderdelen en accessoires, druk 4.
Voor andere diensten, druk 5. 
Welkom bij X, om u zo snel mogelijk met de juiste afdeling door te verbinden volgt er nu een keuze menu.
Tevens willen wij u erop attenderen dat al onze gesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. 
Kies 1 ā€“ Voor al uw verkoopgerichte vragen.
Kies 2 ā€“ Voor onze zakelijke afdeling.
Kies 3 ā€“ Voor vragen betreffende levering of planning.
Kies 4 ā€“ Voor onze klantenservice.

Welkom bij de afdeling verkoop. 
Nog een klein moment geduld alstublieft wij zullen u doorverbinden met de eerste vrije medewerker. 

Welkom bij de afdeling planning, om u snel verder te kunnen helpen willen wij u vragen uw bestelnummer bij de hand te houden. 
Nog een klein moment geduld alstublieft wij zullen u doorverbinden met de eerste vrije medewerker. 

Welkom bij de afdeling klantenservice, om u snel verder te kunnen helpen willen wij u vragen uw bestelnummer bij de hand te houden en een keuze te maken uit een van de volgende opties zodat wij u direct met de juiste medewerker kunnen doorverbinden: 
Optie 1: Voor al uw vragen inzake een beschadigde levering.
Optie 2: Voor al uw vragen over missende onderdelen.
Optie 3: Voor het annuleren van uw bestelling.
Optie 4: Indien u belt inzake een retourverzoek.
Optie 5: Voor al uw andere vragen aan onze afdeling klantenservice.
Welkom bij X! 
Voor offerteaanvragen: druk 1.
Voor planning groene energie: druk 2.
Voor personeelszaken: druk 3.
Voor alle andere vragen: druk 4.

Voor leveringen en afhalingen: druk 1.
Voor planning nutsvoorzieningen: druk 2.
Voor de boekhouding: u kan ons contacteren via boekhouding@x.be.

Ook interessant:

Een goed keuzemenu schrijven in 5 vragen.

Heeft uw telefooncentrale een keuzemenu?

En is uw keuzemenuĀ het eerste dat uw bellers te horen krijgen als ze je bellen? Dan is het belangrijk om het zo helder en efficiĆ«nt mogelijk te houden. Uiteraard wilt u een geweldige eerste indruk maken. Maar even belangrijk is rekening houden met de noden van uw klant. Zorg dat die zo snel mogelijk bij de juiste afdeling belandt.

Vraag 1: Wat zijn de mogelijkheden van uw telefooncentrale?

Elke telefooncentrale is een beetje anders. Maar veel bieden dezelfde functionaliteiten aan. Om te begrijpen hoe u uw keuzemenu het best kan instellen, moet u eerst begrijpen hoe uw telefoonsysteem en doorschakelsysteem werkt. Zodat u de juiste berichten kan koppelen aan de juiste keuzetoets. Bijvoorbeeld: als uw IVR-systeem spraak herkend, dan wil u de beller laten weten dat ze kunnen spreken in plaats van op een toets drukken.

Vraag 2: Wat zijn de meestvoorkomende redenen van uw bellers?

Uw klanten zullen verschillende redenen hebben om uw bedrijf te bellen. In een ideale wereld kan u op deze vragen inspelen bij het ontwerpen van uw keuzemenu en meldingen. Veel bedrijven kiezen ervoor om het keuzemenu op te delen per departement, terwijl andere bedrijven de bellers rechtstreeks naar medewerkers doorverbinden. Veel bedrijven kiezen er ook voor om hun website, adres en openingstijden te vermelden. Dit is erg handig als u vaak dezelfde vragen krijgt. Via uw telefooncentrale zijn deze eenvoudige vragen al meteen beantwoord.

Vraag 3: Waarmee begint u het keuzemenu?

De volgorde van hoe u het keuzemenu instelt is erg belangrijk voor de gebruikerservaring van uw beller. Als de meeste bellers contact opnemen om een afspraak te maken, zet dit dan als eerste optie. Zo kan u de dienstverlening optimaal laten aansluiten op wat uw bellers Ć©cht willen. En vermijdt u dat ze zich door teveel keuze’s en informatie moeten worstelen.

Vraag 4: Kunnen gegevens achterhaald zijn?

Tenzij u van plan bent uw telefooncentrale vaak te vernieuwen of aanpassen (wat natuurlijk zeker kan, onze startkost is laag), kan het slim zijn om tijdgebonden informatie, zoals tijdelijke promo’s of data te vermijden. Of daar rekening mee te houden en in Ć©Ć©n keer alle promo’s en data op te nemne. In dezelfde gedachte kunt u ook best kiezen voor het benoemen van de afdeling in plaats van de naam van de medewerker. U weet maar nooit… Zeg bijvoorbeeld: “Voor onze sales medewerker, druk 4”, in plaats van “Voor Thomas Smith, onze sales medewerker, druk 4”.

Vraag 5: Bent u helder en specifiek genoeg?

Wees specifiek wanneer het nodig is om verwarring en keuzestress te vermijden. Als u bijvoorbeeld de facturatie van nieuwe klanten bij uw klantenservice wenst onder te brengen in plaats van bij de dienst facturatie, laat dit dan weten in uw melding.

Hou ook in gedachten dat hoewel u zo volledig mogelijk wil zijn, u ook erg to the point mag zijn. Uw openingsuren vermelden terwijl je open bent is bijvoorbeeld teveel informatie. Dit doet u beter in uw na-de-kantooruren-melding. Als u toch uw openingsuren, adres of extra informatie wenst mee te geven, doe dit dan via een apart keuzemenu.

Please be patient

Your request is being processed.