Vlaamse voicemail stemmen

Hier vindt u de mooiste Vlaamse voicemail stemmen voor uw telefooncentrale. Onze prachtige Vlaamse voice-overs kunt u herkennen van bij Eén, Canvas, Q-music, Studio Brussel, Radio 1 en Telenet...

Johfrah klinkt erg warm. Een stem vol vertrouwen en geloofwaardigheid.
Voice-over Johfrah
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Tempur, Tesla, Trivago
Johfrah klinkt erg warm. Een stem vol vertrouwen en geloofwaardigheid.
Vlaams
& Engels, Frans
Wat een prachtig stemgeluid heeft Christina: warm, helder en inspirerend.
Voice-over Christina
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Canvas, Hema, Radio 1
Wat een prachtig stemgeluid heeft Christina: warm, helder en inspirerend.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Kirsten (StuBru) heeft een zacht en vriendelijk stemgeluid.
Voice-over Kirsten
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
MIVB, Studio Brussel
Kirsten (StuBru) heeft een zacht en vriendelijk stemgeluid.
Vlaams
& Engels, Frans, Spaans
Michèle (StuBru) klinkt herkenbaar, jong en toch zakelijk.
Voice-over Michèle
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
StuBru
Michèle (StuBru) klinkt herkenbaar, jong en toch zakelijk.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
De klankkleur van JOE-dj Brecht is warm en wekt vertrouwen. Een stem met persoonlijkheid.
Voice-over Brecht
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Joe, VRT, VTMKZOOM
De klankkleur van JOE-dj Brecht is warm en wekt vertrouwen. Een stem met persoonlijkheid.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Serge’s stem klinkt zelfverzekerd en vriendelijk. Hij spreekt ook vloeiend Engels.
Voice-over Serge
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
Axe, Domino's, Q-Music
Serge’s stem klinkt zelfverzekerd en vriendelijk. Hij spreekt ook vloeiend Engels.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans
Gitta klinkt zoals de woman-next-door. Erg toegankelijk. Ze heeft een warme stem en een duidelijke uitspraak.
Voice-over Gitta
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Vlaamse Overheid
Gitta klinkt zoals de woman-next-door. Erg toegankelijk. Ze heeft een warme stem en een duidelijke uitspraak.
Vlaams
& Engels, Frans
Mona heeft een jonge, frisse stem, die je eerder als diep en warm kan omschrijven met een hesere tint.
Voice-over Mona
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
Brussels Airlines, Testaankoop, VRT
Mona heeft een jonge, frisse stem, die je eerder als diep en warm kan omschrijven met een hesere tint.
Vlaams
Maria's stem klinkt altijd warm, vertrouwd en inspirerend, maar het kan ook rustgevend of energiek.
Voice-over Maria M
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Radio2, StuBru, VTM
Maria's stem klinkt altijd warm, vertrouwd en inspirerend, maar het kan ook rustgevend of energiek.
Vlaams
& Engels, Frans
Mark straalt vertrouwen en maturiteit uit.
Voice-over Mark
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Belfius, Canvas, Telenet
Mark straalt vertrouwen en maturiteit uit.
Vlaams
Veerle is een professionele voice over met meer dan 25 jaar ervaring in vele domeinen.
Voice-over Veerle
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
BMW, Jetair, Telenet
Veerle is een professionele voice over met meer dan 25 jaar ervaring in vele domeinen.
Vlaams
& Duits
Laura is naast stem van ProximusTV, ook zangeres, dus een gezongen voicemail kan ook.
Voice-over Laura
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
Flair, ProximusTV, Telenet
Laura is naast stem van ProximusTV, ook zangeres, dus een gezongen voicemail kan ook.
Vlaams
& Engels, Frans
Hannelore heeft een frisse, vriendelijke en vertrouwde stem die graag glimlacht.
Voice-over Hannelore
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Grohe, Njam, Studio100
Hannelore heeft een frisse, vriendelijke en vertrouwde stem die graag glimlacht.
Vlaams
& Engels, Frans
Sen klinkt warm en diep.
Voice-over Sen
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03

Sen

AB-Inbev, NRJ, TAGMAG
Sen klinkt warm en diep.
Vlaams
& Engels, Frans
Birgit deed off-screen omroepwerk voor o.a. Canvas, Eén, Vijf en Vitaya op de Belgische tv.
Voice-over Birgit
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Canvas, Vijf, Vitaya
Birgit deed off-screen omroepwerk voor o.a. Canvas, Eén, Vijf en Vitaya op de Belgische tv.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans
Annelies heeft een zachte vertrouwelijke stem. Annelies spreekt ook luisterboeken in.
Voice-over Annelies
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Amplo, BNP Paribas, Bpost
Annelies heeft een zachte vertrouwelijke stem. Annelies spreekt ook luisterboeken in.
Vlaams
& Engels, Frans

Hier hoort u onze voicemail stemmen

Veelgestelde vragen

Over onze tarieven

Hoeveel kost een stem?

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Over uw bestelling

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Supersnel

Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.

Standaard ontvangt u 3 audioformaten:

  1. .wav 48kHz 24bit.
  2. .wav 16kHz 16bit
  3. .wav 8kHz 16bit

Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.

Wij zijn uw professionele partner

De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.

 

Hulp van A tot Z.

Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.

 

Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.

Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.

 

Toch nog niet tevreden?

Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.

Over onze voicemail stemmen

Kies ik best een mannen- of vrouwenstem?

Wat is uw merkidentiteit?

De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.

Wie zijn uw klanten?

Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.

Onze stemmen zorgen voor helderheid.

Verstaanbaarheid

Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. 

Professionaliteit

Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust,  geloofwaardigheid en professionaliteit. 

Waardering

Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.

De keuze is aan u

Wat is het verschil?

Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.

Het voordeel van een meertalige spreker.

U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.

Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.

U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.

Zeker en vast

De boodschap telt ook: hou het kort.

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.

Denk vanuit uw klant.

Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.

 

Zeg het belangrijkste eerst.

Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s. 

Maak het efficiënt.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.

Wij houden niet van robotstemmen

Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?

 

Onpersoonlijk

Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.

 

Onbetrouwbaar

Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt. 

Uw imago uitdragen

U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.

Een Vlaamse telefoonstem gezocht om uw voicemail te laten inspreken?

De mooiste Vlaamse voicemail stemmen binnen handbereik.

Dankzij onze handige webshop kunt u snel en eenvoudig een Vlaamse voicemail stem inboeken. Wij verzamelden de mooiste Vlaamse telefoonstemmen, bekend van radio en televisie. U vindt gegarandeerd een voicemail stem die bij uw bedrijf past.

Kies de voice-over en voeg daarna uw tekst in. Kies eventueel ook passende wachtmuziek. Vervolgens gaan wij aan de slag. De door u gekozen Belgische telefoonstem ontvangt uw welkomstteksten.

Is alles duidelijk? Dan wordt het script professioneel in de studio ingesproken en afgewerkt. Heeft u hulp nodig bij het kiezen of maken van uw telefoonbegroetingen? Dan kan u ons gerust aanspreken op onze Livechat. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte Vlaamse voicemail stem voor uw bedrijf.

Hoeveel kost een Vlaamse voicemail stem?

Wij houden van transparantie, eenvoud en toegankelijkheid. Een Vlaamse voice-over rekent een opstartkost van €89. Daarin zijn de eerste 25 woorden inbegrepen. Dus voor dat bedrag heeft u al een voice-over opname.

Wat kost het om meerdere Vlaamse voice-over audiobestanden te ontvangen? Wel, boven 25 woorden wordt de prijs berekend op basis van de totale tekstlengte. Ook indien het over meerdere meertalige berichten gaat die u door eenzelfde Vlaamse telefoonstem laat inspreken.

Wij hebben een 100% tevredenheids-garantie voor onze Vlaamse voicemail stemmen.

Wij geloven zo sterk in ons aanbod dat wij garant staan voor elke afgeleverde opname. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

We doen er alles aan om het in één keer goed te hebben. Daarom vragen we u bij twijfel, om na het bestellen een audio-briefing te maken. We bieden ook een gratis retake aan, voor mocht u toch nog een opmerking hebben qua uitspraak of tone-of-voice.

 Op Google worden we door onze klanten als uitstekend beoordeeld. Leest u gerust enkele van onze honderden vijf-sterrenreviews.