
Live Support door Johfrah
Veelgestelde vragen.
Hoe het werkt.
Klanttevredenheid:
Wist je dat in 2021 negen op de tien bedrijven concurreert op basis van klanttevredenheid? Een klant kiest vaker voor dezelfde organisatie als het contact rond het product of dienst goed zat.
Professioneel:
Schakelde je net over naar een VOIP-centrale of cloud-telefonie? Dan kun je de professionalisering beter doortrekken met mooie boodschappen. We ondersteunen je hierbij met zakelijke voorbeelden en advies bij het opmaken van je call-flow. Onze stemmen klinken zakelijk en vriendelijk.
Internationaal:
Heb je ook Engelse of Franse klanten of richt je je op de Duitse markt? Dan kan je maar beter ook telefonisch een professioneel klinkende verwelkoming hebben. Ingesproken door een meertalige stem of verschillende stemmen met een andere moedertaal.
Zelfstandigen:
Gesloten | Kerstvakantie | Zomervakantie | Feestdag | Voicemail
KMO’s:
Meertalig keuzemenu | Wachtrij | Lunchpauze
Beschik je enkel over een standaard gsm-abonnement?
Bel naar jouw voicemail en speel ons audiobestand af.
Tip 1: speel het luid genoeg af (niet op laptop speakers).
Tip 2: speel het af in een niet-galmende ruimte.
Tip 3: Kies niet voor muziek.
Heb je een configuratiescherm?
De meeste van onze klanten zijn professionele klanten bij Proximus, Telenet of hebben een VOIP-abonnement zoals 3CX, FreePBX, Voys. Je kan onze audiobestanden eenvoudig uploaden naar jouw configuratie paneel.