Nouveau !

Générateur de texte AI

Notre outil pratique génère automatiquement tous les textes de votre callflow. Remplissez les champs et cliquez ensuite sur Générer mes textes.

Exemples de textes d'un message vocal d'entreprise

Exemples de messages vocaux pour une impression professionnelle

Nos voix sympathiques enregistrent votre message vocal de manière claire et intelligible.

Des textes de répondeur pour faire bonne impression

Écoutez nos voix

Organisez un casting gratuit

Vous cherchez la bonne voix off pour votre vidéo, votre spot radio ou télévisuel ? Recevez une démo de casting adaptée à votre projet de la part de différentes voix avec une offre de prix sans engagement. Vous serez ainsi sûr de votre choix.

1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
2
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel gesloten vanwege een feestdag.
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel niet bereikbaar door de feestdagen. Probeert u het later opnieuw.
4
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege [Feestdag].
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is gesloten voor de feestdag. We helpen u graag op een andere dag.
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tijdens de feestdagen. Dank voor uw geduld.
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten voor de feestdag. Probeer het later nog eens.
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn niet beschikbaar door de feestdagen.
10
 Bedankt voor het bellen. We zijn gesloten voor de feestdag. Neem later contact op.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Wij zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
1
 Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
2
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten vanwege vakantie tot [Datum].
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. We zijn weer bereikbaar vanaf [Datum].
4
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie tot [Datum]. Laat een bericht achter of probeer het later opnieuw.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege vakantie. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor het bellen. We zijn op vakantie. We zijn weer beschikbaar vanaf [Datum].
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tot [Datum]. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. Dank voor uw geduld.
9
 Bedankt voor uw oproep. We zijn momenteel gesloten. Probeer het na [Datum] opnieuw.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de vakantie. Dank voor uw begrip.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie. Laat een bericht achter.
1
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
2
 Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
3
 Bedankt voor uw geduld. Een medewerker van [Bedrijfsnaam] zal u spoedig te woord staan.
4
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Blijf aan de lijn, we helpen u zo snel mogelijk verder.
5
 U bent doorverbonden met [Bedrijfsnaam]. We stellen uw geduld op prijs en helpen u zo snel mogelijk.
6
 Bedankt dat u wacht. Een medewerker komt zo spoedig mogelijk bij u terug.
7
 Onze medewerkers zijn in gesprek. Blijf aan de lijn, we staan u zo snel mogelijk te woord.
8
 U bent belangrijk voor ons. Bedankt voor uw geduld.
9
 We stellen uw geduld op prijs. Een moment geduld alstublieft.
10
 Al onze medewerkers zijn momenteel bezet. We helpen u zo snel mogelijk.
11
 Bedankt voor het wachten. Een ogenblik geduld alstublieft.
12
 Onze medewerkers zijn druk bezet. We zijn zo spoedig mogelijk bij u.
1
 Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor verkoop, toets 1. Voor support, toets 2.
3
 Dank voor uw oproep naar [Bedrijfsnaam]. Voor facturatie, toets 3. Voor technische ondersteuning, toets 4.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor [Dienst 1] toets 1, voor [Dienst 2] toets 2.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Kies 1 voor klantenservice, 2 voor verkoop.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor informatie over onze diensten, toets 5.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Kies een optie uit het menu.
8
 Welkom. Voor leveringen toets 1, voor vragen toets 2.
9
 Voor afspraken toets 1, voor algemene informatie toets 2. Bedankt voor uw oproep.
10
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. Kies een van de volgende opties.
11
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Voor hulp toets de gewenste optie.
1
 Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
2
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek uw bericht in na de toon.
3
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.
4
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter met uw naam en telefoonnummer.
5
 U spreekt met de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Spreek uw boodschap in en we nemen contact op.
6
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht na de piep en we komen bij u terug.
7
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Uw oproep is belangrijk voor ons.
8
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Laat een bericht achter.
9
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek alstublieft een bericht in.
10
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter na de toon.
11
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We kunnen u momenteel niet te woord staan. Spreek een bericht in.
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
2
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
3
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Momenteel zijn we gesloten. Onze openingsuren zijn [Openingstijden].
4
 Dank voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten, probeer het later nog eens.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Onze openingsuren zijn van [Openingstijden].
6
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn nu gesloten en zijn bereikbaar vanaf [Openingstijden].
7
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is momenteel gesloten.
8
 Wij zijn momenteel gesloten. Neem contact op tijdens onze kantooruren.
9
 Bedankt voor het bellen. [Bedrijfsnaam] is op dit moment gesloten.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de dag. Bel ons tijdens onze kantooruren.
12
 U heeft [Bedrijfsnaam] gebeld. We zijn nu gesloten. Dank voor uw begrip.
1
 Our office is closed due to Bank Holiday.
2
 Our offices are closed today due to a public holiday.
3
 [Company Name] is closed for New Year's Day. Please call back after [Date].
4
 Due to a national holiday, we are closed today.
5
 Our offices are closed for the end-of-year holidays. Please call us after the holidays.
6
 [Company Name] is closed today to celebrate Independence Day.
7
 We are closed for Christmas. Please call back after [Date].
8
 Due to the Easter holiday, our offices are closed today.
9
 Our offices are closed for Bastille Day. Please call back tomorrow.
10
 We are closed today in honor of Labor Day. Please call back tomorrow.
11
 [Company Name] is closed for the national holiday. Please leave a message or call back later.
1
 Welcome to VOICES. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
2
 Our office is closed due to a Bank Holiday.
3
 Welcome to [Company Name]. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
4
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is closed for the holidays. Please leave a message, and we will return your call as soon as possible.
5
 [Company Name] is currently closed for the holidays. We will be back on [Date].
6
 We are closed for the festive season. Please call us back after [Date].
7
 Due to the holidays, our office is closed until [Date]. Please leave a message after the tone.
8
 Our offices are closed for Christmas and New Year holidays. We will reopen on [Date].
9
 Thank you for calling. We are on holiday leave from [Start Date] to [End Date]. Please contact us after this period.
10
 We are currently on annual leave and will return on [Date]. Thank you for your understanding.
11
 Our office is closed for the holiday season. Please leave a message or call back after [Date].
1
 Dear caller, all our lines are currently busy. We will take your call as soon as possible. Thank you for your patience.
2
 Thank you for holding. Your call is important to us, and we will be with you shortly.
3
 All agents are currently busy. Please continue to hold, and we will be with you shortly.
4
 We are currently experiencing high call volumes. Please stay on the line, and we will assist you as soon as possible.
5
 Your call is in queue. Please stay on the line, and we will be with you shortly.
6
 We appreciate your patience. An agent will be available shortly to take your call.
7
 Please remain on the line. All our representatives are currently busy.
8
 Thank you for holding. We will connect you with an available agent shortly.
9
 We are processing your call. Please hold, and an agent will be with you soon.
10
 Thank you for staying on the line. A representative will be with you shortly.
1
 Welcome to VOICES. Please choose one of the following options. For Pricing, Press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3. Press # to listen to this menu again. To return to the previous menu, press 0.
2
 Welcome to [Company Name]. For Pricing, press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3.
3
 Thank you for calling [Company Name]. For customer service, press 1. For technical support, press 2.
4
 To speak with a representative, press 1. For billing inquiries, press 2. To repeat this menu, press #.
5
 For Sales, press 1. For Support, press 2. To return to the main menu, press 0.
6
 Welcome to [Company Name]. Please choose from the following options. For Customer Support, press 1. For Account Information, press 2.
7
 You have reached [Company Name]. For general inquiries, press 1. For technical support, press 2.
8
 To reach the next available representative, press 1. For all other questions, press 2.
9
 Please select from the following options: Press 1 for Sales, Press 2 for Service, Press 3 for Technical Support.
10
 To speak with an agent, press 1. For the previous menu, press 0. To hear these options again, press #.
11
 Welcome to [Company Name]. Press 1 for assistance, 2 for billing, or 3 to leave a voicemail.
1
 You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.
2
 You've reached the voicemail of [Company Name]. We are currently unavailable. Please leave a message after the beep.
3
 Hello, this is the voicemail of [Company Name]. Please provide your name, phone number, and a brief message.
4
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently unable to take your call. Please leave a message after the tone.
5
 This is the voicemail of [Company Name]. We are closed at the moment. Leave your message after the beep.
6
 Welcome to the voicemail of [Company Name]. Leave a message, and we will contact you as soon as possible.
7
 You've reached [Company Name]'s voicemail. We are not available right now. Please leave a message.
8
 You have reached the answering machine of [Company Name]. Please leave your details after the beep.
9
 This is [Company Name]'s voicemail. Please leave a message after the tone, and we will return your call.
10
 Thank you for calling [Company Name]. We are unable to take your call right now. Please leave a message.
11
 You are on the voicemail of [Company Name]. Please leave your message after the beep, and we will get back to you.
1
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Please call us back during office hours rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. We will then contact you as soon as possible.
2
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Unlike you are used to from us, we are currently closed. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. Thank you.
3
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is currently closed. Please call back during office hours, Monday to Friday, from 9:00 AM to 5:00 PM.
4
 [Company Name] is currently closed. Please leave a message after the tone or email us at [Email].
5
 You have reached [Company Name]. Our offices are closed now. Please call back during regular business hours.
6
 Hello, our offices are closed today. Please try again tomorrow during our business hours.
7
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently closed. Please contact us during our service hours.
8
 Our offices are closed at the moment. We look forward to assisting you during our next business day.
9
 [Company Name] is currently unavailable. Please call us back during normal business hours.
10
 Thank you for calling. Our offices are closed. Please leave a message, and we will get back to you as soon as possible.
11
 We are currently closed. You can reach us again from Monday to Friday, 9 AM to 5 PM.
12
 Our offices are closed right now. Please call back later or leave a message after the beep.
1
 Thank you for calling [Company Name]. Please hold while we connect you to an available representative.
2
 Welcome to [Company Name]. We appreciate your call and will assist you shortly.
3
 Thank you for choosing [Company Name]. We will be with you momentarily.
4
 Welcome to [Company Name]. Our team is currently assisting other customers, please hold.
5
 Hello, you have reached [Company Name]. Please stay on the line while we connect you.
6
 Thank you for calling [Company Name]. An agent will be with you shortly.
7
 Thank you for reaching out to [Company Name]. Please stay on the line, and we will be right with you.
8
 Welcome to [Company Name]. We are here to assist you; please hold for the next available representative.
9
 Welcome, you have reached [Company Name]. Please hold for assistance.
10
 Hello, this is [Company Name]. Thank you for calling. We will connect you shortly.
1
 Unser Büro ist heute wegen eines Feiertags geschlossen.
2
 Unsere Büros sind heute wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 [Unternehmensname] ist am Neujahrstag geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
4
 Unsere Büros sind für die Feiertage geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns nach den Feiertagen.
5
 Wegen eines nationalen Feiertags sind wir heute geschlossen.
6
 [Unternehmensname] ist heute zur Feier des Unabhängigkeitstags geschlossen.
7
 Wegen des Osterfeiertags sind unsere Büros heute geschlossen.
8
 Wir sind wegen des Weihnachtsfeiertages geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
9
 Unsere Büros sind am Tag der Bastille geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
10
 Wir sind heute zur Feier des Tags der Arbeit geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
11
 [Unternehmensname] ist wegen eines nationalen Feiertags geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie später wieder an.
1
 Wilkommen bei VOICES. Aufgrund von Urlaub sind wir von 15 Juli bis 15 August telefonisch nicht erreichbar.
2
 Unser Büro ist wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind vom 15. Juli bis 15. August wegen Urlaub telefonisch nicht erreichbar.
4
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen.
5
 [Unternehmensname] ist derzeit wegen der Feiertage geschlossen. Wir sind ab [Datum] wieder für Sie da.
6
 Wir sind wegen der Feiertage geschlossen. Bitte rufen Sie uns nach dem [Datum] wieder an.
7
 Aufgrund der Feiertage ist unser Büro bis zum [Datum] geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
8
 Unsere Büros sind wegen der Weihnachts- und Neujahrsfeiertage geschlossen. Wir öffnen wieder am [Datum].
9
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir sind vom [Startdatum] bis [Enddatum] im Urlaub. Bitte kontaktieren Sie uns danach.
10
 Wir sind derzeit im Urlaub und werden am [Datum] zurückkehren. Vielen Dank für Ihr Verständnis.
11
 Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
1
 Alle unsere Mitarbeiter sind im Moment beschäftigt, bitte haben Sie einen Moment Geduld. Ihr Anruf wird in Kürze beantwortet.
2
 Wir erleben derzeit ein hohes Anrufaufkommen. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank für Ihre Geduld. Ihr Anruf ist uns wichtig, und wir werden Sie so schnell wie möglich bedienen.
4
 Alle unsere Mitarbeiter sind derzeit im Gespräch. Bitte bleiben Sie in der Leitung.
5
 Wir schätzen Ihre Geduld. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
6
 Ihr Anruf ist in der Warteschlange. Bitte bleiben Sie in der Leitung, und wir sind gleich für Sie da.
7
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Bitte bleiben Sie in der Leitung. Alle unsere Mitarbeiter sind momentan beschäftigt.
9
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
10
 Wir bearbeiten Ihren Anruf. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird bald für Sie verfügbar sein.
1
 Wilkommen bei VOICES. Um Sie schnell mit dem richtigen Mitarbeiter verbinden zu können, folgt jetzt ein Auswahlmenü. Wählen Sie die 1 für den Kundendienst. Wählen Sie die 2 für den technischen Support. Wählen Sie die 3 für die Finanzabteilung. Drücken Sie #, um dieses Menü nochmals anzuhören. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie 0.
2
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Für den Kundendienst wählen Sie die 1. Für den technischen Support wählen Sie die 2.
3
 Für den Verkauf drücken Sie die 1. Für den technischen Support drücken Sie die 2. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie die 0.
4
 Danke, dass Sie [Unternehmensname] anrufen. Drücken Sie die 1 für Kundenservice, die 2 für technische Unterstützung.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Bitte wählen Sie eine der folgenden Optionen: 1 für Kundenservice, 2 für Rechnungswesen.
6
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Für allgemeine Anfragen drücken Sie die 1. Für technische Unterstützung drücken Sie die 2.
7
 Um mit einem Vertreter zu sprechen, drücken Sie die 1. Für alle anderen Fragen drücken Sie die 2.
8
 Bitte wählen Sie aus den folgenden Optionen: Drücken Sie die 1 für Verkauf, 2 für Service, 3 für technischen Support.
9
 Um einen Mitarbeiter zu erreichen, drücken Sie die 1. Für die vorherige Auswahl drücken Sie die 0. Um dieses Menü erneut zu hören, drücken Sie die #.
10
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Drücken Sie die 1 für den Verkauf, die 2 für den Support.
11
 Sie haben [Unternehmensname] angerufen. Für allgemeine Informationen drücken Sie die 1. Für Hilfe drücken Sie die 2.
1
 Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie außerhalb unserer Geschäftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geöffnet. Nach dem Signalton dürfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank für Ihren Anruf.
2
 Hallo, Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie Ihre Kontaktdaten.
3
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir rufen Sie so schnell wie möglich zurück.
4
 Dies ist die Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
5
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Vielen Dank, dass Sie eine Nachricht hinterlassen.
6
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie bitte Ihren Namen und Ihre Telefonnummer.
7
 Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie Ihre Nachricht nach dem Signalton.
8
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
9
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns bei Ihnen melden.
10
 Dies ist der Anrufbeantworter von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, wir rufen Sie zurück.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei VOICES. Im Moment ist unser Büro geschlossen. Unsere Öffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Wir werden Sie dann so schnell wie möglich kontaktieren.
2
 Hallo und herzlich willkommen bei VOICES. Anders als Sie es von uns gewohnt sind, haben wir derzeit geschlossen. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Dankeschön und auf Wiedersehen.
3
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist derzeit geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
4
 [Unternehmensname] ist zurzeit geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton oder senden Sie uns eine E-Mail an [Email].
5
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Unsere Büros sind jetzt geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
6
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Wir sind derzeit geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns während unserer Servicezeiten.
7
 Hallo, unsere Büros sind heute geschlossen. Bitte versuchen Sie es morgen während unserer Geschäftszeiten erneut.
8
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Wir freuen uns darauf, Ihnen am nächsten Werktag behilflich zu sein.
9
 [Unternehmensname] ist derzeit nicht verfügbar. Bitte rufen Sie während der normalen Geschäftszeiten zurück.
10
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Unsere Büros sind geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns so schnell wie möglich bei Ihnen melden.
11
 Wir sind derzeit geschlossen. Sie erreichen uns wieder von Montag bis Freitag, 9:00 bis 17:00 Uhr.
12
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Bitte rufen Sie später zurück oder hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird sich gleich um Sie kümmern.
2
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir schätzen Ihren Anruf und werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank, dass Sie [Unternehmensname] gewählt haben. Wir sind gleich für Sie da.
4
 Hallo, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung, während wir Sie verbinden.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Unsere Mitarbeiter sind momentan alle im Gespräch, bitte bleiben Sie in der Leitung.
6
 Willkommen, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung für Unterstützung.
7
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Danke, dass Sie sich an [Unternehmensname] gewandt haben. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir sind gleich für Sie da.
9
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind hier, um Ihnen zu helfen. Bitte halten Sie die Leitung.
10
 Hallo, hier ist [Unternehmensname]. Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir verbinden Sie in Kürze.
1
 Nous sommes actuellement fermés en raison d'un jour férié.
2
 Nos bureaux sont fermés aujourd'hui en raison d'un jour férié.
3
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le jour de l'An. Merci de rappeler après le [Date].
4
 En raison d'une fête nationale, nous sommes fermés aujourd'hui.
5
 [Nom de l'entreprise] est fermé aujourd'hui pour célébrer le jour de l'Indépendance.
6
 Nos bureaux sont fermés pour les fêtes de fin d'année. Merci de nous appeler après les vacances.
7
 Nous sommes fermés pour la fête de Noël. Veuillez rappeler après le [Date].
8
 En raison de la fête de Pâques, nos bureaux sont fermés aujourd'hui.
9
 Nos bureaux sont fermés pour le jour de la Bastille. Merci de rappeler demain.
10
 Nous sommes fermés aujourd'hui en l'honneur de la fête du Travail. Merci de rappeler demain.
11
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour la fête nationale. Veuillez laisser un message ou rappeler plus tard.
1
 Bienvenue chez VOICES. Nous ne sont pas disponibles par téléphone en raison des vacances du 15 juillet au 15 août.
2
 [Nom de l'entreprise] est actuellement en vacances. Nous serons de retour le [Date].
3
 Nous sommes en congé pour les vacances d'été. Merci de rappeler après le [Date].
4
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Nous serons disponibles à partir du [Date].
5
 En raison des vacances, [Nom de l'entreprise] est fermé jusqu'au [Date].
6
 Nous sommes fermés pour les vacances de Noël. Nous reprendrons nos activités le [Date].
7
 [Nom de l'entreprise] est en congé annuel. Merci de nous contacter après le [Date].
8
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Merci de laisser un message, nous vous rappellerons.
9
 Nous sommes actuellement en vacances et ne pouvons répondre à votre appel. Merci de rappeler après le [Date].
10
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour les congés annuels. Nous serons de retour le [Date].
11
 En raison des congés, nos bureaux sont fermés. Merci de rappeler après les vacances.
1
 Tout nos collaborateurs sont en ligne. Merci de rester en ligne. Nous allons prendre votre appel dans quelques instants.
2
 Merci de patienter. Votre appel est important pour nous.
3
 Veuillez rester en ligne. Nous serons avec vous sous peu.
4
 Nous apprécions votre patience. Un agent sera disponible bientôt.
5
 Merci de patienter. Nous traitons votre appel.
6
 Votre appel est en attente. Merci de patienter.
7
 Nous sommes occupés pour le moment, veuillez patienter.
8
 Merci de rester en ligne. Un représentant sera avec vous bientôt.
9
 Votre appel est important pour nous. Merci de patienter.
10
 Nous allons prendre votre appel dans quelques instants. Merci de patienter.
11
 Veuillez patienter pendant que nous transférons votre appel à un représentant disponible.
1
 Bienvenue chez VOICES. Afin de vous servir plus rapidement veuillez faire votre choix dans le menu suivant. Si vous désirez parler avec notre département commercial, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2. Appuyez # pour réécouter ce message. Pour revenir au menu principal appuyez sur 0.
2
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Pour le service client, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2.
3
 Vous êtes chez [Nom de l'entreprise]. Appuyez sur 1 pour parler à un agent. Pour le service technique, appuyez sur 3.
4
 Pour les ventes, appuyez sur 1. Pour le support technique, appuyez sur 2. Pour retourner au menu principal, appuyez sur #.
5
 Merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Pour le service commercial, appuyez sur 1. Pour toute autre question, appuyez sur 2.
6
 Bienvenue. Pour parler avec notre service client, appuyez sur 1. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
7
 Pour joindre un conseiller, appuyez sur 1. Pour la facturation, appuyez sur 2. Pour répéter ce message, appuyez sur #.
8
 Pour le support client, appuyez sur 1. Pour le service après-vente, appuyez sur 2. Pour revenir au menu, appuyez sur *.
9
 Pour un nouvel appel, appuyez sur 1. Pour contacter un représentant, appuyez sur 2. Pour écouter à nouveau ce menu, appuyez sur #.
10
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Sélectionnez 1 pour les ventes, 2 pour le support. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
11
 Vous avez appelé [Nom de l'entreprise]. Pour toute question générale, appuyez sur 1. Pour une assistance technique, appuyez sur 2.
1
 Bienvenue sur le répondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h à 19h.Vous pouvez nous laisser un message après le bip sonore et nous vous répondrons dès que possible.
2
 Vous êtes bien sur la messagerie vocale de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le bip.
3
 Bonjour, vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser vos coordonnées.
4
 Bienvenue sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message et nous vous rappellerons dès que possible.
5
 C'est la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message après le signal sonore.
6
 Vous avez atteint la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
7
 Vous êtes sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser votre nom et numéro de téléphone.
8
 Bonjour, ici la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
9
 Vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Laissez votre message après le bip sonore.
10
 Merci d'avoir appelé [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le signal sonore.
11
 Vous êtes bien sur le répondeur de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message, nous vous rappellerons.
1
 Merci d'avoir appelé VOICES. Nous ne sommes pas joignables pour le moment. Veuillez nous rappeler pendant les heures d’ouverture du lundi au vendredi, de 8h à 19h. Vous pouvez également nous contacter par e-mail à l'adresse support@voices.be. Nous vous recontacterons très rapidement. Merci, au revoir.
2
 Merci d'avoir contacté VOICES. Nous sommes exceptionnellement indisponibles par téléphone aujourd'hui. Merci de nous laisser un message après le signal sonore ou nous envoyer un email à support@voices.be. Merci pour votre appel, passez une agréable journée.
3
 Nos bureaux sont actuellement fermés. Merci de rappeler pendant les heures d'ouverture.
4
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le moment. Nous vous invitons à nous recontacter ultérieurement.
5
 Merci pour votre appel, nos bureaux sont fermés. Nos heures d'ouverture sont de 9h à 18h.
6
 Vous avez atteint [Nom de l'entreprise]. Nous sommes actuellement fermés.
7
 Bonjour, nos bureaux sont fermés aujourd'hui. Veuillez rappeler demain.
8
 [Nom de l'entreprise] est fermé. Merci de nous appeler pendant nos heures de service.
9
 Nos bureaux sont fermés. Nous sommes ouverts du lundi au vendredi, de 9h à 17h.
10
 Merci de votre appel, mais nos bureaux sont fermés. Veuillez laisser un message.
11
 Nous sommes actuellement fermés. Merci de rappeler plus tard.
12
 Nos bureaux sont fermés pour le moment. Nous vous remercions de rappeler pendant les heures d'ouverture.
1
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Veuillez patienter, un agent va vous répondre.
2
 Bonjour, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter.
3
 Bienvenue, merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Nous sommes en ligne avec un autre client, veuillez patienter.
4
 Merci de votre appel à [Nom de l'entreprise]. Un instant, s'il vous plaît.
5
 Vous êtes en contact avec [Nom de l'entreprise]. Un instant, nous vous prions de patienter.
6
 Bonjour, ici [Nom de l'entreprise]. Merci de rester en ligne.
7
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous vous répondrons dans quelques instants.
8
 Merci d'avoir contacté [Nom de l'entreprise]. Veuillez rester en ligne.
9
 Bienvenue, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter quelques instants.
10
 Bonjour, bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous serons avec vous sous peu.
1
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam].
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], wij staan u zo snel mogelijk te woord.
3
 Goedendag, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. We helpen u graag verder.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], blijf aan de lijn, we verbinden u zo snel mogelijk door.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Al onze lijnen zijn bezet, probeert u het later nog eens.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. We verbinden u zo spoedig mogelijk door.
8
 Welkom, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. Hoe kunnen we u helpen vandaag?
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Blijf aan de lijn voor assistentie.
10
 Dank u voor het kiezen van [Bedrijfsnaam]. Een ogenblik geduld alstublieft.
anglais
MK Hôtels
anglais
anglais
Conception d'événements privés
anglais
anglais
Malca Amit
anglais
anglais
NxtPort
anglais
anglais
Frigérie
anglais
anglais
Diamant de première qualité
anglais
Nous vous remercions de votre confiance.
5.0 étoiles | 350+ commentaires

L'importance d'une boîte vocale professionnelle pour les entreprises

Si votre entreprise est fermée ou si vous n'êtes pas joignable, il est utile de laisser un message vocal. Ainsi, les gens peuvent laisser un message et savoir que vous les contacterez bientôt. Cela rend la communication possible même si vous n'êtes pas immédiatement disponible.

3 avantages pour votre entreprise

  • Vous ne perdrez aucun message important
  • Vos clients sont rappelés rapidement
  • Une voix chaleureuse donne de l'assurance

Conseils pour des messages vocaux de qualité

Nous créons des fichiers audio professionnels pour les systèmes téléphoniques qui permettent d'améliorer l'image de marque de votre entreprise et d'augmenter la satisfaction de vos clients. C'est ce que méritent aussi bien vos clients que votre entreprise.

Vraag om de contactgegevens van je beller.
Welkom, je bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen je oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.
Kies je voor de u- of je-aanspreekvorm? Beiden kunnen, maar blijf consequent.
Welkom, u bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen uw oproep op dit moment niet beantwoorden. Laat gerust uw naam en telefoonnummer achter, dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug.
Wees gerust transparant, vaak tonen klanten daar begrip voor
U bent verbonden met [VOICES]. Wegens overweldigende drukte kunnen wij u momenteel niet direct te woord staan, laat een bericht achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug. Onze excuses voor het ongemak - u kunt ook een e-mail sturen naar [EMAIL].

Ook interessant:

Maak de perfecte voicemailtekst met onze tips & tricks!

Als je van plan bent om een professioneel voicemailbericht te bestellen bij voices.be, houd je best met een paar zaken rekening. Als je bijvoorbeeld een keuzemenu met verschillende opties wil aanbieden, kan je dat op verschillende manieren aanpakken. Weet je niet goed hoe je een voicemailbericht schrijft of twijfel je nog over enkele zinnen? Wij geven je in dit artikel een paar handige tips en tricks!

Zoals je in de video hierboven kan zien, gaat het wel vaker fout bij het automatische keuzemenu, als je belt naar een bedrijf. Lees dus snel verder om te weten te komen hoe je dit het best kan aanpakken!

Gegroet!

De eerste zin van je begroeting is erg belangrijk. Maak dan ook meteen aan bellers duidelijk hoe het bedrijf heet en hoe ze zullen worden geholpen. Denk na over logische volgende stappen: moet de beller in een keuzemenu een optie kiezen? Hoe kan de beller tot bij een specifieke medewerker geraken?

Welkom bij voices.be. Voor dienst na verkoop, druk 1. Voor boekhouding, druk 2. Voor technische ondersteuning, druk 3. Een medewerker helpt u graag zo snel mogelijk verder.


Stel prioriteiten

Denk steeds in het voordeel van de beller. Wat zijn de noden van bellers? Krijg je de meeste oproepen voor de dienst na verkoop? Geef de optie voor de dienst na verkoop dan als eerste keuze. Maak het keuzemenu op in volgorde van belangrijkheid.

Welkom bij voices.be, hét stemmenbureau voor uw gepersonaliseerd voicemailbericht! Voor dienst na verkoop, druk 1. Voor helpdesk, druk 2. Voor vragen over onze stemmen, druk 3.


Hou het kort en bondig

Heb je een wachtbericht of een bericht om aan te kondigen dat het bedrijf momenteel niet bereikbaar is? Hou het dan kort en bondig en laat de beller niet te lang wachten! Bellers die lang moeten wachten voor ze iemand aan de lijn krijgen, zullen niet graag opnieuw bellen naar jouw bedrijf.

Welkom bij voices.be, hét stemmenbureau voor uw gepersonaliseerd voicemailbericht! Wij zijn elke dag geopend van 8u tot 18u. U kan ons bereiken via e-mail op support@voices.be, via telefoon op het nummer 027 93 19 91 of via de chat op onze website. Een van onze medewerkers helpt u graag zo spoedig mogelijk verder. Bedankt voor het wachten en tot ziens.

Wees transparant en duidelijk

Bied je een nooddienst aan zoals een slotenmaker, ambulance, dokter of dierenarts? Geef dan al meteen mee dat bellers op een bepaalde toets kunnen drukken om met een medewerker te spreken of om een spoeddienst aan te vragen. Kunnen bellers een bericht achterlaten waarna een medewerker zal terugbellen? Geef dan duidelijk aan welke specifieke informatie ze moeten achterlaten in het bericht, zodat medewerkers op de hoogte zijn van alle oproepen.

Welkom bij spoeddienst Janssens. Voor noodgevallen, druk 1. Voor afspraken, druk 2. Voor meer informatie over onze diensten en afdelingen, druk 3. Voor niet-dringende zaken kan u een bericht nalaten. Vermeld dan uw naam, bericht en telefoonnummer na de pieptoon. Een van onze medewerkers zal u zo snel mogelijk terugbellen. Bedankt voor uw oproep.

Wees uniform

Begroet je de bellers in meerdere talen? Trek dit dan door naar alle berichten, maar let op moeilijke woorden. Bellers willen gemakkelijk geholpen worden door de voicemailstem. Gebruik je tijdsnotaties of specifieke info zoals mailadressen, zorg er dan voor dat deze voor iedereen gemakkelijk hoorbaar zijn. Zo kunnen bellers belangrijke info goed onthouden of noteren.

Welkom bij voices.be. Bienvenue chez voices.be. Welcome to voices.be. Om verder te gaan in het Nederlands, druk 1. Pour continuer en Français, appuyer sur 2. For English, press 3.
Voor vragen of opmerkingen, contacteer ons via het mailadres support@voices.be.
Pour des qestions ou des remarques, veuillez-nous contacter à l'adresse support@voices.be.
For questions or comments, please contact us at support@voices.be.

Maak je bericht tijdloos

Zorg ervoor dat je bericht voor een lange termijn bruikbaar is binnen je bedrijf. Gebruik ook zo weinig mogelijk eigennamen of specifieke datums om verwarring te voorkomen. Tenzij je natuurlijk een specifieke sluitingsdag of -periode wil aangeven aan bellers. Een vast bericht tijdens een vakantieperiode is natuurlijk wel een aanrader!

Welkom bij IT Service nv. We zijn elke dag geopend van 8u tot 18u. Tijdens de maand juli zijn onze kantoren gesloten op maandag. Voor verkoop, druk 1. Voor helpdesk, druk 2. Voor technische ondersteuning, druk 3.

Natuurlijk is een persoonlijk voicemailbericht voor ieder bedrijf verschillend. Maar voor ieder bedrijf bestaat er een goed geschreven voicemailtekst! Ga zelf op onderzoek en ga na welke noden bellers het meest hebben om het ideale bericht op te maken. Doe ook zelf even een test met je systeem om er eventuele fouten of moeilijkheden uit te halen.

Heb je andere vragen of ben je nog onzeker over een tekst? Contacteer ons gerust via de chat, per mail of telefoon en dan helpen we je graag verder!

Ook interessant:

Zo spreekt u een zakelijk voicemail bericht in

4 snelle tips voor een professionele voicemail

Krijg je al hartkloppingen als je nog maar denkt aan het inspreken van je voicemail? Begrijpelijk, het goed en helder inspreken van een professionele voicemail is niet iedereen gegeven. En toch … Er zijn best een aantal basisregels waaraan je je kunt houden. Wij geven je alvast met plezier vier tips mee, waarmee je meer kans op slagen maakt. Kom even tot rust, haal diep adem en ga verder met onze best practices!

1. Tempo, tempo, tempo!

Nee, je moet je voicemail niet als een sneltrein inspreken, maar op een traag menu boordevol herhalingen heeft ook niemand boodschap. Start meteen met het menu en laat alle overbodige info weg. Het draait om de beller, het is dan ook een kunst deze zo snel mogelijk aan het woord te laten.

2. Zorg voor een professionele opname

Een blaffende hond, iemand die typt of een telefoon die rinkelt op de achtergrond? Dat zijn fouten! Neem je je voicemail toch zelf op, zorg dan voor een opname van professionele kwaliteit. Selecteer ook een aangename telefoonstem met de juiste intonatie, volume, uitspraak en verstaanbaarheid. Blijf opnemen tot het goed zit, of schakel ons in natuurlijk …

3. Monitor en schaaf bij

Zorg dat je monitort waarvoor de meeste mensen bellen. Komen bepaalde vragen vaak terug, gaat het om klachten of misschien wil iedereen wel de openingsuren kennen. Komen vragen vaak terug, zorg dan dat je de antwoorden ook glashelder op je website zet. Een FAQ kan zeker een meerwaarde betekenen. Zo schakel je heel wat telefoontjes en eventueel frustratie uit. Bovendien kun je zelf efficiënter werken.

4. Mensen, geen robots

Je bent een menselijk bedrijf, doet alles voor je klanten en dan ga je dat beeld vakkundig verknallen met een robotstem die je boodschap inspreekt: nee, toch? Een goede telefoonstem is warm, vriendelijk, goed verstaanbaar en komt professioneel over. Knoop het in je oren!

Nood aan hulp én een professionele stem?

Het meteen goed doen? Reken op één van onze professionele stemmen om jouw boodschap te laten inspreken. Wij denken mee, koppelen de juiste stem aan jouw bedrijf en spreken je boodschap glashelder en eventueel met een twist in. Bij Voices.be hebben we een waaier aan stemmen én inspiratie in overvloed. Een betaalbare boodschap voor je voicemail? Wij spelen het klaar!

Ook interessant:

6 voorbeeldberichten voor een professionele voicemail

Voicemailberichten voor elke situatie

U staat er misschien niet altijd bij stil. Maar zakelijke voicemailberichten kunnen de band met je klant versterken. Laat dus zeker een positieve indrku achter, ook wanneer u niet bereikbaar bent. Met deze 6 voicemail voorbeeldberichten zorgt u dat u professioneel én persoonlijk overkomt bij uw contacten. U kan deze teksten eenvoudig door onze voicemail stemmen laten inspreken.

Persoonlijke Voicemail

Een persoonlijke voicemail is kort en krachtig. Vermeld uw naam en wanneer u terug beschikbaar bent. U kan de beller vragen om een bericht in te spreken na de toon. Benadruk dan zeker de informatie die u van de beller nodig heeft. Bijvoorbeeld naam en telefoonnummer.

Voorbeeldbericht voor uw persoonlijke voicemail

Hallo, dit is de voicemail van Thomas. Ik ben op dit moment niet bereikbaar. Als je je naam en telefoonnummer inspreekt, bel ik je zo snel mogelijk terug. Bedankt!

Voicemail voor het hele bedrijf

Wanneer je een bericht inspreekt voor je hele bedrijf, zul je iets formeler over willen komen. Noem je bedrijfsnaam, je openingstijden, de manier waarop je contact met de beller op zult nemen en de plaats waar hij of zij meer informatie over het bedrijf kan vinden.

Voorbeeldbericht voor uw zakelijke voicemail

Bedankt dat u contact opneemt met VOICES. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u30. Laat uw naam en telefoonnummer achter, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug. Voor meer informatie kunt u terecht op www.voices.be. 

Voicemail voor uw afdeling

Het voicemailbericht voor de afdeling bevat de naam en de openingstijden. U kunt ook vermelden hoe u terug contact zal opnemen en welke afdeling wél bereikbaar is op dit moment.

Voorbeeldbericht voor uw afdelingsvoicemail

U bent verbonden met de afdeling Facturatie van VOICES. Wij kunnen u helaas op dit moment niet te woord staan. Spreek uw naam en telefoonnummer in na de biep, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. U kunt ons ook een e-mail sturen via support@voices.be.

Professioneel voicemail bericht in laten spreken?

Wil u uw voicemail bericht in laten spreken door een professionele stem? Dat is precies wat wij doen. Klik hier om onze stemmen te beluisteren. 

Voicemail vakantiebericht

Sluit uw bedrijf tijdens de vakantie? Dan stelt u best een aangepast voicemailbericht in. Vermeld dat uw bedrijf gesloten is door een vakantie en geef aan wanneer u terug openen. Maak het ook persoonlijk: wens uw bellers een fijne vakantie toe! Wil u de voicemail-berichten per mail ontvangen? Bij de meeste voip-operaturen kunt u dit instellen.

Voorbeeldbericht voor uw vakantie voicemail bericht

Bedankt voor het bellen met VOICES. Tijdens de eindejaarsperiode zijn wij tussen 24 december en 2 januari gesloten. Daarna zijn wij terug op werkdagen bereikbaar van 8u tot 17u30. U kan een bericht inspreken na de bieptoon. Wij wensen u fijne kerstdagen en een prettig eindejaar toe. Tot volgend jaar.

Voicemail bij ziekte

Voorbeeldbericht voor uw ziekte voicemail bericht

Bedankt voor het bellen met VOICES. Door ziekte zijn wij momenteel niet bereikbaar. Heeft u een dringende vraag? Spreek dan alstublieft uw naam en telefoonnummer in na de biep. Dan wordt u zo snel mogelijk teruggebeld. Wil u meer informatie? Bezoek dan onze website www.voices.be. Alvast bedankt voor uw begrip.

Voicemail voor uitzonderlijke situaties

U bereidt zich best voor op uitzonderlijke situaties. Een systeemfout, een sneeuwstorm, een ongeval of een bedrijfsvergadering. U hoeft niet per sé in uw bericht te verklaren wat de reden is, maar u kunt wel vermelden dat u door uitzonderlijke situaties niet bereikbaar bent.

Voorbeeldbericht voor uitzonderlijk gesloten

Bedankt voor het bellen met VOICES. Op dit moment zijn wij uitzonderlijk niet bereikbaar. Spreek uw naam en telefoonnummer in na de biep, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. Bezoek onze website www.voices.be voor de meest actuele informatie. 

Een professioneel bericht laten opnemen?

Wij adviseren u van het schrijven van uw voicemail bericht tot het professioneel laten inspreken door een voicemail stem. Stuur ons gerust een mailtje indien u vragen heeft. Wij helpen u graag!

Ook interessant:

Voicemails en waarom u ze moet laten inspreken door een professionele stemacteur

Voicemail ingesproken door stemacteur

Voicemails zijn een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Het is het eerste aanspreekpunt voor uw klanten en kan hun ervaring met uw bedrijf maken of breken.

Professionele stemacteur

Stemacteurs zijn professionele sprekers. Ze zijn gespecialiseerd in het opnemen van telefoonbegroetingen en andere teksten. Ze kunnen worden ingezet om voicemails voor bedrijven op te nemen, wat een professioneler gevoel geeft dan een standaard opgenomen bericht.

Voicemailopnameservice

Een voicemail-opnameservice biedt opnameservices aan bedrijven die niet over de middelen of apparatuur beschikken om deze taak zelf uit te voeren. Een professionele stemacteur neemt berichten op die natuurlijk, vriendelijk en uitnodigend klinken, waardoor de klantervaring wordt verbeterd wanneer ze inbellen.

Waarom zou u uw voicemails opnemen met een professionele stemacteur?

Zakelijk voicemailbericht

Voicemailberichten zijn een geweldige manier om in contact te blijven met uw klanten. En een professioneel, gepersonaliseerd voicemailbericht kan u helpen een goede indruk op hen te maken.

Voicemail in laten spreken

Als u geen tijd heeft om uw eigen stem op te nemen, of als u niet zeker bent over hoe u aan de telefoon klinkt, overweeg dan om een professionele voicemail-opnameservice te gebruiken. Dit is vooral belangrijk voor bedrijven die afhankelijk zijn van telefoontjes om inkomsten te genereren of een klantenservice hebben.

Zo snel en efficiënt mogelijk een professioneel voicemailbericht opnemen

Voices.be biedt voicemail opnaems van hoge kwaliteit die zijn ingesproken door stemacteurs, ontworpen om aantrekkelijker en gedenkwaardiger te zijn. Contacteer ons indien u hier vragen over heeft. Wij helpen u graag verder.

Conclusie: vertrouw de professionals! Neem uw voicemails op met een professionele stemacteur om de eerste indruk van uw bedrijf als verbeteren.

Soyez patient

Votre demande sera traitée.