Nouveau !

Générateur de texte AI

Notre outil pratique génère automatiquement tous les textes de votre callflow. Remplissez les champs et cliquez ensuite sur Générer mes textes.

Exemples de textes de bienvenue

Textes de bienvenue pour un système téléphonique professionnel

Qu'entendent vos interlocuteurs lorsqu'ils appellent votre entreprise ?

Des textes de répondeur pour faire bonne impression

Écoutez nos voix

Organisez un casting gratuit

Vous cherchez la bonne voix off pour votre vidéo, votre spot radio ou télévisuel ? Recevez une démo de casting adaptée à votre projet de la part de différentes voix avec une offre de prix sans engagement. Vous serez ainsi sûr de votre choix.

1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
2
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel gesloten vanwege een feestdag.
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel niet bereikbaar door de feestdagen. Probeert u het later opnieuw.
4
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege [Feestdag].
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is gesloten voor de feestdag. We helpen u graag op een andere dag.
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tijdens de feestdagen. Dank voor uw geduld.
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten voor de feestdag. Probeer het later nog eens.
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn niet beschikbaar door de feestdagen.
10
 Bedankt voor het bellen. We zijn gesloten voor de feestdag. Neem later contact op.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Wij zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
1
 Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
2
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten vanwege vakantie tot [Datum].
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. We zijn weer bereikbaar vanaf [Datum].
4
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie tot [Datum]. Laat een bericht achter of probeer het later opnieuw.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege vakantie. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor het bellen. We zijn op vakantie. We zijn weer beschikbaar vanaf [Datum].
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tot [Datum]. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. Dank voor uw geduld.
9
 Bedankt voor uw oproep. We zijn momenteel gesloten. Probeer het na [Datum] opnieuw.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de vakantie. Dank voor uw begrip.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie. Laat een bericht achter.
1
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
2
 Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
3
 Bedankt voor uw geduld. Een medewerker van [Bedrijfsnaam] zal u spoedig te woord staan.
4
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Blijf aan de lijn, we helpen u zo snel mogelijk verder.
5
 U bent doorverbonden met [Bedrijfsnaam]. We stellen uw geduld op prijs en helpen u zo snel mogelijk.
6
 Bedankt dat u wacht. Een medewerker komt zo spoedig mogelijk bij u terug.
7
 Onze medewerkers zijn in gesprek. Blijf aan de lijn, we staan u zo snel mogelijk te woord.
8
 U bent belangrijk voor ons. Bedankt voor uw geduld.
9
 We stellen uw geduld op prijs. Een moment geduld alstublieft.
10
 Al onze medewerkers zijn momenteel bezet. We helpen u zo snel mogelijk.
11
 Bedankt voor het wachten. Een ogenblik geduld alstublieft.
12
 Onze medewerkers zijn druk bezet. We zijn zo spoedig mogelijk bij u.
1
 Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor verkoop, toets 1. Voor support, toets 2.
3
 Dank voor uw oproep naar [Bedrijfsnaam]. Voor facturatie, toets 3. Voor technische ondersteuning, toets 4.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor [Dienst 1] toets 1, voor [Dienst 2] toets 2.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Kies 1 voor klantenservice, 2 voor verkoop.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor informatie over onze diensten, toets 5.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Kies een optie uit het menu.
8
 Welkom. Voor leveringen toets 1, voor vragen toets 2.
9
 Voor afspraken toets 1, voor algemene informatie toets 2. Bedankt voor uw oproep.
10
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. Kies een van de volgende opties.
11
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Voor hulp toets de gewenste optie.
1
 Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
2
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek uw bericht in na de toon.
3
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.
4
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter met uw naam en telefoonnummer.
5
 U spreekt met de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Spreek uw boodschap in en we nemen contact op.
6
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht na de piep en we komen bij u terug.
7
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Uw oproep is belangrijk voor ons.
8
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Laat een bericht achter.
9
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek alstublieft een bericht in.
10
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter na de toon.
11
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We kunnen u momenteel niet te woord staan. Spreek een bericht in.
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
2
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
3
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Momenteel zijn we gesloten. Onze openingsuren zijn [Openingstijden].
4
 Dank voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten, probeer het later nog eens.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Onze openingsuren zijn van [Openingstijden].
6
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn nu gesloten en zijn bereikbaar vanaf [Openingstijden].
7
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is momenteel gesloten.
8
 Wij zijn momenteel gesloten. Neem contact op tijdens onze kantooruren.
9
 Bedankt voor het bellen. [Bedrijfsnaam] is op dit moment gesloten.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de dag. Bel ons tijdens onze kantooruren.
12
 U heeft [Bedrijfsnaam] gebeld. We zijn nu gesloten. Dank voor uw begrip.
1
 Our office is closed due to Bank Holiday.
2
 Our offices are closed today due to a public holiday.
3
 [Company Name] is closed for New Year's Day. Please call back after [Date].
4
 Due to a national holiday, we are closed today.
5
 Our offices are closed for the end-of-year holidays. Please call us after the holidays.
6
 [Company Name] is closed today to celebrate Independence Day.
7
 We are closed for Christmas. Please call back after [Date].
8
 Due to the Easter holiday, our offices are closed today.
9
 Our offices are closed for Bastille Day. Please call back tomorrow.
10
 We are closed today in honor of Labor Day. Please call back tomorrow.
11
 [Company Name] is closed for the national holiday. Please leave a message or call back later.
1
 Welcome to VOICES. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
2
 Our office is closed due to a Bank Holiday.
3
 Welcome to [Company Name]. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
4
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is closed for the holidays. Please leave a message, and we will return your call as soon as possible.
5
 [Company Name] is currently closed for the holidays. We will be back on [Date].
6
 We are closed for the festive season. Please call us back after [Date].
7
 Due to the holidays, our office is closed until [Date]. Please leave a message after the tone.
8
 Our offices are closed for Christmas and New Year holidays. We will reopen on [Date].
9
 Thank you for calling. We are on holiday leave from [Start Date] to [End Date]. Please contact us after this period.
10
 We are currently on annual leave and will return on [Date]. Thank you for your understanding.
11
 Our office is closed for the holiday season. Please leave a message or call back after [Date].
1
 Dear caller, all our lines are currently busy. We will take your call as soon as possible. Thank you for your patience.
2
 Thank you for holding. Your call is important to us, and we will be with you shortly.
3
 All agents are currently busy. Please continue to hold, and we will be with you shortly.
4
 We are currently experiencing high call volumes. Please stay on the line, and we will assist you as soon as possible.
5
 Your call is in queue. Please stay on the line, and we will be with you shortly.
6
 We appreciate your patience. An agent will be available shortly to take your call.
7
 Please remain on the line. All our representatives are currently busy.
8
 Thank you for holding. We will connect you with an available agent shortly.
9
 We are processing your call. Please hold, and an agent will be with you soon.
10
 Thank you for staying on the line. A representative will be with you shortly.
1
 Welcome to VOICES. Please choose one of the following options. For Pricing, Press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3. Press # to listen to this menu again. To return to the previous menu, press 0.
2
 Welcome to [Company Name]. For Pricing, press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3.
3
 Thank you for calling [Company Name]. For customer service, press 1. For technical support, press 2.
4
 To speak with a representative, press 1. For billing inquiries, press 2. To repeat this menu, press #.
5
 For Sales, press 1. For Support, press 2. To return to the main menu, press 0.
6
 Welcome to [Company Name]. Please choose from the following options. For Customer Support, press 1. For Account Information, press 2.
7
 You have reached [Company Name]. For general inquiries, press 1. For technical support, press 2.
8
 To reach the next available representative, press 1. For all other questions, press 2.
9
 Please select from the following options: Press 1 for Sales, Press 2 for Service, Press 3 for Technical Support.
10
 To speak with an agent, press 1. For the previous menu, press 0. To hear these options again, press #.
11
 Welcome to [Company Name]. Press 1 for assistance, 2 for billing, or 3 to leave a voicemail.
1
 You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.
2
 You've reached the voicemail of [Company Name]. We are currently unavailable. Please leave a message after the beep.
3
 Hello, this is the voicemail of [Company Name]. Please provide your name, phone number, and a brief message.
4
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently unable to take your call. Please leave a message after the tone.
5
 This is the voicemail of [Company Name]. We are closed at the moment. Leave your message after the beep.
6
 Welcome to the voicemail of [Company Name]. Leave a message, and we will contact you as soon as possible.
7
 You've reached [Company Name]'s voicemail. We are not available right now. Please leave a message.
8
 You have reached the answering machine of [Company Name]. Please leave your details after the beep.
9
 This is [Company Name]'s voicemail. Please leave a message after the tone, and we will return your call.
10
 Thank you for calling [Company Name]. We are unable to take your call right now. Please leave a message.
11
 You are on the voicemail of [Company Name]. Please leave your message after the beep, and we will get back to you.
1
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Please call us back during office hours rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. We will then contact you as soon as possible.
2
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Unlike you are used to from us, we are currently closed. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. Thank you.
3
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is currently closed. Please call back during office hours, Monday to Friday, from 9:00 AM to 5:00 PM.
4
 [Company Name] is currently closed. Please leave a message after the tone or email us at [Email].
5
 You have reached [Company Name]. Our offices are closed now. Please call back during regular business hours.
6
 Hello, our offices are closed today. Please try again tomorrow during our business hours.
7
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently closed. Please contact us during our service hours.
8
 Our offices are closed at the moment. We look forward to assisting you during our next business day.
9
 [Company Name] is currently unavailable. Please call us back during normal business hours.
10
 Thank you for calling. Our offices are closed. Please leave a message, and we will get back to you as soon as possible.
11
 We are currently closed. You can reach us again from Monday to Friday, 9 AM to 5 PM.
12
 Our offices are closed right now. Please call back later or leave a message after the beep.
1
 Thank you for calling [Company Name]. Please hold while we connect you to an available representative.
2
 Welcome to [Company Name]. We appreciate your call and will assist you shortly.
3
 Thank you for choosing [Company Name]. We will be with you momentarily.
4
 Welcome to [Company Name]. Our team is currently assisting other customers, please hold.
5
 Hello, you have reached [Company Name]. Please stay on the line while we connect you.
6
 Thank you for calling [Company Name]. An agent will be with you shortly.
7
 Thank you for reaching out to [Company Name]. Please stay on the line, and we will be right with you.
8
 Welcome to [Company Name]. We are here to assist you; please hold for the next available representative.
9
 Welcome, you have reached [Company Name]. Please hold for assistance.
10
 Hello, this is [Company Name]. Thank you for calling. We will connect you shortly.
1
 Unser Büro ist heute wegen eines Feiertags geschlossen.
2
 Unsere Büros sind heute wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 [Unternehmensname] ist am Neujahrstag geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
4
 Unsere Büros sind für die Feiertage geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns nach den Feiertagen.
5
 Wegen eines nationalen Feiertags sind wir heute geschlossen.
6
 [Unternehmensname] ist heute zur Feier des Unabhängigkeitstags geschlossen.
7
 Wegen des Osterfeiertags sind unsere Büros heute geschlossen.
8
 Wir sind wegen des Weihnachtsfeiertages geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
9
 Unsere Büros sind am Tag der Bastille geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
10
 Wir sind heute zur Feier des Tags der Arbeit geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
11
 [Unternehmensname] ist wegen eines nationalen Feiertags geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie später wieder an.
1
 Wilkommen bei VOICES. Aufgrund von Urlaub sind wir von 15 Juli bis 15 August telefonisch nicht erreichbar.
2
 Unser Büro ist wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind vom 15. Juli bis 15. August wegen Urlaub telefonisch nicht erreichbar.
4
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen.
5
 [Unternehmensname] ist derzeit wegen der Feiertage geschlossen. Wir sind ab [Datum] wieder für Sie da.
6
 Wir sind wegen der Feiertage geschlossen. Bitte rufen Sie uns nach dem [Datum] wieder an.
7
 Aufgrund der Feiertage ist unser Büro bis zum [Datum] geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
8
 Unsere Büros sind wegen der Weihnachts- und Neujahrsfeiertage geschlossen. Wir öffnen wieder am [Datum].
9
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir sind vom [Startdatum] bis [Enddatum] im Urlaub. Bitte kontaktieren Sie uns danach.
10
 Wir sind derzeit im Urlaub und werden am [Datum] zurückkehren. Vielen Dank für Ihr Verständnis.
11
 Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
1
 Alle unsere Mitarbeiter sind im Moment beschäftigt, bitte haben Sie einen Moment Geduld. Ihr Anruf wird in Kürze beantwortet.
2
 Wir erleben derzeit ein hohes Anrufaufkommen. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank für Ihre Geduld. Ihr Anruf ist uns wichtig, und wir werden Sie so schnell wie möglich bedienen.
4
 Alle unsere Mitarbeiter sind derzeit im Gespräch. Bitte bleiben Sie in der Leitung.
5
 Wir schätzen Ihre Geduld. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
6
 Ihr Anruf ist in der Warteschlange. Bitte bleiben Sie in der Leitung, und wir sind gleich für Sie da.
7
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Bitte bleiben Sie in der Leitung. Alle unsere Mitarbeiter sind momentan beschäftigt.
9
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
10
 Wir bearbeiten Ihren Anruf. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird bald für Sie verfügbar sein.
1
 Wilkommen bei VOICES. Um Sie schnell mit dem richtigen Mitarbeiter verbinden zu können, folgt jetzt ein Auswahlmenü. Wählen Sie die 1 für den Kundendienst. Wählen Sie die 2 für den technischen Support. Wählen Sie die 3 für die Finanzabteilung. Drücken Sie #, um dieses Menü nochmals anzuhören. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie 0.
2
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Für den Kundendienst wählen Sie die 1. Für den technischen Support wählen Sie die 2.
3
 Für den Verkauf drücken Sie die 1. Für den technischen Support drücken Sie die 2. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie die 0.
4
 Danke, dass Sie [Unternehmensname] anrufen. Drücken Sie die 1 für Kundenservice, die 2 für technische Unterstützung.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Bitte wählen Sie eine der folgenden Optionen: 1 für Kundenservice, 2 für Rechnungswesen.
6
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Für allgemeine Anfragen drücken Sie die 1. Für technische Unterstützung drücken Sie die 2.
7
 Um mit einem Vertreter zu sprechen, drücken Sie die 1. Für alle anderen Fragen drücken Sie die 2.
8
 Bitte wählen Sie aus den folgenden Optionen: Drücken Sie die 1 für Verkauf, 2 für Service, 3 für technischen Support.
9
 Um einen Mitarbeiter zu erreichen, drücken Sie die 1. Für die vorherige Auswahl drücken Sie die 0. Um dieses Menü erneut zu hören, drücken Sie die #.
10
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Drücken Sie die 1 für den Verkauf, die 2 für den Support.
11
 Sie haben [Unternehmensname] angerufen. Für allgemeine Informationen drücken Sie die 1. Für Hilfe drücken Sie die 2.
1
 Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie außerhalb unserer Geschäftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geöffnet. Nach dem Signalton dürfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank für Ihren Anruf.
2
 Hallo, Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie Ihre Kontaktdaten.
3
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir rufen Sie so schnell wie möglich zurück.
4
 Dies ist die Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
5
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Vielen Dank, dass Sie eine Nachricht hinterlassen.
6
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie bitte Ihren Namen und Ihre Telefonnummer.
7
 Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie Ihre Nachricht nach dem Signalton.
8
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
9
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns bei Ihnen melden.
10
 Dies ist der Anrufbeantworter von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, wir rufen Sie zurück.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei VOICES. Im Moment ist unser Büro geschlossen. Unsere Öffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Wir werden Sie dann so schnell wie möglich kontaktieren.
2
 Hallo und herzlich willkommen bei VOICES. Anders als Sie es von uns gewohnt sind, haben wir derzeit geschlossen. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Dankeschön und auf Wiedersehen.
3
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist derzeit geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
4
 [Unternehmensname] ist zurzeit geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton oder senden Sie uns eine E-Mail an [Email].
5
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Unsere Büros sind jetzt geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
6
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Wir sind derzeit geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns während unserer Servicezeiten.
7
 Hallo, unsere Büros sind heute geschlossen. Bitte versuchen Sie es morgen während unserer Geschäftszeiten erneut.
8
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Wir freuen uns darauf, Ihnen am nächsten Werktag behilflich zu sein.
9
 [Unternehmensname] ist derzeit nicht verfügbar. Bitte rufen Sie während der normalen Geschäftszeiten zurück.
10
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Unsere Büros sind geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns so schnell wie möglich bei Ihnen melden.
11
 Wir sind derzeit geschlossen. Sie erreichen uns wieder von Montag bis Freitag, 9:00 bis 17:00 Uhr.
12
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Bitte rufen Sie später zurück oder hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird sich gleich um Sie kümmern.
2
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir schätzen Ihren Anruf und werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank, dass Sie [Unternehmensname] gewählt haben. Wir sind gleich für Sie da.
4
 Hallo, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung, während wir Sie verbinden.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Unsere Mitarbeiter sind momentan alle im Gespräch, bitte bleiben Sie in der Leitung.
6
 Willkommen, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung für Unterstützung.
7
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Danke, dass Sie sich an [Unternehmensname] gewandt haben. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir sind gleich für Sie da.
9
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind hier, um Ihnen zu helfen. Bitte halten Sie die Leitung.
10
 Hallo, hier ist [Unternehmensname]. Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir verbinden Sie in Kürze.
1
 Nous sommes actuellement fermés en raison d'un jour férié.
2
 Nos bureaux sont fermés aujourd'hui en raison d'un jour férié.
3
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le jour de l'An. Merci de rappeler après le [Date].
4
 En raison d'une fête nationale, nous sommes fermés aujourd'hui.
5
 [Nom de l'entreprise] est fermé aujourd'hui pour célébrer le jour de l'Indépendance.
6
 Nos bureaux sont fermés pour les fêtes de fin d'année. Merci de nous appeler après les vacances.
7
 Nous sommes fermés pour la fête de Noël. Veuillez rappeler après le [Date].
8
 En raison de la fête de Pâques, nos bureaux sont fermés aujourd'hui.
9
 Nos bureaux sont fermés pour le jour de la Bastille. Merci de rappeler demain.
10
 Nous sommes fermés aujourd'hui en l'honneur de la fête du Travail. Merci de rappeler demain.
11
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour la fête nationale. Veuillez laisser un message ou rappeler plus tard.
1
 Bienvenue chez VOICES. Nous ne sont pas disponibles par téléphone en raison des vacances du 15 juillet au 15 août.
2
 [Nom de l'entreprise] est actuellement en vacances. Nous serons de retour le [Date].
3
 Nous sommes en congé pour les vacances d'été. Merci de rappeler après le [Date].
4
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Nous serons disponibles à partir du [Date].
5
 En raison des vacances, [Nom de l'entreprise] est fermé jusqu'au [Date].
6
 Nous sommes fermés pour les vacances de Noël. Nous reprendrons nos activités le [Date].
7
 [Nom de l'entreprise] est en congé annuel. Merci de nous contacter après le [Date].
8
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Merci de laisser un message, nous vous rappellerons.
9
 Nous sommes actuellement en vacances et ne pouvons répondre à votre appel. Merci de rappeler après le [Date].
10
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour les congés annuels. Nous serons de retour le [Date].
11
 En raison des congés, nos bureaux sont fermés. Merci de rappeler après les vacances.
1
 Tout nos collaborateurs sont en ligne. Merci de rester en ligne. Nous allons prendre votre appel dans quelques instants.
2
 Merci de patienter. Votre appel est important pour nous.
3
 Veuillez rester en ligne. Nous serons avec vous sous peu.
4
 Nous apprécions votre patience. Un agent sera disponible bientôt.
5
 Merci de patienter. Nous traitons votre appel.
6
 Votre appel est en attente. Merci de patienter.
7
 Nous sommes occupés pour le moment, veuillez patienter.
8
 Merci de rester en ligne. Un représentant sera avec vous bientôt.
9
 Votre appel est important pour nous. Merci de patienter.
10
 Nous allons prendre votre appel dans quelques instants. Merci de patienter.
11
 Veuillez patienter pendant que nous transférons votre appel à un représentant disponible.
1
 Bienvenue chez VOICES. Afin de vous servir plus rapidement veuillez faire votre choix dans le menu suivant. Si vous désirez parler avec notre département commercial, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2. Appuyez # pour réécouter ce message. Pour revenir au menu principal appuyez sur 0.
2
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Pour le service client, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2.
3
 Vous êtes chez [Nom de l'entreprise]. Appuyez sur 1 pour parler à un agent. Pour le service technique, appuyez sur 3.
4
 Pour les ventes, appuyez sur 1. Pour le support technique, appuyez sur 2. Pour retourner au menu principal, appuyez sur #.
5
 Merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Pour le service commercial, appuyez sur 1. Pour toute autre question, appuyez sur 2.
6
 Bienvenue. Pour parler avec notre service client, appuyez sur 1. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
7
 Pour joindre un conseiller, appuyez sur 1. Pour la facturation, appuyez sur 2. Pour répéter ce message, appuyez sur #.
8
 Pour le support client, appuyez sur 1. Pour le service après-vente, appuyez sur 2. Pour revenir au menu, appuyez sur *.
9
 Pour un nouvel appel, appuyez sur 1. Pour contacter un représentant, appuyez sur 2. Pour écouter à nouveau ce menu, appuyez sur #.
10
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Sélectionnez 1 pour les ventes, 2 pour le support. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
11
 Vous avez appelé [Nom de l'entreprise]. Pour toute question générale, appuyez sur 1. Pour une assistance technique, appuyez sur 2.
1
 Bienvenue sur le répondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h à 19h.Vous pouvez nous laisser un message après le bip sonore et nous vous répondrons dès que possible.
2
 Vous êtes bien sur la messagerie vocale de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le bip.
3
 Bonjour, vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser vos coordonnées.
4
 Bienvenue sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message et nous vous rappellerons dès que possible.
5
 C'est la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message après le signal sonore.
6
 Vous avez atteint la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
7
 Vous êtes sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser votre nom et numéro de téléphone.
8
 Bonjour, ici la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
9
 Vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Laissez votre message après le bip sonore.
10
 Merci d'avoir appelé [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le signal sonore.
11
 Vous êtes bien sur le répondeur de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message, nous vous rappellerons.
1
 Merci d'avoir appelé VOICES. Nous ne sommes pas joignables pour le moment. Veuillez nous rappeler pendant les heures d’ouverture du lundi au vendredi, de 8h à 19h. Vous pouvez également nous contacter par e-mail à l'adresse support@voices.be. Nous vous recontacterons très rapidement. Merci, au revoir.
2
 Merci d'avoir contacté VOICES. Nous sommes exceptionnellement indisponibles par téléphone aujourd'hui. Merci de nous laisser un message après le signal sonore ou nous envoyer un email à support@voices.be. Merci pour votre appel, passez une agréable journée.
3
 Nos bureaux sont actuellement fermés. Merci de rappeler pendant les heures d'ouverture.
4
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le moment. Nous vous invitons à nous recontacter ultérieurement.
5
 Merci pour votre appel, nos bureaux sont fermés. Nos heures d'ouverture sont de 9h à 18h.
6
 Vous avez atteint [Nom de l'entreprise]. Nous sommes actuellement fermés.
7
 Bonjour, nos bureaux sont fermés aujourd'hui. Veuillez rappeler demain.
8
 [Nom de l'entreprise] est fermé. Merci de nous appeler pendant nos heures de service.
9
 Nos bureaux sont fermés. Nous sommes ouverts du lundi au vendredi, de 9h à 17h.
10
 Merci de votre appel, mais nos bureaux sont fermés. Veuillez laisser un message.
11
 Nous sommes actuellement fermés. Merci de rappeler plus tard.
12
 Nos bureaux sont fermés pour le moment. Nous vous remercions de rappeler pendant les heures d'ouverture.
1
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Veuillez patienter, un agent va vous répondre.
2
 Bonjour, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter.
3
 Bienvenue, merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Nous sommes en ligne avec un autre client, veuillez patienter.
4
 Merci de votre appel à [Nom de l'entreprise]. Un instant, s'il vous plaît.
5
 Vous êtes en contact avec [Nom de l'entreprise]. Un instant, nous vous prions de patienter.
6
 Bonjour, ici [Nom de l'entreprise]. Merci de rester en ligne.
7
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous vous répondrons dans quelques instants.
8
 Merci d'avoir contacté [Nom de l'entreprise]. Veuillez rester en ligne.
9
 Bienvenue, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter quelques instants.
10
 Bonjour, bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous serons avec vous sous peu.
1
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam].
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], wij staan u zo snel mogelijk te woord.
3
 Goedendag, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. We helpen u graag verder.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], blijf aan de lijn, we verbinden u zo snel mogelijk door.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Al onze lijnen zijn bezet, probeert u het later nog eens.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. We verbinden u zo spoedig mogelijk door.
8
 Welkom, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. Hoe kunnen we u helpen vandaag?
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Blijf aan de lijn voor assistentie.
10
 Dank u voor het kiezen van [Bedrijfsnaam]. Een ogenblik geduld alstublieft.
anglais
MK Hôtels
anglais
anglais
Conception d'événements privés
anglais
anglais
Malca Amit
anglais
anglais
NxtPort
anglais
anglais
Frigérie
anglais
anglais
Diamant de première qualité
anglais
Nous vous remercions de votre confiance.
5.0 étoiles | 350+ commentaires

L'importance d'un bon accueil

Pour les nouveaux clients, il s'agit du premier contact avec votre entreprise. Cette première impression est cruciale. Vous voulez inspirer confiance et éliminer les frustrations ? Faites entendre une voix agréable dans le message d'accueil et demandez à votre interlocuteur de rester en ligne quelques instants.

3 avantages pour votre entreprise

  • Un accueil chaleureux et amical
  • Première impression de professionnalisme
  • Un début positif pour la communication

Conseils pour un accueil convivial

Nous créons des fichiers audio professionnels pour les systèmes téléphoniques qui permettent d'améliorer l'image de marque de votre entreprise et d'augmenter la satisfaction de vos clients. C'est ce que méritent aussi bien vos clients que votre entreprise.

Neem je gesprekken op? Vermeld dit dan aan je beller.
Welkom bij [VOICES]. Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Hou het kort en bondig.
Welkom bij [VOICES]. Wij helpen u zo dadelijk verder.
Zorg gerust voor een persoonlijke toets. Dat schept een band.
Welkom bij [VOICES], dé specialist in professionele telefoonbegroetingen. Onze project-manager Elias zal u zo snel mogelijk te woord staan.

Ook interessant:

Goede welkomstteksten voor je telefoon.

Welkomstteksten voor je telefoon.

Of u nu over een telefooncentrale beschikt, of je gewoon uw persoonlijke voicemail wilt upgraden; een goede welkomsttekst voor je telefoon is cruciaal! Zonder heldere welkomsttekst loopt u het risico om een negatieve eerste indruk achter te laten. Daarnaast is een duidelijke intro aan de telefoon veel handiger voor uw klant of prospect om informatie achter te laten. Wilt u voorbeelden horen van welkomstteksten voor de telefoon? Dan kan u deze hier beluisteren.

[Bedrijf]. Goeiedag en welkom. Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen U zo spoedig mogelijk te woord staan.
Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.
Welkom bij [bedrijf]. Gelieve even aan de lijn te blijven… Merci de rester en ligne…
Goeiedag, u bent verbonden met [bedrijf]. Een klein moment geduld alstublieft. We doen ons best u zo spoedig mogelijk te woord te staan.
[Bedrijf]. Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen.

Een telefoon welkomsttekst in het Nederlands, Engels en Frans.

Heeft u bellers in meerdere talen? Dan kan u de welkomsttekst op uw telefooncentrale het best in verschillende talen laten inspreken. Onze meertalige stemmen kunnen dit dialectloos en professioneel voor u inspreken.

Bedankt voor het bellen. Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord. Bedankt voor uw geduld.
Thank you for calling. All lines are currently engaged. Your call will be answered shortly. Thank you for your patience.
Merci pour votre appel. Toutes nos lignes sont occupées pour l’instant. Votre appel sera pris en charge dans les plus brefs délais. Nous vous remercions pour votre patience.

Een welkomsttekst als voicemail op uw telefoon laten inspreken – buiten de openingsuren?

Een welkomsttekst buiten de kantooruren? Het klinkt wat contradictorisch. Maar uw voicemailbegroeting is de perfecte manier om uw bellers tijdens uw afwezigheid toch welkom te heten. Geef aan wanneer u terug bereikbaar bent of welke actie de beller het best kan nemene. U kunt na uw welkomstbegroeting bijvoorbeeld vragen om een bericht in te spreken na de toon. Of om een e-mail te sturen naar uw support-adres. Misschien verkiest u wel een websitebezoek – waar de meest gestelde vragen opgelijst staan onder de FAQ-pagina. Aan u de keuze: maar houdt het op maximaal 2 mogelijkheden. Zo blijft het voor uw beller duidelijk.

Welkom bij MijnBedrijf. Wij zijn momenteel niet bereikbaar. Spreek na de toon je naam en telefoonnummer in en we bellen je zo snel mogelijk terug.
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met MijnBedrijf. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Gelieve geen voicemail bericht achter te laten maar contacteer ons via info@mijnbedrijf.be . Voor meer informatie kunt u altijd op onze website terecht www.mijnbedrijf.be.	
Welkom bij MijnBedrijf. Ons kantoor is momenteel gesloten. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9u tot 17u. Laat gerust uw naam en bericht achter na de toon, dan bellen we u zo snel mogelijk terug.

Een voicemail met welkomsttekst laten inspreken op een feestdag?

Ook als u afwezig bent op een feestdag, kunt u uw beller met een welkomsttekst begroeten. Vermeld erbij dat u vandaag gesloten bent door een feestdag. In het buitenland kan het namelijk zijn dat er die dag geen feestdag is. U doet er goed aan ter zeggen vanaf wanneer u weer bereikbaar bent aan de telefoon.

Welkom bij Mijn Bedrijf. Wegens een nationale feestdag zijn wij vandaag uitzonderlijk gesloten.
Welkom bij Mijn Bedrijf. Tijdens de paasvakantie zijn wij gesloten. Wij zijn terug bereikbaar vanaf X.
Welkom bij Mijn Bedrijf.Door een feestdag zijn onze kantoren gesloten. Wij helpen u graag terug verder op de eerstvolgende werkdag.

 

Ook interessant:

Met deze voorbeeldteksten in 4 talen stelt u een professionele zakelijke voicemail in

Voorbeelden van zakelijke voicemail teksten

Je zakelijke voicemail is enorm belangrijk, want bellers willen steeds klantgericht geïnformeerd worden. Een goede voicemail betekent tevreden klanten! In dit artikel kan je enkele goede voorbeelden lezen.

Bij een zakelijke voicemail heb je twee mogelijkheden: je bent zaakvoerder of zelfstandige en wil je bellers professioneel te woord staan, of je hebt een bedrijf met telefooncentrale en wil die telefooncentrale zo optimaal mogelijk benutten en een goede zakelijke voicemail instellen.

Als zaakvoerder of zelfstandige heb je meestal geen ingewikkelde telefooncentrale en kan je enkel een reguliere voicemail instellen en inspreken. Dan is de regel: houd het kort! Grote bedrijven met een telefooncentrale hebben veel mogelijkheden om een zakelijke voicemail in te stellen. Hierbij geldt de regel: houd het zo logisch en duidelijk mogelijk. Een ingewikkelde telefooncentrale of zakelijke voicemail is geen leuke ervaring voor je klanten. Daarom moet je ze goed begroeten en begeleiden binnen de verschillende keuzemogelijkheden.

Voices.be is een online stemmenbureau waarbij je in slechts enkele klikken jouw zakelijke voicemail kan bestellen en laten inspreken! Hieronder vind je enkele voorbeelden van zakelijke teksten om inspiratie te geven!

Korte zakelijke voicemail in het Nederlands

Welkom, je bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen je oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Korte zakelijke voicemail in het Frans

Bienvenue sur la messagerie du [VOICES], Ce répondeur ne prend pas les messages vocaux. Pour les prises de rendez-vous ou pour laisser un message vocal au docteur, veuillez composer le 1. Nous vous rappelons que pouvez également prendre rendez-vous online sur le site internet : [SITE]

Korte zakelijke voicemail in het Engels

You've reached the voicemail of [VOICES]. We are available from 9 am till 6:00 pm. Please leave us a message and we will get back to you within our office hours.

Korte zakelijke voicemail in het Duits

Willkommen, Sie sind mit dem Anrufbeantworter von [VOICES] verbunden. Wir konnten Ihren Anruf einen Moment lang nicht entgegennehmen. Hinterlassen Sie einfach Ihren Namen und Ihre Telefonnummer und wir rufen Sie umgehend zurück.

Welkomsttekst voor een telefooncentrale in het Nederlands

Welkom bij [VOICES]. Fijn dat je contact met ons opneemt. Een van onze medewerkers helpt u zo dadelijk verder. Blijft u even aan de lijn alstublieft.

Welkomsttekst voor een telefooncentrale in het Frans

Bienvenue chez [VOICES]. Merci pour prendre contact avec nous. Un de nos employers vous aidera dans quelques instants. Merci de restez en ligne.

Welkomsttekst voor een telefooncentrale in het Engels

Welcome to [VOICES]. Thank you for contacting us. One of our employees will be with you in a moment. Please hold the line.

Welkomsttekst voor een telefooncentrale in het Duits

Willkommen bei [VOICES]. Vielen Dank, dass Sie uns kontaktiert haben. Einer unserer Mitarbeiter wird Ihnen in wenigen Augenblicken helfen. Bitte bleiben Sie in der Leitung.

Keuzemenu voor een telefooncentrale in het Nederlands

Voor de aankoopdienst, druk 1.
Voor de verkoopdienst, druk 2.
Voor de boekhouding, druk 3.
Voor de technische dienst, druk 4.
Voor alle andere vragen, druk 5.
Indien u dit keuzemenu nogmaals wilt beluisteren, druk #.

Keuzemenu voor een telefooncentrale in het Frans

Pour le service d'achat, appuyez sur 1.
Pour le département des ventes, imprimez 2.
Pour le service comptable, appuyez sur 3.
Pour le service technique, appuyez sur 4.
Pour toutes les autres questions, appuyez sur 5.
Si vous voulez réécouter ce menu, appuyez sur #.

Keuzemenu voor een telefooncentrale in het Duits

Für die Einkaufsabteilung drücken Sie die 1.
Für die Verkaufsabteilung drucken Sie bitte 2.
Für die Buchhaltungsabteilung drucken Sie 3.
Für die technische Abteilung drücken Sie 4.
Für alle anderen Fragen drücken Sie 5.
Wenn Sie dieses Menü erneut anhören möchten, drücken Sie #.

Keuzemenu voor een telefooncentrale in het Engels

For the purchasing department, press 1.
For the sales department, press 2.
For the accounting department, press 3.
For the technical department, press 4.
For all other questions, press 5.
If you want to listen to this menu again, press #. 

Natuurlijk is een zakelijke voicemail voor ieder bedrijf verschillend. Maar voor ieder bedrijf bestaat er een goed geschreven zakelijke voicemail tekst! Ga zelf op onderzoek en ga na welke noden bellers het meest hebben om het ideale bericht op te maken. Doe ook zelf even een test met je telefooncentrale om er eventuele fouten of moeilijkheden uit te halen.

Heb je andere vragen of ben je nog onzeker over een zakelijke voicemail tekst? Contacteer ons gerust via de chat, per mail of telefoon en dan helpen we je graag verder!

Soyez patient

Votre demande sera traitée.