Voorbeelden van een goed wachtbericht.
Wat is een wachtbericht?
De melding die uw beller te horen krijgt wanneer hij of zij even in de wacht staat is het wachtbericht. Na de welkomstbegroeting schakelt u de beller door naar uw virtuele wachtrij. Denk aan: 'Gelieve even aan de lijn te blijven, u wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden met een van onze medewerkers.'. Hoe dit bericht klinkt bepaalt de gemoedstoestand van uw beller. Daarom helpen wij u graag met advies over de juiste boodschap en een vriendelijke, onthalende en warme stem.
Waarom is een wachtbericht zo belangrijk?
Het is de eerste indruk die een klant van uw bedrijf vormt. Uw beller heeft hoogstwaarschijnlijk een dringende vraag en wil zo snel mogelijk geholpen worden door de juiste collega. Als het wachten op een aangename manier kan gebeuren met bijvoorbeeld een vriendelijke stem, een wachtmuziekje, een boodschap dat laat weten de hoeveelste in de wachtrij de beller is... Dan helpt dat het wachten zo aangenaam mogelijk te maken. Resultaat: u krijgt tevreden bellers aan de lijn. Wij helpen uw wachtrij zo frictieloos mogelijk te maken om uw klanttevredenheid te verbeteren.
Wilt u een professioneel klinkende wachtrij?
Zo kunt u een professionele begroeting voor de wachtrij laten inspreken.
U schrijft de teksten, kiest de stem en voegt wachtmuziek toe. Uw audio is de volgende werkdag reeds klaar voor gebruik.