Hulp nodig? Elke werkdag bereikbaar van 09u30 tot 18u00.

Uw garanties

Bij ons bestelt u zonder zorgen.

Welke garanties krijg ik?

Wij gaan voor het beste resultaat!

Wij hebben een score van 99,9% op klantentevredenheid. Maar een tekst inspreken is mensenwerk. Héél uitzonderlijk kan er eens een woord fout uitgesproken worden. Is uw audio-opname na uw tekst- en audiobriefing toch niet hélemaal juist? Dan doen we het gewoon opnieuw, tot u tevreden bent!

Instructies voor de stemacteur.

Wij vragen u na het plaatsen van uw bestelling om instructies te maken. Dankzij een audiobriefing geeft u bijvoorbeeld aan hoe de tone-of-voice mag klinken. Bijvoorbeeld: Wilt u dat het supervrolijk klinkt? Of eerder traag uitgesproken?

De correcte uitspraak.

Indien nodig maakt u via ons platform een opname van uw bedrijfsnaam, merknaam, familienamen, getal- en datumnotaties. Bijvoorbeeld: zegt u ‘van één tot vijf’ of ‘van dertien tot zeventien uur’? Of hoort u het liefst ‘driehonderddrieëndertig’? Of liever ‘drie, drie, drie’ of ‘drie maal drie’ in het telefoonnummer? Dankzij uw audiobriefing is het voor onze stemacteur helemaal duidelijk hoe iets uitgesproken wordt.

Bestel zonder zorgen.

Plaatst u voor het eerst een bestelling? Dan kan u wat drempelvrees hebben. Maar u mag gerust zijn: ook indien u niet tevreden bent, blijven wij u verderhelpen. We doen eerst en vooral een gratis heropname. U kan deze nieuwe opname daarna beoordelen. Kan de stemacteur u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal bekoren? Dan gaan we samen op zoek naar een andere stemacteur voor jouw telefooncentrale. Bovendien garanderen wij een geld-terug policy indien u niet tevreden bent! Wij staan garant voor de kwaliteit van al onze voice-overs. We hebben onze stemacteurs dan ook met zorg op kwaliteit geselecteerd.

In gesprek met onze klanten.

In deze korte videotestimonials ontdekt u waarom onze klanten voor onze voicemail stemmen gekozen hebben.

Snelheid

Voices.nl is de topper in hun vakgebied door het scala aan stemmen.
René, NKC.nl

Belangrijk

Wij willen onze bellers het gevoel geven dat we hun vraag belangrijk vinden.

Valerie, Fostplus

Professioneel

Wij werken B2B dus wij vinden een professioneel imago erg belangrijk.

Jan, SLV Belgium

Aangenaam

Wij willen onze honderdduizend bellers op een aangename manier ontvangen.

Tom, ACLVB

Scherp geprijsd

Nu stralen we rust en professionaliteit uit.
Bart, Ticketteam.nl

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.