We mogen weer op café of restaurant met zijn allen!
Dat is geweldig nieuws voor wanneer je zelf een café of restaurant runt – maar dan moet je wel rekening houden met een aantal verplichte maatregelen. Tafels moeten minstens anderhalve meter uit elkaar staan en de deuren moeten om middernacht sluiten. Daarnaast moeten mensen reserveren voor ze een tafel in je restaurant mogen bemachtigen, in een café moet je reserveren of toch zeker je contactgegevens achterlaten. Hoe kun je dat eenvoudig aansturen en snel regelen?
Informeren via je voicemail
Allereerst is het slim om je bezoekers te informeren. Bellen ze voor een reservering? Geef alle benodigde informatie al in de welkomsttekst: over de getroffen maatregelen, de manier van bestellen en het aantal beschikbare tafels. Je kunt doorverwijzen naar een online reserveringssysteem, maar ook doorschakelen naar de voicemail wanneer er niemand kan opnemen. Voor cafés is het inspreken van een voicemail een praktische oplossing voor het opslaan van de bezoekers. Op een rustig tijdstip kunnen de namen en adresgegevens opgeschreven worden in een logboek.
Keuzemenu inspreken
Wil je goed voor de dag komen met een gedegen, goed verstaanbare welkomsttekst? Ons team staat voor je klaar! We hebben verschillende stem-acteurs ter beschikking die jouw welkomstboodschap op een professionele manier kunnen inspreken, zodat de beller de juiste informatie ter gehore krijgt.