U wil uw telefooncentrale laten inspreken?
Onze raad: boek hiervoor een professionele stem. Want hoewel het zélf inspreken van de telefooncentrale soms voor persoonlijke touch zorgt, merken we toch dat dit bij veel bedrijven onprofessioneel overkomt. Zeker als de stem niet duidelijk en verstaanbaar is opgenomen.
Een geluidsopname van voices.be is dialectloos, klinkt erg betrouwbaar en wordt in een geluidsdichte audiostudio gemaakt.
U kan de telefooncentrale laten inspreken in élke taal.
Heeft uw bedrijf nood aan een professionele uitstraling in verschillende talen? Wij werken met telefooncentrale stemmen in elke taal. Handig als u buitenlandse klanten of leveranciers heeft.
U kunt uw telefooncentrale vandaag nog laten inspreken door deze Nederlandse, Duitse, Franse of Engelse stem.
Voeg wachtmuziek toe aan uw telefooncentrale.
Kan u niet meteen aan de lijn komen en moet uw beller even wachten? Maak de wachttijd zo aangenaam mogelijk voor uw beller. Gebruik passende wachtmuziek uit onze muziekbibliotheek. Deze muziek kan ook als achtergrondmuziek geplaatst worden onder de stemmen, zodat de hele telefooncentrale prettig klinkt.
Zo werkt het
Maak het verschil met een glimlach. Bezorg uw bellers een warm en vriendelijk telefonisch onthaal, op elk moment, in élke taal.
- Kies uit 50+ stemmen
- Kies uit 35+ wachtmuziekjes
- Onbeperkt aantal boodschappen
- Tekstadvies op maat
Het start vanaf slechts €89
De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.
Muziek kost €59
Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59.
Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.
Staffelkorting:
De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.
Extra volumekorting:
Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.
Partnercode:
Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.
Geen verrassingen
Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.
Wat doen we?
Wij maken professionele audiobestanden voor uw telefooncentrale. Dit verbetert uw uitstraling én klanttevredenheid. Want dat verdient u. En uw klanten ook.
Een transparante service.
Onze service is erg gebruiksvriendelijk. U kiest de stem die uw telefooncentrale mag inspreken, voert de teksten in en kiest wachtmuziek. Het inspreektarief is transparant. Daardoor kan u meteen online afrekenen. Daarna gaan wij zo snel mogelijk voor u aan het werk.
Het resultaat: dankzij onze voicemail stemmen klinkt uw telefooncentrale op en top professioneel. Want dat verdient u. En uw klanten ook.
Wij werken razendsnel.
Onze klanten houden van onze efficiënte aanpak.
Razendsnel
Wouter, Human Districts
Betaalbaar
Voor die prijs kon ik geen twee uur sukkelen. Ik ontving de juiste bestandstypes in no-time zodat ik verder kon werken in mijn partycenter.
Dimitri, EuroCity
Laagdrempelig
Ik vind het positief dat ik de stemmen herken van bij Telenet. Maar bovenal dat het aanvragen en bestellen volledig digitaal kan!
Frederick, BEEGO
Gebruiksklare audio voor uw telefooncentrale
Wij werken razendsnel en leveren topkwaliteit. Wij bezorgen u binnen 3 werkdagen gebruiksklare audiobestanden voor uw telefooncentrale. U krijgt toegang tot ons portaal waar u de audio en factuur kan downloaden.
Wij bewaren alle originele audiofiles. Bij eventuele wijzigingen (bijvoorbeeld nieuwe openingstijden) kunnen wij de audiobestanden daarom snel en makkelijk aanpassen.
Schrijftips voor een heldere telefooncentrale.
De belangrijkste tip: keep it simple.
- Gegroet!
De eerste zin van uw begroeting is erg belangrijk. Maak dan ook meteen aan bellers duidelijk hoe het bedrijf heet en hoe ze zullen worden geholpen. Denk na over logische volgende stappen: moet de beller in een keuzemenu een optie kiezen? Hoe kan de beller tot bij een specifieke medewerker geraken? - Stel prioriteiten
Denk steeds in het voordeel van de beller. Wat zijn hun noden? Krijgt u de meeste oproepen voor de dienst na verkoop? Geef de optie voor de dienst na verkoop dan als eerste keuze. Maak het keuzemenu op in volgorde van belangrijkheid. - Hou het kort en bondig
Heeft u een wachtbericht of een bericht om aan te kondigen dat het bedrijf momenteel niet bereikbaar is? Hou het dan kort en bondig en laat de beller niet te lang wachten! Bellers die lang moeten wachten voor ze iemand aan de lijn krijgen, zullen niet graag opnieuw bellen naar uw bedrijf. - Wees duidelijk
Biedt u een nooddienst aan zoals een slotenmaker, ambulance, dokter of dierenarts? Geef dan al meteen mee dat bellers op een bepaalde toets kunnen drukken om met een medewerker te spreken of om een spoeddienst aan te vragen. Kunnen bellers een bericht achterlaten waarna een medewerker zal terugbellen? Geef dan duidelijk aan welke specifieke informatie ze moeten achterlaten in het bericht, zodat medewerkers op de hoogte zijn van alle oproepen. - Wees consistent
Begroet u de bellers in meerdere talen? Vergeet dan niet alle berichten in meerdere talen aan te bieden via een keuzemenu. Let ook op moeilijke woorden of verwarrende vaktermen. Bellers willen snel geholpen worden zijn mogelijks afgeleid. Gebruikt u tijdsnotaties of specifieke info zoals mailadressen, zorg er dan voor dat deze voor iedereen gemakkelijk hoorbaar zijn. Herhaal desnoods. Zo kunnen bellers belangrijke info goed onthouden of eventueel noteren. - Maak uw bericht tijdloos
Bonustip: zorg ervoor dat uw berichten voor een lange termijn bruikbaar zijn binnen uw bedrijf. Gebruik daarom zo weinig mogelijk eigennamen of specifieke datums om fouten in de toekomst te voorkomen. Tenzij u natuurlijk een specifieke sluitingsdag of -periode wil aangeven aan bellers. Een op maat gemaakt bericht tijdens een vakantieperiode is natuurlijk wel een aanrader!
In gesprek met onze klanten.
In deze korte videotestimonials ontdekt u waarom onze klanten voor onze voicemail stemmen gekozen hebben.
Wij willen onze bellers het gevoel geven dat we hun vraag belangrijk vinden.
Valerie koos voicemail stem Veronique
Wij werken B2B dus wij vinden een professioneel imago erg belangrijk.
Jan koos voicemail stem Johfrah
Wij willen onze honderdduizend bellers op een aangename manier ontvangen.
Tom koos voicemail stem Kristien
Ontdek het zelf!
Hallo, ik ben Johfrah, de zaakvoerder van voices.be. Wij staan garant voor prachtige geluidsopnames voor uw telefooncentrale. U hoeft ons niet op ons woord te geloven. Onze klanten vertellen het zelf: onze voicemail inspreekservice is snel, professioneel en van topkwaliteit. Lees gerust hun beoordelingen.
Twijfelde u dus nog? Niet nodig! Wij hebben een niet-tevreden, geld terug garantie. Bovendien hebben we een uitstekende helpdesk. U kan dus met een gerust gevoel uw allereerste bestelling plaatsen.