Spaanse voicemail stemmen

Hier vindt u de mooiste Spaanse voicemail stemmen voor uw telefooncentrale. Onze prachtige Spaanse voice-overs kunt u herkennen van bij BBC, Dior, Amazon en Netflix.

Ik werk al meer dan 25 jaar met mijn stem. Netflix en Disney zijn enkele van mijn belangrijkste klanten.
Voice-over Gonzalo
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
AMC, Discovery Channel, Disney Channel
Ik werk al meer dan 25 jaar met mijn stem. Netflix en Disney zijn enkele van mijn belangrijkste klanten.
Spaans
Jesus Z heeft een krachtige en meeslepende stem die de aandacht trekt.
Voice-over Jesus Z
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
AC Tronics, EOS Ibérica.
Jesus Z heeft een krachtige en meeslepende stem die de aandacht trekt.
Spaans
Jose heeft een warme en vriendelijke stem met een vleugje humor.
Voice-over Jose
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Coca-Cola, Toyota, Walmart
Jose heeft een warme en vriendelijke stem met een vleugje humor.
Spaans
Mijn stem is warm, elegant, innemend, diep en overtuigend.
Voice-over Aurora
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
Amazon, Siemens, Starbucks
Mijn stem is warm, elegant, innemend, diep en overtuigend.
Spaans
Mijn superkrachten als voiceover zijn mijn geluidskwaliteit, mijn accurate acteerwerk, mijn snelle levertijd.
Voice-over Megui
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Google, Spotify, United Nations
Mijn superkrachten als voiceover zijn mijn geluidskwaliteit, mijn accurate acteerwerk, mijn snelle levertijd.
Spaans
Alex heeft meer dan 18 jaar ervaring. Hij werkt zowel voor radio als televisie.
Voice-over Alex
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Kyocera, Nike, Zippo
Alex heeft meer dan 18 jaar ervaring. Hij werkt zowel voor radio als televisie.
Spaans
Joel heeft meer dan 30 jaar ervaring. Hij spreekt zowel standaard Spaans als Catalaans als moedertaal.
Voice-over Joel
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Netflix
Joel heeft meer dan 30 jaar ervaring. Hij spreekt zowel standaard Spaans als Catalaans als moedertaal.
Spaans
& Catalaans
Maria is een meertalige Spaanse stemactrice.
Voice-over Maria
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 22/03
Amazon, Unicef
Maria is een meertalige Spaanse stemactrice.
Spaans
& Engels, Frans
Marina is een Europees-Spaanse voice over stem met meer dan zes jaar ervaring.
Voice-over Marina
Logo

Gebaseerd op de gemiddelde levertijd van deze stem, indien u voor 12u00 bestelt.

Klaar op 20/03
Dior, Google, Vinted
Marina is een Europees-Spaanse voice over stem met meer dan zes jaar ervaring.
Spaans

Hier hoort u onze voicemail stemmen

Veelgestelde vragen

Over onze tarieven

Hoeveel kost een stem?

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Over uw bestelling

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Supersnel

Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.

Standaard ontvangt u 3 audioformaten:

  1. .wav 48kHz 24bit.
  2. .wav 16kHz 16bit
  3. .wav 8kHz 16bit

Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.

Wij zijn uw professionele partner

De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.

 

Hulp van A tot Z.

Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.

 

Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.

Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.

 

Toch nog niet tevreden?

Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.

Over onze voicemail stemmen

Kies ik best een mannen- of vrouwenstem?

Wat is uw merkidentiteit?

De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.

Wie zijn uw klanten?

Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.

Onze stemmen zorgen voor helderheid.

Verstaanbaarheid

Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. 

Professionaliteit

Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust,  geloofwaardigheid en professionaliteit. 

Waardering

Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.

De keuze is aan u

Wat is het verschil?

Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.

Het voordeel van een meertalige spreker.

U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.

Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.

U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.

Zeker en vast

De boodschap telt ook: hou het kort.

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.

Denk vanuit uw klant.

Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.

 

Zeg het belangrijkste eerst.

Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s. 

Maak het efficiënt.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.

Wij houden niet van robotstemmen

Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?

 

Onpersoonlijk

Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.

 

Onbetrouwbaar

Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt. 

Uw imago uitdragen

U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.

Een Spaanse telefoonstem gezocht om uw voicemail te laten inspreken?

De mooiste Spaanse voicemail stemmen binnen handbereik.

Dankzij onze handige webshop kunt u snel en eenvoudig een Spaanse voicemail stem inboeken. Wij verzamelden de mooiste Spaanse telefoonstemmen, bekend van radio en televisie. Ze zijn afkomstig uit Spanje. U vindt gegarandeerd een Spaanse voicemail stem die bij uw bedrijf past. Kies de voice-over en voeg daarna uw tekst in. Kies eventueel ook passende wachtmuziek. Vervolgens gaan wij aan de slag. De door u gekozen telefoonstem uit Spanje ontvangt uw welkomstteksten. Is alles duidelijk? Dan wordt het script professioneel in de studio ingesproken en afgewerkt. Heeft u hulp nodig bij het kiezen of maken van uw telefoonbegroetingen? Dan kan u ons gerust aanspreken op onze Livechat. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte Spaanse voicemail stem voor uw bedrijf.

Hoeveel kost een Spaanse voicemail stem?

Wij houden van transparantie, eenvoud en toegankelijkheid. Een Spaanse voice-over rekent een opstartkost van €89. Daarin zijn de eerste 25 woorden inbegrepen. Dus voor dat bedrag heeft u al een Spaanse voice-over opname. Wat kost het om meerdere Spaanse voice-over audiobestanden te ontvangen? Wel, boven 25 woorden wordt de prijs berekend op basis van de totale tekstlengte. Ook indien het over meerdere meertalige berichten gaat die u door eenzelfde Spaanse telefoonstem laat inspreken.

Wij hebben een 100% tevredenheids-garantie voor onze Spaanse voicemail stemmen

Wij geloven zo sterk in ons aanbod dat wij garant staan voor elke afgeleverde opname. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

We doen er alles aan om het in één keer goed te hebben. Daarom vragen we u bij twijfel, om na het bestellen een audio-briefing te maken. We bieden ook een gratis retake aan, voor mocht u toch nog een opmerking hebben qua uitspraak of tone-of-voice.

 Op Google worden we door onze klanten als uitstekend beoordeeld. Leest u gerust enkele van onze honderden vijf-sterrenreviews.