Franse voicemail stemmen uit België
-
24u
72u
€89
638Carrefour, TUIVeronique is een veelgekozen stemactrice. Ze heeft een zeer warme, dynamische of zachte stem.Waals -
24u
72u
€89
640NRJ, PLUGRTL, RTLMarylin heeft een dynamische stem met een glimach. Ze klinkt jong, is meertalig, professioneel en flexibel.Waals& Engels, Nederlands, Portugees, Spaans -
24u
72u
€89
623Pure FMCaroline is radio-dj en filmactrice met een een frisse en opgewekte stem. Ze zal uw tekst tot leven brengen.Waals -
24u
72u
€89
435Nikon, Opel, PepsiDe stem van Bernard klinkt warm en vertrouwensvol. Maar ook serieus en inspirerend. Bernard brengt uw boodschap tot leven.Waals -
24u
72u
€89
268Carrefour, SNCB, VolkswagenBéatrice is al 30 jaar stemactrice en kan je in België kennen als de Franstalige omroepstem bij de spoorwegen.Waals
Een Franse telefoonstem gezocht om uw voicemail te laten inspreken?
Marilyn
Wie bent u?
I am a passionate singer, music player, with a high sensitivity to sound - in its widest definition (no pun intended). Very young, I had the opportunity to record in a studio setting and I loved every minute of it: the teamwork with other sound/music professionals, the very special atmosphere of recording studios, etc, all made me very happy. Yet, my natural inclination for that career was hindered by the duty to pursue the family projects in the corporate world, and I set my passion aside. I developed my sense of musicality through the learning of various foreign languages, by imitating the melody of the accents. Today, I am grateful to be able to put together all the pieces of the puzzle by offering voice work in different languages.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
I believe in the motto that says you never get a second chance to make a first impression. People who call a company expect to be welcomed in a nice and friendly way. Their first contact with the company often is a recorded message. It should give them the incentive to stay on the line instead of cringe at an unpleasant audio. I would like to offer a little piece of a beautiful business card.Veronique
Wie bent u?
Bonjour, je m’appelle Véronique. Je suis comédienne de formation et ai découvert, il y a, ouuuuuuh, quelques années à présent 😉, que le domaine de la « voix » était un métier à part entière. Ce que j’aime dans ce métier, c’est qu’il est très varié. Chaque jour est différent. Au plaisir de travailler bientôt avec vous ! VeroniqueWaarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
En tant que « professionnel », je trouve qu’il est essentiel d’avoir un beau répondeur téléphonique. En fin, « beau » au niveau esthétique, on s’en fiche un peu, par contre, qu’il ait une voix magnifique, qui donne envie que vos clients vous rappellent, ça, ça n’a pas de prix ! Enfin , si … un peu quand même 😊Caroline
Bernard
Wie bent u?
Grâce à son studio professionnel, la garantie d'un travail irréprochable est toujours là, quel que soit le format demandé" Si il n'est pas à même de livrer un projet immédiatement, c'est qu'il est déjà en studio, ou qu'il caresse les nuages à 4200m d'altitude. Mais pas d'inquiétude, tout va très vite à cette hauteur !Wie bent u?
Je suis professeur de déclamation au Conservatoire de Bruxelles et comédien professionnel.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Avec plus de 10 ans d'expérience, Bernard sera à même de prêter sa voix à votre projet en s'assurant que le ton se prête parfaitement à l'intention demandée.Béatrice
Wie bent u?
J'enregistre depuis plus de 30 ans En home studio depuis 1997 Voix médium, très claire, qui peut varier du soft au rapide ou dynamique.Zo werkt het
Veelgestelde vragen
Over onze voicemail stemmen
Onze stemmen zorgen voor helderheid.
Verstaanbaarheid
Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing.
Professionaliteit
Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust, geloofwaardigheid en professionaliteit.
Waardering
Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.
De keuze is aan u
Wat is het verschil?
Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.
Het voordeel van een meertalige spreker.
U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.
Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.
U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.
Zeker en vast
De boodschap telt ook: hou het kort.
De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.
Denk vanuit uw klant.
Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.
Zeg het belangrijkste eerst.
Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s.
Maak het efficiënt.
Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.
Wij houden niet van robotstemmen
Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?
Onpersoonlijk
Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.
Onbetrouwbaar
Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt.
Uw imago uitdragen
U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.
Wat is uw merkidentiteit?
De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.
Wie zijn uw klanten?
Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.
Over uw bestelling
Supersnel
Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.
Standaard ontvangt u 3 audioformaten:
- .wav 48kHz 24bit.
- .wav 16kHz 16bit
- .wav 8kHz 16bit
Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.
Wij zijn uw professionele partner
De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.
Hulp van A tot Z.
Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.
Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.
Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.
Toch nog niet tevreden?
Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.
De mooiste Franse voicemail stemmen binnen handbereik.
Dankzij onze handige webshop kunt u snel en eenvoudig een Franse voicemail stem inboeken. Wij verzamelden de mooiste Franse telefoonstemmen, bekend van radio en televisie. Ze zijn afkomstig uit Wallonië of Frankrijk. U vindt gegarandeerd een Franstalige voicemail stem die bij uw bedrijf past. Kies de voice-over en voeg daarna uw tekst in. Kies eventueel ook passende wachtmuziek. Vervolgens gaan wij aan de slag. De door u gekozen telefoonstem uit Frankrijk of Wallonië ontvangt uw welkomstteksten. Is alles duidelijk? Dan wordt het script professioneel in de studio ingesproken en afgewerkt. Heeft u hulp nodig bij het kiezen of maken van uw telefoonbegroetingen? Dan kan u ons gerust aanspreken op onze Livechat. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte Franse voicemail stem voor uw bedrijf.
Hoeveel kost een Franse voicemail stem?
Wij houden van transparantie, eenvoud en toegankelijkheid. Een Franstalige voice-over rekent een opstartkost van €89. Daarin zijn de eerste 25 woorden inbegrepen. Dus voor dat bedrag heeft u al een Franse voice-over opname. Wat kost het om meerdere Franse voice-over audiobestanden te ontvangen? Wel, boven 25 woorden wordt de prijs berekend op basis van de totale tekstlengte. Ook indien het over meerdere meertalige berichten gaat die u door eenzelfde Franse telefoonstem laat inspreken.
Wij hebben een 100% tevredenheids-garantie voor onze Franse voicemail stemmen
Wij geloven zo sterk in ons aanbod dat wij garant staan voor elke afgeleverde opname. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.
We doen er alles aan om het in één keer goed te hebben. Daarom vragen we u bij twijfel, om na het bestellen een audio-briefing te maken. We bieden ook een gratis retake aan, voor mocht u toch nog een opmerking hebben qua uitspraak of tone-of-voice.
Op Google worden we door onze klanten als uitstekend beoordeeld. Leest u gerust enkele van onze honderden vijf-sterrenreviews.