Logo

Een betere klantenservice voor uw horecazaak?

U werkt in de horeca?

Dan is de telefoon nog steeds een van de eerste contactpunten met uw klanten. "Kan ik een tafel reserveren? Een feest organiseren? Een annulatie doorgeven?" Een telefooncentrale is dé oplossing in een drukke service. Aan de hand van uw gekozen openingstijden kan u verschillende boodschappen laten horen. Zo verliest u minder tijd. En zo helpt u uw klanten toch verder.

Cinq
Gesloten-melding
Kasteel van Ordingen
Wachtbericht
Mikado
Gesloten-melding
Poule & Poulette
Keuzemenu
Smart Délice
Welkomstbegroeting
Tartiste
Keuzemenu
Vlaamse Dienst Speelpleinwerk
Keuzemenu
Klanten geven 5/5  Lees alle 235 ervaringen

Zo kunt u eenvoudig uw voicemail laten inspreken.

Plaats uw bestelling in 1-2-3

U kiest de stem, schrijft uw tekst en kiest muziek. Klaar! Uw audio is de volgende werkdag reeds klaar voor gebruik.

Number

U herkent onze stemmen van radio en televisie.

Number

Inspiratie nodig? Bekijk onze voorbeeldteksten.

Muziek geeft een persoonlijke touch.

Profiteer nu van -10% korting. 

U bent al eventjes bij ons, dus misschien denkt u aan het plaatsen van een eerste bestelling? Fijn! Dat willen wij graag belonen.

Uw naam

Zo werkt het: u maakt een unieke kortingscode aan op basis van uw e-mailadres. Dit aanbod is enkel geldig voor nieuwe klanten, bij een bestelling vanaf €200.

Wilt u onze voorbeeldteksten eenvoudig downloaden?

Ons praktisch e-book bevat de meestgebruikte telefoonboodschappen, inclusief tips voor een klantvriendelijkere telefooncentrale.

Voicemail laten inspreken door een professionele telefoon voice over
Download
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij respecteren uw privacy.

Kies uw taal.

In welke taal wenst u onze website te bezoeken?