Maak kennis met onze klantvriendelijke klanten

Wat hebben HEMA, Bol of Coolblue met elkaar gemeen? Ze doen alles voor een glimlach bij de klant. Overschot van gelijk: een slechte service betekent boze klanten. Boze klanten kosten meer tijd en geld en maken negatieve reclame…


Tevreden klanten daarentegen spenderen meer, zijn loyaler en zorgen voor nieuwe klanten. Waar wacht je nog op? Samen zetten we jouw klant op nummer één.

Je hoort ons bij meer dan 1000 bedrijven.

Daar zijn we trots op. Wij hechten de grootste waarde aan tevreden klanten. Onze 5-sterren beoordeling  op Google toont dat onze manier van werken loont. Bedankt.

Succesverhalen

We vroegen enkele klanten waarom zij voor ons kozen.

Dankzij voices komen we professioneler over.

5/5

An van SKYGGE: Ik vind het laten inspreken van onze telefooncentrale een absolute meerwaarde. We zijn nog altijd een professioneel bedrijf. 

Het telefonisch onthaal is super belangrijk.

5/5

Peter van CREO: Sommige collega’s hebben wel een mooie stem. Maar als ze dan iets moesten inspreken, kwam het zó onprofessioneel over…