Nederlandse voicemail stemmen
-
24u
72u
€89
675Pullman, StorytelGwenny wordt vaak ingezet bij zorggerelateerde bedrijven omdat ze naturel en vertrouwd klinkt.Nederlands -
24u
72u
€89
654Blue Band, KPNMachteld is een van onze meest gekozen voice-overs: een viertalige stemactrice met meer dan 15 jaar ervaring.Nederlands& Duits, Engels, Frans -
24u
72u
€89
406KPN, Radio 538, Sky Radio"Met mijn stem een emotie overbrengen vind ik het mooiste dat er is!" Mark is dj bij Radio 538 en station voice van Sky Radio in Nederland.Nederlands -
24u
72u
€89
385Miele, NN, VodafoneCarolina klinkt warm, uitnodigend en betrouwbaar en heeft meer dan 25 jaar ervaring. Geen wonder dat ze al voor vele topmerken ingesproken heeft.Nederlands& Engels -
24u
72u
€89
356Campina, PolitieacademieEen jonge stem. Youri klinkt vriendelijk, zakelijk of fris: wat de klant ook wenst.Nederlands& Engels -
24u
72u
€89
571Google, MTV, NetflixRuben klinkt jong, warm en vriendelijk. Hij is ook de stem en het gezicht van onze voices.nl-campagnes.Nederlands& Engels -
24u
72u
€89
338Apple, Coca-Cola, WazeIlari is een veelzijdige stem met meer dan 20 jaar ervaring. Kortom: een echte professional.Nederlands& Duits, Engels -
24u
72u
€89
193Jumbo Radio, RabobankKristel is een Nederlandse voice over-actrice met ervaring in radio en reclame.Nederlands
Een Nederlandse telefoonstem gezocht om uw voicemail te laten inspreken?
Gwenny
Wie bent u?
Hi mijn naam is Gwenny. Sinds 4 jaar werk ik vanuit Amersfoort als fulltime voice-over aan de mooiste voiceresponses, commercials, bedrijfsfilms, e-learnings en luisterboeken. Ik ben dol op het inspreken van medische instructievideo’s met ‘veel-lettergrepige’ vaktermen. Nee, angst voor lange woorden, oftewel hippopotomonstrosequippedaliofobie heb ik zeker niet! Van geneeskundige en/of zorggerelateerde uitleganimaties heb ik dan ook mijn specialisme gemaakt. Wat je over mij zou willen weten en wat ik leuk vind om te vertellen? Ik hecht veel belang aan een uitgebalanceerde en gezonde leefstijl. Daarom stap ik wekelijks vanuit mijn comfortabele spreekcel een cryocabine verderop in de buurt in. Ook wel cryosauna genaamd. De sensatie van 3 minuten in een temperatuur van -90 graden staan levert zowel mentaal als lichamelijk een enorme boost op. Nadien voel ik me vitaler dan ooit om vervolgens weer de mooiste voice-overs af te kunnen leveren. Liefs, GwennyWaarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Het is aangeraden om een telefoonmenu uitnodigend en warm in te spreken. Een vriendelijke welkomstboodschap met een prettige dictie en timing wekt vertrouwen en brengt je bedrijf op een hoger niveau. En daar werk ik graag aan mee!Machteld
Wie bent u?
Thank you for listening to me! I am a trilingual voice with 25+ years of recording experience - Dutch (NL), French, International English - with a little German on the side. Commercials, webfilms, audiobooks and phone systems are my specialty. Fun fact about me: I sing French chansons!Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Why I think you should have a professional voice on your phone: I take pride in being the professional voice of a company, it's after all the first impression you get!Ruben
Wie bent u?
Hi there, Ruben here; Dutch and English speaking presenter and voice-over with 15+ years experience. My fresh, warm voice is coming to you from my homestudio in Amsterdam, where I live with my husband, French Bulldog & three chickens. My bilingual and versatile voice is put to use in productions for Google, Toyota, green energy providers and many more.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Why I think you should have a professional voice on your phone: A professional voicemail system gives the caller immediate trust and your business a direct boost. I can provide you with a calm or enthusiastic voicemail with a serious tone or a friendly wink ;-).Mark
Wie bent u?
Ik ben 36 jaar en kom uit Hilversum. Met mijn stem een emotie overbrengen vind ik ‘t mooiste dat er is.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Je hoort mij iedere werkdag vanaf 10.00 op Radio538, als stationvoice op Sky Radio en als voice-over van verschillende merken, zoals: KPN, Lipton. PostNL, Citroën, Univé, LOI, Douglas en... van het Ministerie van Defensie tot aan Temptation Island. 😉Carolina
Wie bent u?
Ik ben al meer dan dertig jaar professioneel actrice, zangeres en voice over. U kunt mij kennen als de stem van Vodafone voicemail, de telefoonstem van NN en talloze andere bedrijven, maar ik ben ook te horen in het OV van Den Haag en Rotterdam e.o. en op de metrostations van Amsterdam. Verder heb ik talloze commercials, webvideo’s, animaties, instructiefilms, animaties en audioboeken ingesproken. Ik was de stationvoice van Classic FM en ben nog steeds de stationvoice van Soulradio. U hoort het: ik ben flexibel en multi-inzetbaar!Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Wat mij betreft is een vriendelijke, uitnodigende professionele stem de rode loper waarop uw klant uw bedrijf binnen loopt!Youri
Wie bent u?
Mijn naam is Youri (midden 30) en al vele jaren actief als voice-over. Ik heb afgelopen jaren honderden voice-overs mogen inspreken (ja, ook vele via voices.be 😊) en vind het fantastisch om met mijn stem te mogen werken. Als voice-over zorg ik graag voor de doorslaggevende feeling van jouw productie! Tevens sta ik voor service en kwaliteit. Dat betekent dat ik pas tevreden bent als jij dat ook bent. Eerder zal ik niet stoppen!Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Een warm en professioneel welkom hoort gewoon bij ieder bedrijf. Als ik bel met een bedrijf waar de bandjes zijn ingesproken in een drukke ruimte, klinkt dat onpersoonlijk en niet professioneel. Het geeft je bedrijf de uitstraling wat het verdiend: een professioneel welkom! Ik ben ervan overtuigd dat een klant heel anders medewerkers te woord staat als hij/zij eerst op een fijne manier is ontvangen door de stem van de telefooncentrale.Ilari
Wie bent u?
Born and raised ‘below the rivers’ and above Belgium, I was always surrounded by different languages and dialects. A Finnish mom, a Danish friend, a peer-group with a heavy, local accent and a good set of ears helped me along. I travelled the world and the seven seas to finally start a wonderful career in voice overs. Clients tend to choose me, when looking for a trustworthy sound. Upon request with a twist for sure! In my looooong career, I have narrated many IVR systems and voicemails (called answering machines in the 80s).Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Why I think you should have a professional voice on your phone: I keep wondering why a professional company (big and small) would not hire a pro. First impressions do count! So listen to all the wonderful talents from Voices.be and decide which sound - not face - fits as a glove. I’ll never win form Goldilocks anyway ;-)Kristel
Wie bent u?
Ik heb 13 jaar ervaring en beheers meerdere tone of voices, ik werk ook erg snel en flexibel.Zo werkt het
Veelgestelde vragen
Over onze voicemail stemmen
Onze stemmen zorgen voor helderheid.
Verstaanbaarheid
Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing.
Professionaliteit
Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust, geloofwaardigheid en professionaliteit.
Waardering
Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.
De keuze is aan u
Wat is het verschil?
Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.
Het voordeel van een meertalige spreker.
U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.
Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.
U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.
Zeker en vast
De boodschap telt ook: hou het kort.
De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.
Denk vanuit uw klant.
Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.
Zeg het belangrijkste eerst.
Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s.
Maak het efficiënt.
Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.
Wij houden niet van robotstemmen
Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?
Onpersoonlijk
Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.
Onbetrouwbaar
Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt.
Uw imago uitdragen
U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.
Wat is uw merkidentiteit?
De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.
Wie zijn uw klanten?
Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.
Over uw bestelling
Supersnel
Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.
Standaard ontvangt u 3 audioformaten:
- .wav 48kHz 24bit.
- .wav 16kHz 16bit
- .wav 8kHz 16bit
Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.
Wij zijn uw professionele partner
De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.
Hulp van A tot Z.
Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.
Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.
Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.
Toch nog niet tevreden?
Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.
De mooiste Nederlandse voicemail stemmen binnen handbereik.
Dankzij onze handige webshop kunt u snel en eenvoudig een Nederlandse voicemail stem inboeken. Wij verzamelden de mooiste Nederlandstalige telefoonstemmen, bekend van radio en televisie. U vindt gegarandeerd een Hollandse voicemail stem die bij uw bedrijf past. Kies de voice-over en voeg daarna uw tekst in. Kies eventueel ook passende wachtmuziek. Vervolgens gaan wij aan de slag. De door u gekozen telefoonstem uit Nederland ontvangt uw welkomstteksten. Is alles duidelijk? Dan wordt het script professioneel in de studio ingesproken en afgewerkt. Heeft u hulp nodig bij het kiezen of maken van uw telefoonbegroetingen? Dan kan u ons gerust aanspreken op onze Livechat. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte Nederlandse voicemail stem voor uw bedrijf.
Hoeveel kost een Nederlandse voicemail stem?
Wij houden van transparantie, eenvoud en toegankelijkheid. Een Nederlandse voice-over rekent een opstartkost van €89. Daarin zijn de eerste 25 woorden inbegrepen. Dus voor dat bedrag heeft u al een Nederlandse voice-over opname. Wat kost het om meerdere Nederlandse voice-over audiobestanden te ontvangen? Wel, boven 25 woorden wordt de prijs berekend op basis van de totale tekstlengte. Ook indien het over meerdere meertalige berichten gaat die u door eenzelfde Nederlandse telefoonstem laat inspreken.
Wij hebben een 100% tevredenheids-garantie voor onze Nederlandse voicemail stemmen
Wij geloven zo sterk in ons aanbod dat wij garant staan voor elke afgeleverde opname. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.
We doen er alles aan om het in één keer goed te hebben. Daarom vragen we u bij twijfel, om na het bestellen een audio-briefing te maken. We bieden ook een gratis retake aan, voor mocht u toch nog een opmerking hebben qua uitspraak of tone-of-voice.
Op Google worden we door onze klanten als uitstekend beoordeeld. Leest u gerust enkele van onze honderden vijf-sterrenreviews.