Winkelmandje
Controleer uw bestelling alvorens af te ronden.
Uw winkelmandje is leeg
Uw garanties
Bij ons bestelt u zonder zorgen.
Welke garanties krijg ik?
Wij gaan voor het beste resultaat!
Wij hebben een score van 99,9% op klantentevredenheid. Maar een tekst inspreken is mensenwerk. Héél uitzonderlijk kan er eens een woord fout uitgesproken worden. Is uw audio-opname na uw tekst- en audiobriefing toch niet hélemaal juist? Dan doen we het gewoon opnieuw, tot u tevreden bent!
Instructies voor de stemacteur.
Wij vragen u na het plaatsen van uw bestelling om instructies te maken. Dankzij een audiobriefing geeft u bijvoorbeeld aan hoe de tone-of-voice mag klinken. Bijvoorbeeld: Wilt u dat het supervrolijk klinkt? Of eerder traag uitgesproken?
De correcte uitspraak.
Indien nodig maakt u via ons platform een opname van uw bedrijfsnaam, merknaam, familienamen, getal- en datumnotaties. Bijvoorbeeld: zegt u ‘van één tot vijf’ of ‘van dertien tot zeventien uur’? Of hoort u het liefst ‘driehonderddrieëndertig’? Of liever ‘drie, drie, drie’ of ‘drie maal drie’ in het telefoonnummer? Dankzij uw audiobriefing is het voor onze stemacteur helemaal duidelijk hoe iets uitgesproken wordt.
Bestel zonder zorgen.
Plaatst u voor het eerst een bestelling? Dan kan u wat drempelvrees hebben. Maar u mag gerust zijn: ook indien u niet tevreden bent, blijven wij u verderhelpen. We doen eerst en vooral een gratis heropname. U kan deze nieuwe opname daarna beoordelen. Kan de stemacteur u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal bekoren? Dan gaan we samen op zoek naar een andere stemacteur voor jouw telefooncentrale. Bovendien garanderen wij een geld-terug policy indien u niet tevreden bent! Wij staan garant voor de kwaliteit van al onze voice-overs. We hebben onze stemacteurs dan ook met zorg op kwaliteit geselecteerd.
Wat is de levertijd?
Bestelt u vandaag? Dan wordt het morgen verzonden.
Standaard garanderen wij een levering in 3 werkdagen. Maar in 90% van de gevallen is uw bestelling de volgende dag afgewerkt. Dat komt omdat wij volledig online werken. Onze stemmen beschikken over een professionele opnamestudio. In onze studio worden de telefoonboodschappen verder afgewerkt naar wens. We doen dit in volgorde van de aanvraag.
Heeft u een spoedbestelling? Laat het ons weten.
Is het voor uw bestelling absoluut noodzakelijk dat het de volgende werkdag klaar is? Of misschien vandaag nog? Bel ons dan even op of stuur ons een mailtje. Dan behandelen we uw bestelling met de hoogste prioriteit.
Kan ik vanuit elk Europees land bestellen?
Ja, we werken voor alle Europese landen. Onze stemmen zijn trouwens gecertificeerde moedertaalsprekers en wonen en werken in uw land van herkomst. Wij garanderen u dus een correcte uitspraak in uw moedertaal.
Kan ik instructies meegeven?
Audiobriefing.
Indien nodig ontvangt u een link om een audiobriefing te maken. Dankzij een audiobriefing weet de stemacteur precies hoe bepaalde namen of merken worden uitgesproken. Zo garanderen we een feilloze afhandeling.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Is de stemacteur nog niet begonnen met de opname? Dan kunnen we misschien uw tekst nog aanpassen. Is het wel reeds opgenomen en afgewerkt? Dan zal de stemacteur een nieuwe basiskost aanrekenen om opnieuw in de studio te gaan. Heeft de stemacteur per ongeluk de audiobriefing niet gevolgd voor de uitspraak? Dan krijgt u uiteraard gratis een nieuwe opname!
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wenst u een geplaatste en betaalde bestelling te annuleren? Breng ons hier dan zo snel mogelijk van op de hoogte. Als de stemacteur nog niet is gestart met inspreken, kunnen we uw bestelling nog op tijd annuleren. Indien de stemacteur wél al is gestart, dan zoeken we samen naar een oplossing. Bel ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Wordt mijn audio kant-en-klaar afgewerkt?
Ontvang ik het juiste formaat?
U ontvangt uw telefoonboodschappen gebruiksklaar in de twee meestvoorkomende formaten voor telefooncentrales.
- Wav 48kHz 24bit
- Wav 16kHz 16bit
- Wav 8kHz 16bit
Indien u koos om wachtmuziek te laten mixen onder uw berichten, dan zal onze geluidstechnicus dit op maat afwerken. Uw audiobestanden zijn direct bruikbaar op uw telefooncentrale en afgewerkt volgens de moderne hoogkwalitatieve vereisten.
Digitaal archief.
We houden ook van elke klant een digitaal archief bij. Heeft u dus later nog wijzigingen? Dan kunnen deze eenvoudig en goedkoop doorgevoerd worden.
Hoe kan ik betalen?
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Online veilig afrekenen is bij ons volledig gratis. Deze betaalwijzes zijn mogelijk.
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Frielans bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
- Creditcard
- Giropay
- Bancontact
- Paypal
Wenst u later te betalen via een factuur?
Dit kan uiteraard ook. Dan kiest u voor de optie Invoice bij het afrekenen. Opgelet: bij nieuwe klanten wordt de opdracht pas uitgevoerd wanneer de betaling voltooid is.
Over uw account.
Wanneer u voor het eerst een bestelling plaatst bij ons vragen we uw e-mail adres, naam, adres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben wij nodig om uw telefoonboodschappen en factuur af te kunnen leveren. We slaan deze gegevens veilig op. In uw account kunt u de status van de bestelling opvolgen. Uw telefoonboodschappen blijven er ook in bewaard.
Onze betaalpartner is Mollie.
Betalingen gebeuren via onze betalingspartner Mollie. Mollie is een onafhankelijke derde partij tussen u en Voices.eu. Mollie en Voices.eu waarborgen de veiligheid voor alle transacties doormiddel van een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje) garandeert een veilige transactie met u en uw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden uw gegevens kunnen gebruiken. Ook vanuit het buitenland vinden uw betalingen plaats op een veilige SSL verbinding. Al uw gegevens, inclusief uw creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Uw creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van uw order en verder niet opgeslagen.
Privacy.
U kunt uw adresgegevens bekijken en wijzigen via uw online account. Al uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Wij houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Algemene voorwaarden.
Wanneer u bij ons bestelt, stemt u in met de algemene voorwaarden.