2 Tekst schrijven 3 Muziek kiezen 4Betaal
FAQ
Ik ben Johfrah, je contactpersoon. Ik beantwoord graag al jouw vragen.
Live Support door Johfrah

Veelgestelde vragen.

Wist je dat in 2020 negen op de tien bedrijven concurreert op basis van klanttevredenheid? Een klant kiest vaker voor dezelfde organisatie als het contact rond het product of dienst goed zat.

Professioneel overkomen:

Schakelde je net over naar een VOIP-centrale of cloud-telefonie? Dan kun je de professionalisering beter doortrekken met mooie boodschappen. We ondersteunen je hierbij met zakelijke voorbeelden en advies bij het opmaken van je call-flow. Onze stemmen klinken zakelijk en vriendelijk.

Internationale uitstraling:

Heb je ook Engelse of Franse klanten of richt je je op de Duitse markt? Dan kan je maar beter ook telefonisch een professioneel klinkende verwelkoming hebben. Ingesproken door een meertalige stem of verschillende stemmen met een andere moedertaal.

Eenvoudig en betaalbaar:

Vanaf € 71,95 heb je al ingesproken berichten. Dit is een kleine éénmalige kost voor een top professionele indruk. Je audiofiles blijven voor altijd bewaard in je klanten zone.

Zelfstandige:

We raden deze 4 berichten aan.

Buiten de openingstijden onbereikbaar:
・Gesloten: vermeld je openingstijden
・Vakantie: periode niet bereikbaar
・Feestdag: uitzonderlijk niet bereikbaar

Binnen de openingstijden onbereikbaar:

・Voicemail: laat een boodschap na

KMO

Maak gebruik van een keuzemenu
・Keuzemenu’s: Welkom, kies de juiste dienst

Daarbovenop:
・Vakantie: tweede periode niet bereikbaar
・Lunchpauze: bel straks terug
・Bezet: even geduld – we helpen je verder
・Wachtrij: eventueel met muziek

Bedrijf met veel bellers

Langere wachtrij:
・Wachtrij: Nog eventjes geduld.
・Wachtrij: Er zijn nog 3 wachtenden
・Wachtrij: Je wordt nu doorgeschakeld

Bedrijf met internationale klanten

Kies eventueel een meertalige stem

・Geef al je berichten meertalig op.
・Vergeet het allereerste taalkeuze-menu niet.

Een keuzemenu stel je in als je via een doorschakel systeem je beller wil verbinden met de juiste dienst.
Voor vragen over uw factuur, toets 1. 
Voor de dienst na verkoop, toets 2.
Voor alle andere vragen, toets 3
  Een voicemail hoort de beller wanneer hij tijdens de kantooruren belt, maar je hem niet te woord kan staan.
Welkom bij X. Wij konden je oproep even niet beantwoorden maar wij bellen je zo snel mogelijk terug. Spreek je naam en boodschap in na de toon.
  Een on-hold bericht krijgt de beller te horen wanneer hij meteen in een wachtrij geplaatst wordt. Dit is handig wanneer je lijnen vaak bezet zijn en je je beller wil vragen om even geduld hebben voor hij aan de beurt komt.
Welkom bij X. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zo dadelijk verder.
Beschik je enkel over een gsm-abonnement? Dan kan je enkel een traditionele voicemail instellen.
  • Bel dan naar je het nummer van je telefoon-provider. Speel ons bestand af wanneer je het bericht mag inspreken en sluit af met hekje.
    • Orange (5555)
    • Proximus (1969)
    • Telenet (5555)
    • MobileVikings (1996)
    • Scarlet (1991)
    • Base (1933)
  • Tip 1: speel het luid genoeg af (niet op laptop speakers).
  • Tip 2: speel het af in een niet-galmende ruimte.
  • Tip 3: Kies niet voor muziek.
Heb je een configuratiescherm? De meeste van onze klanten zijn professionele klanten bij Proximus, Telenet of hebben een VOIP-abonnement zoals 3CX, FreePBX, Voys waarbij ze via het configuratiescherm een wachtrij kunnen aanmaken en de audiobestanden kunnen uploaden.

Basic

1 – 20 berichten​
71
95

30 woorden gratis
  • €1 per woord
  • Afwerking inbegrepen
  • Klaar in 1 werkdag mogelijk

More

+ 20 berichten​
241
95

vanaf 400 woorden
  • €0,50 per woord
  • Afwerking inbegrepen
  • Klaar in 3 werkdagen
– 50%

Premium

grote projecten
Offerte
op maat
  • Aantrekkelijke prijs
  • Premium support
  • Belplan & Copywriting & Vertaling

Je hoeft er geen rekenmachine bij te halen! Bij voices.be willen we dat voor je zo gemakkelijk, helder en transparant mogelijk is. Kopieer en plak je volledige tekst in het tekstvak van je stem, en de correcte prijs verschijnt automatisch.

Wil je toch rekenen? 

Basic – Kleine opnames, tot 400 woorden

Opstartkost: €71,95
Inspreekkost: €1 per woord
(Eerste 30 woorden inbegrepen)

More – Grote opnames, vanaf 400 woorden

Opstartkost: €241,95 

Inspreekkost: €0,50 per woord.

Service inbegrepen.

In ons tarief zit een studiosessie met één stem en nabewerking tot kant-en-klare berichten inbegrepen. Wij staan in voor een correcte opvolging van je bestelling, aanlevering van afgewerkte audiofiles in aparte bestanden en juiste formaten.

Stap 1.

Kies jouw stem uit onze stemmenbank. De meeste stemmen spreken naast hun moedertaal ook een of meerdere extra talen. Je kan op talen en geslacht filteren en zo je perfecte match vinden.

Stap 2.

Schrijf je volledig in te spreken script, dus alle berichten, in het tekstvak van de stem naar keuze. Plaats de teksten in alinea’s. Zo worden ze geëxporteerd in aparte audiofiles. Je kan tussen haakjes (zo bijvoorbeeld) opmerkingen schrijven voor de stemacteur. De woorden tussen de haakjes worden uiteraard niet bij de prijs opgeteld.

Stap 3.

Voeg je teksten toe aan je winkelmandje, kies eventueel passende muziek en betaal via de webshop. Je ontvangt de audio binnen de drie werkdagen in je Klantenzone.

Een spoedbestelling is mogelijk.

We werken de bestellingen af in volgorde aanvraag en afhankelijk van de beschikbaarheid van de stem. Je ontvangt je berichten standaard binnen 3 werkdagen.

Wil je dat jouw bestelling met zekerheid klaar is de volgende werkdag? Dan kan je deze optie aanvinken op de afreken-pagina. Jouw bestelling wordt dan eerst afgewerkt. Deze service kost €39 extra. 

Wachtmuziek: € 29

Wil je graag wachtmuziek bij je berichten? Onze muziek is rechtenvrij, dus de prijs die je betaalt is éénmalig. Je kan kiezen uit onze muziekbibliotheek en je favoriete deuntje laten plaatsen onder je berichten of als aparte audiofile ontvangen. 

 

Vanaf 400 woorden: – 50% korting op de inspreekkost.

Vanaf 400 woorden ontvang je 50% korting per woord. Dan kost het nog € 0,50 per extra woord.

Jazeker.

Bij elke bestelling ontvang je automatisch een btw-factuur. Vul op de afrekenpagina je correcte bedrijfsgegevens in. Omdat voices.be een Belgische webshop is, wordt de btw voor Nederlandse bedrijven verlegd. Alle bedragen, vermeld op voices.be zijn exclusief btw.

Retake inbegrepen.

Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs. Mocht je natuurlijk je hele tekst willen veranderen, dan rekenen we wel een nieuw bericht aan. Dat is begrijpelijk.

Kan gebeuren.

In een uitzonderlijk geval zou dit kunnen gebeuren. Je had iets anders in gedachten. Wij willen dat iedereen tevreden is. Dus eventueel kan een andere stem je berichten inspreken. Toch niet tevreden? Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! policy. Geen probleem.

1. De stemacteur spreekt jouw tekst in. Als alles duidelijk werd ingevoerd, dan start de stemacteur met inspreken. Zoniet, dan bellen we je even op om samen te overlopen. 2. We werken alles af. Van zodra het ingesproken is, wordt het bij ons verder afgewerkt naar wens, zodat het straks optimaal zal klinken op je telefoon. 3. Je ontvangt je opnames. Levering kan tot maximaal 3 werkdagen duren, maar gaat vaak sneller! Inden je koos voor een spoedbestelling, dan komt je bestelling natuurlijk zéker op tijd aan. Samen met de audiofile(s) ontvang je je factuur.
We werken de bestellingen af in volgorde aanvraag en afhankelijk van de beschikbaarheid van de stem. Je ontvangt je berichten standaard binnen 3 werkdagen. Wil je dat jouw bestelling met zekerheid klaar is de volgende werkdag? Dan kan je deze optie aanvinken op de afreken-pagina. Jouw bestelling wordt dan eerst afgewerkt. Deze service kost €39 extra.
Ja! Je krijgt bijvoorbeeld drie aparte audiofiles. Indien gewenst sturen we ook de ‘cleane’ audio mee met de muziek apart.
Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs. Mocht je natuurlijk je hele tekst willen veranderen, dan rekenen we wel een nieuwe kost aan.
In een uitzonderlijk geval zou dit kunnen gebeuren. Je had iets anders in gedachten. Wij willen dat iedereen tevreden is. We zoeken samen met jou naar een andere stem. Toch nog niet tevreden? Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.
We leveren standaard onze audiofiles af in het formaat .wav 48kHz 24bit. Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. Of 24bit 16kHz. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het perfecte formaat voor jouw telefooncentrale. Technische ondersteuning na verkoop is inbegrepen in de service.

Onze belofte? 100% tevredenheid, heldere communicatie en transparantie. Van offerte tot oplevering.

Gratis offerte in 1 uur