Voice-over Andreas
Andreas

Uw garanties

Bij ons bestelt u zonder zorgen.

Welke garanties krijg ik?

Wij gaan voor het beste resultaat!

Wij hebben een score van 99,9% op klantentevredenheid. Maar een tekst inspreken is mensenwerk. Héél uitzonderlijk kan er eens een woord fout uitgesproken worden. Is uw audio-opname na uw tekst- en audiobriefing toch niet hélemaal juist? Dan doen we het gewoon opnieuw, tot u tevreden bent!

Instructies voor de stemacteur.

Wij vragen u na het plaatsen van uw bestelling om instructies te maken. Dankzij een audiobriefing geeft u bijvoorbeeld aan hoe de tone-of-voice mag klinken. Bijvoorbeeld: Wilt u dat het supervrolijk klinkt? Of eerder traag uitgesproken?

De correcte uitspraak.

Indien nodig maakt u via ons platform een opname van uw bedrijfsnaam, merknaam, familienamen, getal- en datumnotaties. Bijvoorbeeld: zegt u ‘van één tot vijf’ of ‘van dertien tot zeventien uur’? Of hoort u het liefst ‘driehonderddrieëndertig’? Of liever ‘drie, drie, drie’ of ‘drie maal drie’ in het telefoonnummer? Dankzij uw audiobriefing is het voor onze stemacteur helemaal duidelijk hoe iets uitgesproken wordt.

Bestel zonder zorgen.

Plaatst u voor het eerst een bestelling? Dan kan u wat drempelvrees hebben. Maar u mag gerust zijn: ook indien u niet tevreden bent, blijven wij u verderhelpen. We doen eerst en vooral een gratis heropname. U kan deze nieuwe opname daarna beoordelen. Kan de stemacteur u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal bekoren? Dan gaan we samen op zoek naar een andere stemacteur voor jouw telefooncentrale. Bovendien garanderen wij een geld-terug policy indien u niet tevreden bent! Wij staan garant voor de kwaliteit van al onze voice-overs. We hebben onze stemacteurs dan ook met zorg op kwaliteit geselecteerd.

Andreas

Veelgestelde vragen

Over onze tarieven

Kan ik korting krijgen?

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Over uw bestelling

Wat is de levertijd?

Bestelt u vandaag? Dan wordt het morgen verzonden.

Standaard garanderen wij een levering in 3 werkdagen. Maar in 90% van de gevallen is uw bestelling de volgende dag afgewerkt. Dat komt omdat wij volledig online werken. Onze stemmen beschikken over een professionele opnamestudio. In onze studio worden de telefoonboodschappen verder afgewerkt naar wens. We doen dit in volgorde van de aanvraag.

 

Heeft u een spoedbestelling? Laat het ons weten.

Is het voor uw bestelling absoluut noodzakelijk dat het de volgende werkdag klaar is? Of misschien vandaag nog? Bel ons dan even op of stuur ons een mailtje. Dan behandelen we uw bestelling met de hoogste prioriteit.

 

Kan ik vanuit elk Europees land bestellen?

Ja, we werken voor alle Europese landen. Onze stemmen zijn trouwens gecertificeerde moedertaalsprekers en wonen en werken in uw land van herkomst. Wij garanderen u dus een correcte uitspraak in uw moedertaal.

Ontvang ik het juiste formaat?

U ontvangt uw telefoonboodschappen gebruiksklaar in de twee meestvoorkomende formaten voor telefooncentrales.

  1. Wav 48kHz 24bit
  2. Wav 16kHz 16bit
  3. Wav 8kHz 16bit

Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.

 

Muziek

Indien u koos om wachtmuziek te laten mixen onder uw berichten, dan zal onze geluidstechnicus dit op maat afwerken. Uw audiobestanden zijn direct bruikbaar op uw telefooncentrale en afgewerkt volgens de moderne hoogkwalitatieve vereisten.

Digitaal archief.

We houden ook van elke klant een digitaal archief bij. Heeft u dus later nog wijzigingen? Dan kunnen deze eenvoudig en goedkoop doorgevoerd worden.

Audiobriefing.

Indien nodig ontvangt u een link om een audiobriefing te maken. Dankzij een audiobriefing weet de stemacteur precies hoe bepaalde namen of merken worden uitgesproken. Zo garanderen we een feilloze afhandeling. 

 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Is de stemacteur nog niet begonnen met de opname? Dan kunnen we misschien uw tekst nog aanpassen. Is het wel reeds opgenomen en afgewerkt? Dan zal de stemacteur een nieuwe basiskost aanrekenen om opnieuw in de studio te gaan. Heeft de stemacteur per ongeluk de audiobriefing niet gevolgd voor de uitspraak? Dan krijgt u uiteraard gratis een nieuwe opname!

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wenst u een geplaatste en betaalde bestelling te annuleren? Breng ons hier dan zo snel mogelijk van op de hoogte. Als de stemacteur nog niet is gestart met inspreken, kunnen we uw bestelling nog op tijd annuleren. Indien de stemacteur wél al is gestart, dan zoeken we samen naar een oplossing. Bel ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wij gaan voor het beste resultaat!

Wij hebben een score van 99,9% op klantentevredenheid. Maar een tekst inspreken is mensenwerk. Héél uitzonderlijk kan er eens een woord fout uitgesproken worden. Is uw audio-opname na uw tekst- en audiobriefing toch niet hélemaal juist? Dan doen we het gewoon opnieuw, tot u tevreden bent!

 

Instructies voor de stemacteur.

Wij vragen u na het plaatsen van uw bestelling om instructies te maken. Dankzij een audiobriefing geeft u bijvoorbeeld aan hoe de tone-of-voice mag klinken. Bijvoorbeeld: Wilt u dat het supervrolijk klinkt? Of eerder traag uitgesproken?

De correcte uitspraak.

Indien nodig maakt u via ons platform een opname van uw bedrijfsnaam, merknaam, familienamen, getal- en datumnotaties. Bijvoorbeeld: zegt u ‘van één tot vijf’ of ‘van dertien tot zeventien uur’? Of hoort u het liefst ‘driehonderddrieëndertig’? Of liever ‘drie, drie, drie’ of ‘drie maal drie’ in het telefoonnummer? Dankzij uw audiobriefing is het voor onze stemacteur helemaal duidelijk hoe iets uitgesproken wordt.

Bestel zonder zorgen.

Plaatst u voor het eerst een bestelling? Dan kan u wat drempelvrees hebben. Maar u mag gerust zijn: ook indien u niet tevreden bent, blijven wij u verderhelpen. We doen eerst en vooral een gratis heropname. U kan deze nieuwe opname daarna beoordelen. Kan de stemacteur u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal bekoren? Dan gaan we samen op zoek naar een andere stemacteur voor jouw telefooncentrale. Bovendien garanderen wij een geld-terug policy indien u niet tevreden bent! Wij staan garant voor de kwaliteit van al onze voice-overs. We hebben onze stemacteurs dan ook met zorg op kwaliteit geselecteerd.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Online veilig afrekenen is bij ons volledig gratis. Deze betaalwijzes zijn mogelijk.

  1. iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Frielans bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
  2. Creditcard
  3. Giropay
  4. Bancontact
  5. Paypal
 

Wenst u later te  betalen via een factuur?

Dit kan uiteraard ook. Dan kiest u voor de optie Invoice bij het afrekenen. Opgelet: bij nieuwe klanten wordt de opdracht pas uitgevoerd wanneer de betaling voltooid is.

Over uw account.

Wanneer u voor het eerst een bestelling plaatst bij ons vragen we uw e-mail adres, naam, adres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben wij nodig om uw telefoonboodschappen en factuur af te kunnen leveren. We slaan deze gegevens veilig op. In uw account kunt u de status van de bestelling opvolgen. Uw telefoonboodschappen blijven er ook in bewaard.

Onze betaalpartner is  Mollie.

Betalingen gebeuren via onze betalingspartner Mollie. Mollie is een onafhankelijke derde partij tussen u en Voices.eu. Mollie en Voices.eu waarborgen de veiligheid voor alle transacties doormiddel van een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje) garandeert een veilige transactie met u en uw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden uw gegevens kunnen gebruiken. Ook vanuit het buitenland vinden uw betalingen plaats op een veilige SSL verbinding. Al uw gegevens, inclusief uw creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Uw creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van uw order en verder niet opgeslagen.

Privacy.

U kunt uw adresgegevens bekijken en wijzigen via uw online account. Al uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Wij houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Algemene voorwaarden.

Wanneer u bij ons bestelt, stemt u in met de algemene voorwaarden.

Over onze stemmen

Kies ik best een mannen- of vrouwenstem?

Wat is uw merkidentiteit?

De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.

Wie zijn uw klanten?

Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.

Onze stemmen zorgen voor helderheid.

Verstaanbaarheid

Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. 

Professionaliteit

Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust,  geloofwaardigheid en professionaliteit. 

Waardering

Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.

De keuze is aan u

Wat is het verschil?

Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.

Het voordeel van een meertalige spreker.

U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.

Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.

U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.

Zeker en vast

De boodschap telt ook: hou het kort.

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.

Denk vanuit uw klant.

Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.

 

Zeg het belangrijkste eerst.

Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s. 

Maak het efficiënt.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.