Voicemail voorbeeldberichten voor een professionele indruk

5,0 sterren | 321 beoordelingen
pexels-yan-krukov-4458403

Uw voicemail boodschap laten inspreken door een mooie telefoonstem?

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Voorbeeldteksten van een zakelijke voicemail

Antwoordapparaat teksten voor een professionele indruk

Nederlands:


(Voicemail:)
Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.

Frans:


(Répondeur:)
Bienvenue sur le répondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h à 19h.Vous pouvez nous laisser un message après le bip sonore et nous vous répondrons dès que possible.

Engels:


(Voicemail:)
You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.

Engels:


(Mailbox:)
Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie außerhalb unserer Geschäftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geöffnet. Nach dem Signalton dürfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank für Ihren Anruf.

Spaans:


(Mensaje para buzón de voz:)
Se ha comunicado con el buzón de voz de VOICES. Actualmente estamos cerrados. Puede comunicarse con nosotros de lunes a viernes de 9:00 am a 5:00 pm. Deje un mensaje después del tono y nos pondremos en contacto con usted lo antes posible.

Portugees:


(Mensagem de correio de voz comercial padrão:)
Você ligou para o correio de voz do VOICES. No momento estamos fechados. Você pode entrar em contato conosco de segunda a sexta-feira, das 9h às 17h. Deixe uma mensagem após o sinal e retornaremos o mais breve possível.

Het belang van een professionele zakelijke voicemail

Als uw bedrijf gesloten is of u niet bereikbaar bent, is het handig om een voicemailbericht achter te laten. Op die manier kunnen mensen een boodschap achterlaten en weten ze dat u binnenkort contact met hen opneemt. Het maakt communicatie mogelijk, zelfs wanneer u niet direct beschikbaar bent.

3 voordelen voor uw bedrijf

  • U verliest geen enkele belangrijke boodschap
  • Uw klanten worden snel teruggebeld
  • Een warme stem straalt vertrouwen uit

Tips voor goede voicemail teksten

Wij maken professionele audiobestanden voor uw telefooncentrale. Dit verbetert uw uitstraling én klanttevredenheid. Want dat verdient u. En uw klanten ook.

Vraag om de contactgegevens van je beller.
Welkom, je bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen je oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.
Kies je voor de u- of je-aanspreekvorm? Beiden kunnen, maar blijf consequent.
Welkom, u bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen uw oproep op dit moment niet beantwoorden. Laat gerust uw naam en telefoonnummer achter, dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug.
Wees gerust transparant, vaak tonen klanten daar begrip voor
U bent verbonden met [VOICES]. Wegens overweldigende drukte kunnen wij u momenteel niet direct te woord staan, laat een bericht achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug. Onze excuses voor het ongemak - u kunt ook een e-mail sturen naar [EMAIL].

Ook interessant:

Maak de perfecte voicemailtekst met onze tips & tricks!

Als je van plan bent om een professioneel voicemailbericht te bestellen bij voices.be, houd je best met een paar zaken rekening. Als je bijvoorbeeld een keuzemenu met verschillende opties wil aanbieden, kan je dat op verschillende manieren aanpakken. Weet je niet goed hoe je een voicemailbericht schrijft of twijfel je nog over enkele zinnen? Wij geven je in dit artikel een paar handige tips en tricks!

Zoals je in de video hierboven kan zien, gaat het wel vaker fout bij het automatische keuzemenu, als je belt naar een bedrijf. Lees dus snel verder om te weten te komen hoe je dit het best kan aanpakken!

Gegroet!

De eerste zin van je begroeting is erg belangrijk. Maak dan ook meteen aan bellers duidelijk hoe het bedrijf heet en hoe ze zullen worden geholpen. Denk na over logische volgende stappen: moet de beller in een keuzemenu een optie kiezen? Hoe kan de beller tot bij een specifieke medewerker geraken?

Welkom bij voices.be. Voor dienst na verkoop, druk 1. Voor boekhouding, druk 2. Voor technische ondersteuning, druk 3. Een medewerker helpt u graag zo snel mogelijk verder.


Stel prioriteiten

Denk steeds in het voordeel van de beller. Wat zijn de noden van bellers? Krijg je de meeste oproepen voor de dienst na verkoop? Geef de optie voor de dienst na verkoop dan als eerste keuze. Maak het keuzemenu op in volgorde van belangrijkheid.

Welkom bij voices.be, hét stemmenbureau voor uw gepersonaliseerd voicemailbericht! Voor dienst na verkoop, druk 1. Voor helpdesk, druk 2. Voor vragen over onze stemmen, druk 3.


Hou het kort en bondig

Heb je een wachtbericht of een bericht om aan te kondigen dat het bedrijf momenteel niet bereikbaar is? Hou het dan kort en bondig en laat de beller niet te lang wachten! Bellers die lang moeten wachten voor ze iemand aan de lijn krijgen, zullen niet graag opnieuw bellen naar jouw bedrijf.

Welkom bij voices.be, hét stemmenbureau voor uw gepersonaliseerd voicemailbericht! Wij zijn elke dag geopend van 8u tot 18u. U kan ons bereiken via e-mail op support@voices.be, via telefoon op het nummer 027 93 19 91 of via de chat op onze website. Een van onze medewerkers helpt u graag zo spoedig mogelijk verder. Bedankt voor het wachten en tot ziens.

Wees transparant en duidelijk

Bied je een nooddienst aan zoals een slotenmaker, ambulance, dokter of dierenarts? Geef dan al meteen mee dat bellers op een bepaalde toets kunnen drukken om met een medewerker te spreken of om een spoeddienst aan te vragen. Kunnen bellers een bericht achterlaten waarna een medewerker zal terugbellen? Geef dan duidelijk aan welke specifieke informatie ze moeten achterlaten in het bericht, zodat medewerkers op de hoogte zijn van alle oproepen.

Welkom bij spoeddienst Janssens. Voor noodgevallen, druk 1. Voor afspraken, druk 2. Voor meer informatie over onze diensten en afdelingen, druk 3. Voor niet-dringende zaken kan u een bericht nalaten. Vermeld dan uw naam, bericht en telefoonnummer na de pieptoon. Een van onze medewerkers zal u zo snel mogelijk terugbellen. Bedankt voor uw oproep.

Wees uniform

Begroet je de bellers in meerdere talen? Trek dit dan door naar alle berichten, maar let op moeilijke woorden. Bellers willen gemakkelijk geholpen worden door de voicemailstem. Gebruik je tijdsnotaties of specifieke info zoals mailadressen, zorg er dan voor dat deze voor iedereen gemakkelijk hoorbaar zijn. Zo kunnen bellers belangrijke info goed onthouden of noteren.

Welkom bij voices.be. Bienvenue chez voices.be. Welcome to voices.be. Om verder te gaan in het Nederlands, druk 1. Pour continuer en Français, appuyer sur 2. For English, press 3.
Voor vragen of opmerkingen, contacteer ons via het mailadres support@voices.be.
Pour des qestions ou des remarques, veuillez-nous contacter à l'adresse support@voices.be.
For questions or comments, please contact us at support@voices.be.

Maak je bericht tijdloos

Zorg ervoor dat je bericht voor een lange termijn bruikbaar is binnen je bedrijf. Gebruik ook zo weinig mogelijk eigennamen of specifieke datums om verwarring te voorkomen. Tenzij je natuurlijk een specifieke sluitingsdag of -periode wil aangeven aan bellers. Een vast bericht tijdens een vakantieperiode is natuurlijk wel een aanrader!

Welkom bij IT Service nv. We zijn elke dag geopend van 8u tot 18u. Tijdens de maand juli zijn onze kantoren gesloten op maandag. Voor verkoop, druk 1. Voor helpdesk, druk 2. Voor technische ondersteuning, druk 3.

Natuurlijk is een persoonlijk voicemailbericht voor ieder bedrijf verschillend. Maar voor ieder bedrijf bestaat er een goed geschreven voicemailtekst! Ga zelf op onderzoek en ga na welke noden bellers het meest hebben om het ideale bericht op te maken. Doe ook zelf even een test met je systeem om er eventuele fouten of moeilijkheden uit te halen.

Heb je andere vragen of ben je nog onzeker over een tekst? Contacteer ons gerust via de chat, per mail of telefoon en dan helpen we je graag verder!

Ook interessant:

Zo spreekt u een zakelijk voicemail bericht in

4 snelle tips voor een professionele voicemail

Krijg je al hartkloppingen als je nog maar denkt aan het inspreken van je voicemail? Begrijpelijk, het goed en helder inspreken van een professionele voicemail is niet iedereen gegeven. En toch … Er zijn best een aantal basisregels waaraan je je kunt houden. Wij geven je alvast met plezier vier tips mee, waarmee je meer kans op slagen maakt. Kom even tot rust, haal diep adem en ga verder met onze best practices!

1. Tempo, tempo, tempo!

Nee, je moet je voicemail niet als een sneltrein inspreken, maar op een traag menu boordevol herhalingen heeft ook niemand boodschap. Start meteen met het menu en laat alle overbodige info weg. Het draait om de beller, het is dan ook een kunst deze zo snel mogelijk aan het woord te laten.

2. Zorg voor een professionele opname

Een blaffende hond, iemand die typt of een telefoon die rinkelt op de achtergrond? Dat zijn fouten! Neem je je voicemail toch zelf op, zorg dan voor een opname van professionele kwaliteit. Selecteer ook een aangename telefoonstem met de juiste intonatie, volume, uitspraak en verstaanbaarheid. Blijf opnemen tot het goed zit, of schakel ons in natuurlijk …

3. Monitor en schaaf bij

Zorg dat je monitort waarvoor de meeste mensen bellen. Komen bepaalde vragen vaak terug, gaat het om klachten of misschien wil iedereen wel de openingsuren kennen. Komen vragen vaak terug, zorg dan dat je de antwoorden ook glashelder op je website zet. Een FAQ kan zeker een meerwaarde betekenen. Zo schakel je heel wat telefoontjes en eventueel frustratie uit. Bovendien kun je zelf efficiënter werken.

4. Mensen, geen robots

Je bent een menselijk bedrijf, doet alles voor je klanten en dan ga je dat beeld vakkundig verknallen met een robotstem die je boodschap inspreekt: nee, toch? Een goede telefoonstem is warm, vriendelijk, goed verstaanbaar en komt professioneel over. Knoop het in je oren!

Nood aan hulp én een professionele stem?

Het meteen goed doen? Reken op één van onze professionele stemmen om jouw boodschap te laten inspreken. Wij denken mee, koppelen de juiste stem aan jouw bedrijf en spreken je boodschap glashelder en eventueel met een twist in. Bij Voices.be hebben we een waaier aan stemmen én inspiratie in overvloed. Een betaalbare boodschap voor je voicemail? Wij spelen het klaar!

Ook interessant:

6 voorbeeldberichten voor een professionele voicemail

Voicemailberichten voor elke situatie

U staat er misschien niet altijd bij stil. Maar zakelijke voicemailberichten kunnen de band met je klant versterken. Laat dus zeker een positieve indrku achter, ook wanneer u niet bereikbaar bent. Met deze 6 voicemail voorbeeldberichten zorgt u dat u professioneel én persoonlijk overkomt bij uw contacten. U kan deze teksten eenvoudig door onze voicemail stemmen laten inspreken.

Persoonlijke Voicemail

Een persoonlijke voicemail is kort en krachtig. Vermeld uw naam en wanneer u terug beschikbaar bent. U kan de beller vragen om een bericht in te spreken na de toon. Benadruk dan zeker de informatie die u van de beller nodig heeft. Bijvoorbeeld naam en telefoonnummer.

Voorbeeldbericht voor uw persoonlijke voicemail

Hallo, dit is de voicemail van Thomas. Ik ben op dit moment niet bereikbaar. Als je je naam en telefoonnummer inspreekt, bel ik je zo snel mogelijk terug. Bedankt!

Voicemail voor het hele bedrijf

Wanneer je een bericht inspreekt voor je hele bedrijf, zul je iets formeler over willen komen. Noem je bedrijfsnaam, je openingstijden, de manier waarop je contact met de beller op zult nemen en de plaats waar hij of zij meer informatie over het bedrijf kan vinden.

Voorbeeldbericht voor uw zakelijke voicemail

Bedankt dat u contact opneemt met VOICES. Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u30. Laat uw naam en telefoonnummer achter, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug. Voor meer informatie kunt u terecht op www.voices.be. 

Voicemail voor uw afdeling

Het voicemailbericht voor de afdeling bevat de naam en de openingstijden. U kunt ook vermelden hoe u terug contact zal opnemen en welke afdeling wél bereikbaar is op dit moment.

Voorbeeldbericht voor uw afdelingsvoicemail

U bent verbonden met de afdeling Facturatie van VOICES. Wij kunnen u helaas op dit moment niet te woord staan. Spreek uw naam en telefoonnummer in na de biep, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. U kunt ons ook een e-mail sturen via support@voices.be.

Professioneel voicemail bericht in laten spreken?

Wil u uw voicemail bericht in laten spreken door een professionele stem? Dat is precies wat wij doen. Klik hier om onze stemmen te beluisteren. 

Voicemail vakantiebericht

Sluit uw bedrijf tijdens de vakantie? Dan stelt u best een aangepast voicemailbericht in. Vermeld dat uw bedrijf gesloten is door een vakantie en geef aan wanneer u terug openen. Maak het ook persoonlijk: wens uw bellers een fijne vakantie toe! Wil u de voicemail-berichten per mail ontvangen? Bij de meeste voip-operaturen kunt u dit instellen.

Voorbeeldbericht voor uw vakantie voicemail bericht

Bedankt voor het bellen met VOICES. Tijdens de eindejaarsperiode zijn wij tussen 24 december en 2 januari gesloten. Daarna zijn wij terug op werkdagen bereikbaar van 8u tot 17u30. U kan een bericht inspreken na de bieptoon. Wij wensen u fijne kerstdagen en een prettig eindejaar toe. Tot volgend jaar.

Voicemail bij ziekte

Voorbeeldbericht voor uw ziekte voicemail bericht

Bedankt voor het bellen met VOICES. Door ziekte zijn wij momenteel niet bereikbaar. Heeft u een dringende vraag? Spreek dan alstublieft uw naam en telefoonnummer in na de biep. Dan wordt u zo snel mogelijk teruggebeld. Wil u meer informatie? Bezoek dan onze website www.voices.be. Alvast bedankt voor uw begrip.

Voicemail voor uitzonderlijke situaties

U bereidt zich best voor op uitzonderlijke situaties. Een systeemfout, een sneeuwstorm, een ongeval of een bedrijfsvergadering. U hoeft niet per sé in uw bericht te verklaren wat de reden is, maar u kunt wel vermelden dat u door uitzonderlijke situaties niet bereikbaar bent.

Voorbeeldbericht voor uitzonderlijk gesloten

Bedankt voor het bellen met VOICES. Op dit moment zijn wij uitzonderlijk niet bereikbaar. Spreek uw naam en telefoonnummer in na de biep, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. Bezoek onze website www.voices.be voor de meest actuele informatie. 

Een professioneel bericht laten opnemen?

Wij adviseren u van het schrijven van uw voicemail bericht tot het professioneel laten inspreken door een voicemail stem. Stuur ons gerust een mailtje indien u vragen heeft. Wij helpen u graag!

Ook interessant:

Voicemails en waarom u ze moet laten inspreken door een professionele stemacteur

Voicemail ingesproken door stemacteur

Voicemails zijn een belangrijk onderdeel van elk bedrijf. Het is het eerste aanspreekpunt voor uw klanten en kan hun ervaring met uw bedrijf maken of breken.

Professionele stemacteur

Stemacteurs zijn professionele sprekers. Ze zijn gespecialiseerd in het opnemen van telefoonbegroetingen en andere teksten. Ze kunnen worden ingezet om voicemails voor bedrijven op te nemen, wat een professioneler gevoel geeft dan een standaard opgenomen bericht.

Voicemailopnameservice

Een voicemail-opnameservice biedt opnameservices aan bedrijven die niet over de middelen of apparatuur beschikken om deze taak zelf uit te voeren. Een professionele stemacteur neemt berichten op die natuurlijk, vriendelijk en uitnodigend klinken, waardoor de klantervaring wordt verbeterd wanneer ze inbellen.

Waarom zou u uw voicemails opnemen met een professionele stemacteur?

Zakelijk voicemailbericht

Voicemailberichten zijn een geweldige manier om in contact te blijven met uw klanten. En een professioneel, gepersonaliseerd voicemailbericht kan u helpen een goede indruk op hen te maken.

Voicemail in laten spreken

Als u geen tijd heeft om uw eigen stem op te nemen, of als u niet zeker bent over hoe u aan de telefoon klinkt, overweeg dan om een professionele voicemail-opnameservice te gebruiken. Dit is vooral belangrijk voor bedrijven die afhankelijk zijn van telefoontjes om inkomsten te genereren of een klantenservice hebben.

Zo snel en efficiënt mogelijk een professioneel voicemailbericht opnemen

Voices.be biedt voicemail opnaems van hoge kwaliteit die zijn ingesproken door stemacteurs, ontworpen om aantrekkelijker en gedenkwaardiger te zijn. Contacteer ons indien u hier vragen over heeft. Wij helpen u graag verder.

Conclusie: vertrouw de professionals! Neem uw voicemails op met een professionele stemacteur om de eerste indruk van uw bedrijf als verbeteren.