Hoe werkt het?

In slechts 3 stappen kunt u uw audiobestanden bestellen.

1

Kies de geschikte voice-over.

U herkent onze stemmen van op de radio.

2

Voer uw teksten en instructies in.

Voeg eventueel wachtmuziek toe.

3

Download uw audiobestanden.

U ontvangt de audio supersnel in uw mailbox.

U kan uw teksten laten inspreken in élke taal.

Heeft uw bedrijf nood aan een professionele uitstraling in verschillende talen? Wij werken met voicemail stemmen in elke taal. Handig als u buitenlandse klanten of leveranciers heeft.

Ju liiee
Read More
Ik werk voor een Frans bedrijf in de medische sector en we gebruikten de diensten van voice.be voor de berichtgeving op ons bedrijfsantwoordapparaat. Wij zijn zeer tevreden over het product, het bestand is van zeer hoge kwaliteit, de …
Anastasia Van der Maas
Read More
Voices.be is een echte aanrader voor voice-overs in verschillende talen. Een professioneel bedrijf, met een prettige communicatie, snelle actie/reactie en algehele top service. Zoek niet verder.
Duits
Frans
Engels
Italiaans
Nederlands
Spaans
Vlaams
Portugees

Voeg muziek toe aan uw voicemail.

Kan u niet meteen aan de lijn komen en moet uw beller even wachten? Maak de wachttijd zo aangenaam mogelijk voor uw beller. Gebruik passende wachtmuziek uit onze muziekbibliotheek. Deze muziek kan ook als achtergrondmuziek geplaatst worden onder de stemmen, zodat de hele telefooncentrale prettig klinkt.
Dries Vandenbruwaene
Read More
Professioneel geholpen door Johfrah. Goede tekst, aangenaam muziekstukje en vooral onze klanten worden meteen verwelkomt door een aangename stem. We zullen in de toekomst zeker en vast terug beroep doen op de diensten van Voices.
Bernard Van Wonterghem
Read More
We zochten een duidelijk stem die ons wachtboodschap voor onze telefooncentrale kon leveren, met een achtergrondmuziekje, en dit in beide landstalen. Op de website van Voices.be hebben we via het eenvoudige stappenplan onze stem en … Meer

Een transparante service.

Onze service is erg gebruiksvriendelijk. U kiest de stem die uw voicemail mag inspreken, voert de teksten in en kiest wachtmuziek. Het inspreektarief is transparant. Daardoor kan u meteen online afrekenen. Daarna gaan wij zo snel mogelijk voor u aan het werk.

Daniël Steffens
Read More
Vlotte service, transparante prijzen, professioneel resultaat. Alleen maar lof voor dit bedrijf.
eric van keimpema
Read More
Deze service is een top aanbeveling voor bedrijven die een “stem” zoeken om een telefooncentrale in te spreken of een voice mail. Erg snelle en vriendelijke met name pro/actieve houding.
Zijn er verborgen kosten?

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Veelgestelde vragen

Over onze tarieven

Zijn er verborgen kosten?

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Over uw bestelling

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Supersnel

Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.

Standaard ontvangt u 3 audioformaten:

  1. .wav 48kHz 24bit.
  2. .wav 16kHz 16bit
  3. .wav 8kHz 16bit

Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.

Wij zijn uw professionele partner

De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.

 

Hulp van A tot Z.

Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.

 

Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.

Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.

 

Toch nog niet tevreden?

Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.

Over onze stemmen

Kies ik best een mannen- of vrouwenstem?

Wat is uw merkidentiteit?

De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.

Wie zijn uw klanten?

Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.

Onze stemmen zorgen voor helderheid.

Verstaanbaarheid

Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. 

Professionaliteit

Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust,  geloofwaardigheid en professionaliteit. 

Waardering

Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.

De keuze is aan u

Wat is het verschil?

Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.

Het voordeel van een meertalige spreker.

U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.

Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.

U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.

Zeker en vast

De boodschap telt ook: hou het kort.

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.

Denk vanuit uw klant.

Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.

 

Zeg het belangrijkste eerst.

Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s. 

Maak het efficiënt.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.

Wij houden niet van robotstemmen

Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?

 

Onpersoonlijk

Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.

 

Onbetrouwbaar

Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt. 

Uw imago uitdragen

U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.

Vragen van onze klanten

Een greep uit de vragen uit die we via mail ontvangen.

Hoeveel kost een voice-over?

Er zijn veel namen voor de stem die je wel hoort, maar niet ziet. Dat is wat onze stemmen bij voices.be doen. Maar hoeveel kost zo'n voice-over? En wat doet...

Hoe kan ik bellen met Microsoft Teams?

En zo krijg je een professionele wachtrij, keuzemenu en voicemail. Wij bij voices leggen je uit hoe dat werkt.

Hoe kan ik een professionele voicemail laten inspreken?

Wilt u weten hoe u uw voicemail of telefooncentrale kan laten inspreken door een professionele stem? Johfrah legt het stap voor stap uit in deze video.

Hoe kan ik de voicemail van mijn GSM professioneel laten inspreken?

Je kan je eigen voicemail inspreken, maar al onze klanten houden van on ze mooie en professionele voicemail stemmen. Je kan ze herkennen van bij Proximus, Telenet, Google en Tesla....

Hoe stel ik een keuzemenu in?

Is het keuzemenu echt nodig? En hoe maak je het klantvriendelijk voor je beller?

De 5 voordelen voor uw bedrijf.

Gebruik géén robotstem. Maar kies voor een warme telefoonstemmen op uw antwoordapparaat. Uw klanten zullen onder de indruk zijn.

Voordeel 1

Een professionele indruk.

Heeft u zich al eens slecht behandeld gevoeld door een bedrijf? Doe dit uw klanten niet aan! Onze stemmen maken een vriendelijke indruk op uw bellers.

Jelle Kerfs
Read More
Als je op zoek bent naar een betrouwbare leverancier, dan is Voices.Be zeker een aanrader! Onze ervaring was top - snelle levering, uitstekende kwaliteit en het geeft ons bedrijf een professionele uitstraling.
Olivier Fabre
Read More
Mooi assortiment stemmen, zeer snelle service, top kwaliteit en zeer correcte prijs. Geeft onmiddellijk een zeer professionele indruk voor bellers."

Voordeel 2

Een betere merkbeleving.

Val op met een positieve boodschap. Misschien kan u tijdens het wachten een marketingboodschap meegeven? Een quiz doen over uw bedrijf? Versterk de band met uw klant.

Machteld van der Gaag
Read More
Een professionele stem je telefoonsysteem laten inspreken is geen overbodige luxe, het is een goede investering. De eerste stem die een beller hoort is je visitekaartje, bij voices.be heb je ruime keuze in stemmen én talen! One stop shop om …
Simon Setz
Read More
Voices is snel in het aanleveren van de opname. De klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Ik ontvang positieve feedback van klanten op de stem en het professionele karakter er van.

Voordeel 3

U straalt meer vertrouwen uit.

Als u een robot-stem gebruikt, bestaat de kans dat uw klanten uw bedrijf onbetrouwbaar vinden. Dit moet u absoluut vermijden.

Lieve Schellekens
Read More
Kwalitatieve dienstverlening met een heel fijne en persoonlijke opvolging! Geeft veel vertrouwen en je voelt je als klant geen nummer.
Kasteel van Ordingen
Read More
Een professionele voicemail voor ons Kasteel van Ordingen was een absolute must. Eveline en Johfrah hebben dit snel en perfect voor ons in orde gebracht!

Voordeel 4

Uw team kan efficiënter werken.

Hoe helpt u de beller zo snel mogelijk op aangename manier? Wij kunnen u helpen met een doordacht keuzemenu.

Brigitta De Raes
Read More
Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk. U kunt snel en eenvoudig een stem selecteren. De offerte is concurrerend en de werkwijze is zeer efficiënt. Bovendien beantwoordt het bedrijf vragen snel.
Bombaerts Fany
Read More
Zeer goede ervaring! Goede communicatie, snel en efficiënt, raad ik aan met mijn ogen dicht!

Voordeel 5

Blije klanten zijn een win-win.

Succcesvolle bedrijven zoals Coolblue, Bol.com of HEMA doen ‘alles voor een glimlach’. Ze weten waarom!

Chris Geysen
Read More
Snelle levering van mijn clipje. Goede uitleg hoe ik deze kon plaatsen als voicemail voor mijn mobiel. Nu heb ik een aangename voicemail om te beluisteren. Reacties van mijn klanten zijn goed
Katy Joly
Read More
Maandagnamiddag vraag voor inspreken 8 boodschappen gesteld en dinsdagnamiddag reeds ingesproken bestanden ontvangen. Super vlotte en goede service. Ook splitsing van een tweetalige boodschap in 2 afzonderlijke boodschappen werd supersnel uitgevoerd. Een heel tevreden klant dus.

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.