Over Ruben
Een jonge, warme stem voor uw voicemail: Ruben
Ruben is een ervaren stemacteur met een jonge, warme en vriendelijke stem. Hij is niet alleen de stem, maar ook het gezicht van onze voices.nl-campagnes. Met meer dan 15 jaar ervaring als presentator en voice-over kan Ruben uw voicemail voorzien van een kalme of enthousiaste stem met een serieuze toon of een vriendelijke knipoog. Of u nu een zakelijke of informele voicemail wilt, Ruben kan aan uw wensen voldoen. Laat uw voicemail inspreken door Ruben en geef uw bedrijf een vertrouwde uitstraling.
Why I think you should have a professional voice on your phone: A professional voicemail system gives the caller immediate trust and your business a direct boost. I can provide you with a calm or enthusiastic voicemail with a serious tone or a friendly wink ;-).
Hi there, Ruben here; Dutch and English speaking presenter and voice-over with 15+ years experience. My fresh, warm voice is coming to you from my homestudio in Amsterdam, where I live with my husband, French Bulldog & three chickens. My bilingual and versatile voice is put to use in productions for Google, Toyota, green energy providers and many more.
Het start vanaf slechts €89
De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.
Muziek kost €59
Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59.
Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.
Staffelkorting:
De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.
Extra volumekorting:
Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.
Partnercode:
Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.
Geen verrassingen
Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.
Supersnel
Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.
Standaard ontvangt u 3 audioformaten:
- .wav 48kHz 24bit.
- .wav 16kHz 16bit
- .wav 8kHz 16bit
Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.
Wij zijn uw professionele partner
De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.
Hulp van A tot Z.
Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.
Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.
Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.
Toch nog niet tevreden?
Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.
Heel eenvoudig!
Beluister onze stemmen en voer uw teksten in. Inspiratie nodig? Dan hebben we ook een makkelijke tekstgenerator. Wanneer uw bestelling geplaatst is maken wij alle audio en krijgt u binnen de 3 werkdagen uw gepersonaliseerde audiobestanden per mail.
U heeft er misschien nog niet bij stilgestaan, maar een goed klinkende telefooncentrale zorgt voor een goede indruk bij klanten. Dat zorgt dan weer voor een betere verkoop! Wij geven u vijf redenen waarom u beter kiest voor een professioneel klantenonthaal.
Klanttevredenheid
Wist u dat vandaag negen op de tien bedrijven concurreert op basis van klanttevredenheid? Een klant kiest vaker voor dezelfde organisatie als het contact rond het product of dienst goed zat. Vooral het eerste contact, dat vaak via de telefoon gebeurt, is erg belangrijk.
Snelheid
Met een professionele voicemail kunt u klanten veel sneller helpen en doorverwijzen. Met een welkomstbericht en eenvoudig keuzemenu helpt u bellers snel verder. Hoe langer u mensen laat wachten, hoe meer geld u verliest. Want time is money! Waar wacht u nog op?
Professionaliteit
Schakelde u net over naar een zogenaamde ‘VOIP-centrale’ of ‘cloud-telefonie’? Dan kunt u de professionalisering beter doortrekken met mooie boodschappen. Wij ondersteunen u hierbij met zakelijke voorbeelden en advies bij het opmaken van uw call-flow. Onze stemmen klinken zakelijk en vriendelijk. U zal merken dat uw bedrijf nog professioneler wordt als onze stemmen uw bedrijfsnaam uitspreken en de stem van uw telefooncentrale worden.
Persoonlijkheid
Door te kiezen voor professionele boodschappen op de telefooncentrale, geeft u uw bedrijf meer persoonlijkheid. De stem van uw telefooncentrale vertegenwoordigt eigenlijk uw bedrijf. Een vriendelijke persoonlijke begroeting vertaalt zich automatisch naar een grotere interesse in aankopen.
Internationale uitstraling
Heeft u ook Engelse, Franse of Duitse klanten of richt u zich op de Italiaanse markt? Dan kunt u maar beter ook telefonisch een professioneel klinkende verwelkoming hebben in alle talen, ingesproken door een meertalige stem of verschillende stemmen met een andere moedertaal. Bent u niet zeker wie de geschikte stem is uit ons aanbod? Wij helpen u graag verder op onze Livechat.
Welke garanties krijg ik?
Wij gaan voor het beste resultaat!
Wij hebben een score van 99,9% op klantentevredenheid. Maar een tekst inspreken is mensenwerk. Héél uitzonderlijk kan er eens een woord fout uitgesproken worden. Is uw audio-opname na uw tekst- en audiobriefing toch niet hélemaal juist? Dan doen we het gewoon opnieuw, tot u tevreden bent!
Instructies voor de stemacteur.
Wij vragen u na het plaatsen van uw bestelling om instructies te maken. Dankzij een audiobriefing geeft u bijvoorbeeld aan hoe de tone-of-voice mag klinken. Bijvoorbeeld: Wilt u dat het supervrolijk klinkt? Of eerder traag uitgesproken?
De correcte uitspraak.
Indien nodig maakt u via ons platform een opname van uw bedrijfsnaam, merknaam, familienamen, getal- en datumnotaties. Bijvoorbeeld: zegt u ‘van één tot vijf’ of ‘van dertien tot zeventien uur’? Of hoort u het liefst ‘driehonderddrieëndertig’? Of liever ‘drie, drie, drie’ of ‘drie maal drie’ in het telefoonnummer? Dankzij uw audiobriefing is het voor onze stemacteur helemaal duidelijk hoe iets uitgesproken wordt.
Bestel zonder zorgen.
Plaatst u voor het eerst een bestelling? Dan kan u wat drempelvrees hebben. Maar u mag gerust zijn: ook indien u niet tevreden bent, blijven wij u verderhelpen. We doen eerst en vooral een gratis heropname. U kan deze nieuwe opname daarna beoordelen. Kan de stemacteur u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal bekoren? Dan gaan we samen op zoek naar een andere stemacteur voor jouw telefooncentrale. Bovendien garanderen wij een geld-terug policy indien u niet tevreden bent! Wij staan garant voor de kwaliteit van al onze voice-overs. We hebben onze stemacteurs dan ook met zorg op kwaliteit geselecteerd.
Wat is de levertijd?
Bestelt u vandaag? Dan wordt het morgen verzonden.
Standaard garanderen wij een levering in 3 werkdagen. Maar in 90% van de gevallen is uw bestelling de volgende dag afgewerkt. Dat komt omdat wij volledig online werken. Onze stemmen beschikken over een professionele opnamestudio. In onze studio worden de telefoonboodschappen verder afgewerkt naar wens. We doen dit in volgorde van de aanvraag.
Heeft u een spoedbestelling? Laat het ons weten.
Is het voor uw bestelling absoluut noodzakelijk dat het de volgende werkdag klaar is? Of misschien vandaag nog? Bel ons dan even op of stuur ons een mailtje. Dan behandelen we uw bestelling met de hoogste prioriteit.
Kan ik vanuit elk Europees land bestellen?
Ja, we werken voor alle Europese landen. Onze stemmen zijn trouwens gecertificeerde moedertaalsprekers en wonen en werken in uw land van herkomst. Wij garanderen u dus een correcte uitspraak in uw moedertaal.
Kan ik instructies meegeven?
Audiobriefing.
Indien nodig ontvangt u een link om een audiobriefing te maken. Dankzij een audiobriefing weet de stemacteur precies hoe bepaalde namen of merken worden uitgesproken. Zo garanderen we een feilloze afhandeling.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Is de stemacteur nog niet begonnen met de opname? Dan kunnen we misschien uw tekst nog aanpassen. Is het wel reeds opgenomen en afgewerkt? Dan zal de stemacteur een nieuwe basiskost aanrekenen om opnieuw in de studio te gaan. Heeft de stemacteur per ongeluk de audiobriefing niet gevolgd voor de uitspraak? Dan krijgt u uiteraard gratis een nieuwe opname!
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wenst u een geplaatste en betaalde bestelling te annuleren? Breng ons hier dan zo snel mogelijk van op de hoogte. Als de stemacteur nog niet is gestart met inspreken, kunnen we uw bestelling nog op tijd annuleren. Indien de stemacteur wél al is gestart, dan zoeken we samen naar een oplossing. Bel ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Wordt mijn audio kant-en-klaar afgewerkt?
Ontvang ik het juiste formaat?
U ontvangt uw telefoonboodschappen gebruiksklaar in de twee meestvoorkomende formaten voor telefooncentrales.
- Wav 48kHz 24bit
- Wav 16kHz 16bit
- Wav 8kHz 16bit
Indien u koos om wachtmuziek te laten mixen onder uw berichten, dan zal onze geluidstechnicus dit op maat afwerken. Uw audiobestanden zijn direct bruikbaar op uw telefooncentrale en afgewerkt volgens de moderne hoogkwalitatieve vereisten.
Digitaal archief.
We houden ook van elke klant een digitaal archief bij. Heeft u dus later nog wijzigingen? Dan kunnen deze eenvoudig en goedkoop doorgevoerd worden.
Hoe kan ik betalen?
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Online veilig afrekenen is bij ons volledig gratis. Deze betaalwijzes zijn mogelijk.
- iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Frielans bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
- Creditcard
- Giropay
- Bancontact
- Paypal
Wenst u later te betalen via een factuur?
Dit kan uiteraard ook. Dan kiest u voor de optie Invoice bij het afrekenen. Opgelet: bij nieuwe klanten wordt de opdracht pas uitgevoerd wanneer de betaling voltooid is.
Over uw account.
Wanneer u voor het eerst een bestelling plaatst bij ons vragen we uw e-mail adres, naam, adres en telefoonnummer. Deze gegevens hebben wij nodig om uw telefoonboodschappen en factuur af te kunnen leveren. We slaan deze gegevens veilig op. In uw account kunt u de status van de bestelling opvolgen. Uw telefoonboodschappen blijven er ook in bewaard.
Onze betaalpartner is Mollie.
Betalingen gebeuren via onze betalingspartner Mollie. Mollie is een onafhankelijke derde partij tussen u en Voices.eu. Mollie en Voices.eu waarborgen de veiligheid voor alle transacties doormiddel van een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje) garandeert een veilige transactie met u en uw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden uw gegevens kunnen gebruiken. Ook vanuit het buitenland vinden uw betalingen plaats op een veilige SSL verbinding. Al uw gegevens, inclusief uw creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Uw creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van uw order en verder niet opgeslagen.
Privacy.
U kunt uw adresgegevens bekijken en wijzigen via uw online account. Al uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Wij houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Algemene voorwaarden.
Wanneer u bij ons bestelt, stemt u in met de algemene voorwaarden.