Beoordelingen.
Telefonie
Gitta klinkt zoals de woman-next-door. Erg toegankelijk. Ze heeft een warme stem en een duidelijke uitspraak.
Een voicemail moet bijvoorbeeld informatie bieden op een duidelijke, heldere en aangename manier. Anders haakt de klant af. Een voicemail is daardoor vaak het visitekaartje van een bedrijf. En daar help ik graag aan mee, zowel in het Nederlands, Brits-Engels of Frans! (Mijn roots liggen trouwens in de Kempen, dus ik spreek ook een aardig mondje Kempisch – al lijkt me dat voor een voicemail net iets minder interessant ;-)).
Aangenaam, ik ben Gitta! Op school kreeg ik vroeger weleens de opmerking dat ik een radiostem heb. Het duurde echter tot 2013 vooraleer ik startte met het inlezen van kinderverhalen en instructievideo’s voor een educatieve uitgeverij. Ik voelde me meteen thuis achter de microfoon. Nadat ik enkele workshops volgde bij een internationaal stemmenbureau, bouwde ik in 2019 mijn eigen thuisstudio in Averbode. Ik spreek er heel uiteenlopende dingen in: radiospots, jingles, informatieve filmpjes, reportages, dubbingopdrachten en uiteraard ook voicemails. Ik vind het heel boeiend om een project naar een hoger niveau te tillen met de juiste tone of voice. Een stem kan een project immers maken of kraken. Graag tot hoors!
U heeft er misschien nog niet bij stilgestaan, maar een goed klinkende telefooncentrale zorgt voor een goede indruk bij klanten. Dat zorgt dan weer voor een betere verkoop! Wij geven u vijf redenen waarom u beter kiest voor een professioneel klantenonthaal.
Wist u dat vandaag negen op de tien bedrijven concurreert op basis van klanttevredenheid? Een klant kiest vaker voor dezelfde organisatie als het contact rond het product of dienst goed zat. Vooral het eerste contact, dat vaak via de telefoon gebeurt, is erg belangrijk.
Met een professionele voicemail kunt u klanten veel sneller helpen en doorverwijzen. Met een welkomstbericht en eenvoudig keuzemenu helpt u bellers snel verder. Hoe langer u mensen laat wachten, hoe meer geld u verliest. Want time is money! Waar wacht u nog op?
Schakelde u net over naar een zogenaamde ‘VOIP-centrale’ of ‘cloud-telefonie’? Dan kunt u de professionalisering beter doortrekken met mooie boodschappen. Wij ondersteunen u hierbij met zakelijke voorbeelden en advies bij het opmaken van uw call-flow. Onze stemmen klinken zakelijk en vriendelijk. U zal merken dat uw bedrijf nog professioneler wordt als onze stemmen uw bedrijfsnaam uitspreken en de stem van uw telefooncentrale worden.
Door te kiezen voor professionele boodschappen op de telefooncentrale, geeft u uw bedrijf meer persoonlijkheid. De stem van uw telefooncentrale vertegenwoordigt eigenlijk uw bedrijf. Een vriendelijke persoonlijke begroeting vertaalt zich automatisch naar een grotere interesse in aankopen.
Heeft u ook Engelse, Franse of Duitse klanten of richt u zich op de Italiaanse markt? Dan kunt u maar beter ook telefonisch een professioneel klinkende verwelkoming hebben in alle talen, ingesproken door een meertalige stem of verschillende stemmen met een andere moedertaal. Bent u niet zeker wie de geschikte stem is uit ons aanbod? Wij helpen u graag verder op onze Livechat.
De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.
Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59.
Staffelkorting:
De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.
Extra volumekorting:
Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.
Partnercode:
Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.
Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.
Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.
Standaard ontvangt u 3 audioformaten:
Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.
De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.
Hulp van A tot Z.
Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.
Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.
Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.
Toch nog niet tevreden?
Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.
In slechts 3 stappen kunt u uw telefoonbegroetingen op maat bestellen.
De belangrijkste tip: keep it simple.
Kies de taal en klik op de tekst om toe te voegen aan uw tekstvak. U kan het bericht daarna nog aanpassen naar wens.
Bedankt voor het bellen met VOICES.
Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
Welkom bij VOICES. We zijn in middagpauze van 12 tot 13 uur 30. Gelieve later terug te bellen. Alvast bedankt.
Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Merci d'avoir appelé VOICES.
Afin d'améliorer la qualité de nos services, cette conversation peut être enregistrée.
Bienvenue chez VOICES. Afin de vous servir plus rapidement veuillez faire votre choix dans le menu suivant. Si vous désirez parler avec notre département commercial, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2. Appuyez # pour réécouter ce message. Pour revenir au menu principal appuyez sur 0.
Tout nos collaborateurs sont en ligne. Merci de rester en ligne. Nous allons prendre votre appel dans quelques instants.
Merci d'avoir appelé VOICES. Nous ne sommes pas joignables pour le moment. Veuillez nous rappeler pendant les heures d’ouverture du lundi au vendredi, de 8h à 19h. Vous pouvez également nous contacter par e-mail à l'adresse support@voices.be. Nous vous recontacterons très rapidement. Merci, au revoir.
Bienvenue chez VOICES. Nous sommes actuellement en pause repas, nous reprenons avec plaisir à partir de 13h30.
Nous sommes actuellement fermés en raison d'un jour férié.
Bienvenue chez VOICES. Nous ne sont pas disponibles par téléphone en raison des vacances du 15 juillet au 15 août.
Merci d'avoir contacté VOICES. Nous sommes exceptionnellement indisponibles par téléphone aujourd'hui. Merci de nous laisser un message après le signal sonore ou nous envoyer un email à support@voices.be. Merci pour votre appel, passez une agréable journée.
Bienvenue sur le répondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h à 19h.Vous pouvez nous laisser un message après le bip sonore et nous vous répondrons dès que possible.
Thank you for calling VOICES.
We would like to inform you that this telephone call may be recorded for training purposes.
Welcome to VOICES. Please choose one of the following options. For Pricing, Press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3. Press # to listen to this menu again. To return to the previous menu, press 0.
Dear caller, all our lines are currently busy. We will take your call as soon as possible. Thank you for your patience.
Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Please call us back during office hours rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. We will then contact you as soon as possible.
Thank you for calling VOICES. We are currently closed for lunch, please call us back after 1.30PM when we return.
Our office is closed due to Bank Holiday.
Welcome to VOICES. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Unlike you are used to from us, we are currently closed. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. Thank you.
You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.
Vielen Dank für Ihren Anruf bei VOICES.
Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass dieses Telefonat zu Schulungszwecken aufgezeichnet werden kann.
Wilkommen bei VOICES. Um Sie schnell mit dem richtigen Mitarbeiter verbinden zu können, folgt jetzt ein Auswahlmenü. Wählen Sie die 1 für den Kundendienst. Wählen Sie die 2 für den technischen Support. Wählen Sie die 3 für die Finanzabteilung. Drücken Sie #, um dieses Menü nochmals anzuhören. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie 0.
Alle unsere Mitarbeiter sind im Moment beschäftigt, bitte haben Sie einen Moment Geduld. Ihr Anruf wird in Kürze beantwortet. Vielen Dank für Ihre Geduld.
Vielen Dank für Ihren Anruf bei b>VOICES. Im Moment ist unser Büro geschlossen. Unsere Öffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr.. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Wir werden Sie dann so schnell wie möglich kontaktieren.
Wilkommen bei VOICES. Im Moment machen wir eine Mittagspause und können leider nicht mit Ihnen sprechen. Wir sind ab 13.30 Uhr wieder erreichbar.
Unser Büro ist heute wegen eines Feiertags geschlossen.
Wilkommen bei VOICES. Aufgrund von Urlaub sind wir von 15 Juli bis 15 August telefonisch nicht erreichbar.
Hallo und herzlich willkommen bei VOICES. Anders als Sie es von uns gewohnt sind, haben wir derzeit geschlossen. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Dankeschön und auf Wiedersehen.
Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie außerhalb unserer Geschäftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geöffnet. Nach dem Signalton dürfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank für Ihren Anruf.
5,0