U wil uw voicemail laten inspreken?
Onze raad: boek hiervoor een professionele stem. Want hoewel het zélf inspreken van uw zakelijke voicemail soms voor persoonlijke touch zorgt, merken we toch dat dit bij veel bedrijven onprofessioneel overkomt. Zeker als de stem niet duidelijk en verstaanbaar is opgenomen.
Een geluidsopname van voices.be is dialectloos, klinkt erg betrouwbaar en wordt in een geluidsdichte audiostudio gemaakt.
U kan uw voicemail
laten inspreken in élke taal.
Heeft uw bedrijf nood aan een professionele uitstraling in verschillende talen? Wij werken met voicemail stemmen in elke taal. Handig als u buitenlandse klanten of leveranciers heeft.
U kunt uw voicemail vandaag nog laten inspreken door deze Nederlandse, Duitse, Franse of Engelse stem.
Voeg muziek toe aan uw voicemail.
Kan u niet meteen aan de lijn komen en moet uw beller even wachten? Maak de wachttijd zo aangenaam mogelijk voor uw beller. Gebruik passende wachtmuziek uit onze muziekbibliotheek. Deze muziek kan ook als achtergrondmuziek geplaatst worden onder de stemmen, zodat de hele telefooncentrale prettig klinkt.
Zo werkt het
Uw voicemail laten inspreken?
- Kies uit 50+ stemmen
- Kies uit 35+ wachtmuziekjes
- Onbeperkt aantal boodschappen
- Tekstadvies op maat
Een transparante service.
Onze service is erg gebruiksvriendelijk. U kiest de stem die uw voicemail mag inspreken, voert de teksten in en kiest wachtmuziek. Het inspreektarief is transparant. Daardoor kan u meteen online afrekenen. Daarna gaan wij zo snel mogelijk voor u aan het werk.
Het resultaat: dankzij onze voicemail stemmen klinkt uw voicemail op en top professioneel. Want dat verdient u. En uw klanten ook.
Gebruiksklare audio voor uw voicemail
Wij werken razendsnel en leveren topkwaliteit. Wij bezorgen u binnen 3 werkdagen gebruiksklare audiobestanden voor uw voicemail. U krijgt toegang tot ons portaal waar u de audio en factuur kan downloaden.
Wij bewaren alle originele audiofiles. Bij eventuele wijzigingen (bijvoorbeeld nieuwe openingstijden) kunnen wij de audiobestanden daarom snel en makkelijk aanpassen.
Schrijftips voor een heldere telefooncentrale.
De belangrijkste tip: keep it simple.
- Gegroet!
De eerste zin van uw begroeting is erg belangrijk. Maak dan ook meteen aan bellers duidelijk hoe het bedrijf heet en hoe ze zullen worden geholpen. Denk na over logische volgende stappen: moet de beller in een keuzemenu een optie kiezen? Hoe kan de beller tot bij een specifieke medewerker geraken? - Stel prioriteiten
Denk steeds in het voordeel van de beller. Wat zijn hun noden? Krijgt u de meeste oproepen voor de dienst na verkoop? Geef de optie voor de dienst na verkoop dan als eerste keuze. Maak het keuzemenu op in volgorde van belangrijkheid. - Hou het kort en bondig
Heeft u een wachtbericht of een bericht om aan te kondigen dat het bedrijf momenteel niet bereikbaar is? Hou het dan kort en bondig en laat de beller niet te lang wachten! Bellers die lang moeten wachten voor ze iemand aan de lijn krijgen, zullen niet graag opnieuw bellen naar uw bedrijf. - Wees duidelijk
Biedt u een nooddienst aan zoals een slotenmaker, ambulance, dokter of dierenarts? Geef dan al meteen mee dat bellers op een bepaalde toets kunnen drukken om met een medewerker te spreken of om een spoeddienst aan te vragen. Kunnen bellers een bericht achterlaten waarna een medewerker zal terugbellen? Geef dan duidelijk aan welke specifieke informatie ze moeten achterlaten in het bericht, zodat medewerkers op de hoogte zijn van alle oproepen. - Wees consistent
Begroet u de bellers in meerdere talen? Vergeet dan niet alle berichten in meerdere talen aan te bieden via een keuzemenu. Let ook op moeilijke woorden of verwarrende vaktermen. Bellers willen snel geholpen worden zijn mogelijks afgeleid. Gebruikt u tijdsnotaties of specifieke info zoals mailadressen, zorg er dan voor dat deze voor iedereen gemakkelijk hoorbaar zijn. Herhaal desnoods. Zo kunnen bellers belangrijke info goed onthouden of eventueel noteren. - Maak uw bericht tijdloos
Bonustip: zorg ervoor dat uw berichten voor een lange termijn bruikbaar zijn binnen uw bedrijf. Gebruik daarom zo weinig mogelijk eigennamen of specifieke datums om fouten in de toekomst te voorkomen. Tenzij u natuurlijk een specifieke sluitingsdag of -periode wil aangeven aan bellers. Een op maat gemaakt bericht tijdens een vakantieperiode is natuurlijk wel een aanrader!
Onze klanten aan het woord
Wij willen onze bellers het gevoel geven dat we hun vraag belangrijk vinden.
Valerie koos voicemail stem Veronique
Wij werken B2B dus wij vinden een professioneel imago erg belangrijk.
Jan koos voicemail stem Johfrah
Wij willen onze honderdduizend bellers op een aangename manier ontvangen.
Tom koos voicemail stem Kristien
Ontdek het zelf!
Hallo, ik ben Johfrah, de zaakvoerder van voices.be. Wij staan garant voor prachtige geluidsopnames voor uw voicemail. U hoeft ons niet op ons woord te geloven. Onze klanten vertellen het zelf: onze voicemail inspreekservice is snel, professioneel en van topkwaliteit. Lees gerust hun beoordelingen.
Twijfelde u dus nog? Niet nodig! Wij hebben een niet-tevreden, geld terug garantie. Bovendien hebben we een uitstekende helpdesk. U kan dus met een gerust gevoel uw allereerste bestelling plaatsen.