Vlaamse voicemail stemmen
-
24u
72u
€89
759Tempur, Tesla, TrivagoJohfrah klinkt erg warm. Een stem vol vertrouwen en geloofwaardigheid.Vlaams& Engels, Frans -
24u
72u
€89
748Canvas, Hema, Radio 1Wat een prachtig stemgeluid heeft Christina: warm, helder en inspirerend.Vlaams& Duits, Engels, Frans, Spaans -
24u
72u
€89
742Eén, Ketnet, Radio 1Zowel qua stem als taalvaardigheid is Kristien een van onze topfavorieten.Vlaams& Duits, Engels, Frans, Spaans -
24u
72u
€89
729MIVB, Studio BrusselKirsten (StuBru) heeft een zacht en vriendelijk stemgeluid.Vlaams& Engels, Frans, Spaans -
24u
72u
€89
689StuBruMichèle (StuBru) klinkt herkenbaar, jong en toch zakelijk.Vlaams& Duits, Engels, Frans, Spaans -
24u
72u
€89
608Axe, Domino's, Q-MusicSerge’s stem klinkt zelfverzekerd en vriendelijk. Hij spreekt ook vloeiend Engels.Vlaams& Duits, Engels, Frans -
24u
72u
€89
307Joe, VRT, VTMKZOOMDe klankkleur van JOE-dj Brecht is warm en wekt vertrouwen. Een stem met persoonlijkheid.Vlaams& Duits, Engels, Frans, Spaans -
24u
72u
€89
430Amplo, BNP Paribas, BpostAnnelies heeft een zachte vertrouwelijke stem. Annelies spreekt ook luisterboeken in.Vlaams& Engels, Frans
Een Vlaamse telefoonstem gezocht om uw voicemail te laten inspreken?
Johfrah
Wie bent u?
Mijn stem klinkt diep en straalt enerzijds vertrouwen en rust uit. Perfect voor explainers en corporate films. Maar ik kan ook energiek en dynamisch klinken. Van naturel tot over the top. Ideaal voor commercials (web, radio of tv) die eruit moeten springen. En alles daartussenin vind ik ook leuk.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Met een warm en professioneel welkom voelen uw klanten zich gewaardeerd. Ik het fijn om mijn stem te lenen aan bedrijven en zo de eerste indruk onvergetelijk te maken.Christina
Wie bent u?
Hey, ik ben Christina. Woorden zijn zo’n beetje mijn hele wereld. Ik schrijf ze, ik lees ze, ik luister ze, ik vang ze op en vertel ze door, ik spreek ze. Dat ik betekenis, emotie, draagkracht mag toevoegen aan jouw woorden door ze tot leven te brengen met mijn stem, daar word ik als voice-over blij van, intussen al ruim 20 jaar. E-learnings, bedrijfsvideo’s, commercials en telefoonboodschappen, dat je hoort en voelt dat er een mens schuilt achter de informatie, de opleiding of het product, dat is de kracht van een goeie voice-over. Mijn opnamestudio staat sinds mei 2021 in het kleine Spaanse dorpje Los Romanes, aan het meer van Viñuela, tussen de steden Málaga en Granada. Het is spannend en ook wel een beetje beangstigend, want alles is nieuw en onbekend. In het dorp spreekt niemand een woord Engels, waardoor ik intussen Spaans aan mijn talenpakketje kan toevoegen. Elk nadeel heb zijn voordeel. :-) Maar het zijn goeie kriebels. Het is een avontuur dat zich niet langer liet wegwuiven. De tijd en ik, we waren er rijp voor.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Een professionele stem die welkom heet en vertrouwen wekt, is een ontzettend waardevolle eerste indruk! Zo krijgen je klanten niet zomaar een stem aan de lijn, maar een mens van vlees en bloed.Kristien
Wie bent u?
Ik ben Kristien en ik doe ondertussen al meer dan 15 jaar stemmenwerk. (Hoe ik het ontdekt heb dat mijn stem goed klinkt door een microfoon? Heel toevallig eigenlijk, op een welsprekendheidstornooi :-). Naar het schijnt klonk mijn stem aangenaam door een microfoon en dat heb ik dan goed in mijn oren geknoopt! Enkele jaren later deed ik een testje om te mogen presenteren op de radio en jawel, ik werd toegelaten. Als snel werd ik gevraagd om af en toe een commercial in te spreken en zo ging ook die bal aan het rollen.) Wat ik het allerleuks vind aan stemmenwerk is het feit dat elke opdracht weer anders is. Alles hangt af van de boodschap die je moet overbrengen en die kan heel uiteenlopend zijn. Ik vind het heerlijk om die boodschap en het publiek voor wie het bestemd is zo goed mogelijk aan te voelen en mijn stem en de manier waarop ik iets inlees eraan aan te passen. Da's een vak apart en ik ben er best wel fier op dat ik dat talent heb. Mij kan je dus de meest uiteenlopende dingen laten inspreken: van heel erg commercieel, tot sprookjesachtig, zakelijk of net met heel veel gevoel.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Een bakker laat zijn brood toch ook niet verkopen door iemand die geen brood lust? Als bedrijf ben je elke dag op een professionele manier bezig met je product of dienst. Wanneer je klanten dan op een antwoordapparaat terecht komen dat ingesproken werd door een professionele stem, krijgen ze meer vertrouwen in jullie als bedrijf.Kirsten
Wie bent u?
Kirsten heeft een prachtige, zachte stem. Bedrijven kiezen voor haar omdat ze vertrouwen en rust uitstraalt. Bovendien wordt ze ook vaak gekozen vanwege haar tweetaligheid.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Niks vervelender dan een bericht te horen dat nauwelijks verstaanbaar, te snel of te verveeld is ingesproken. En waarbij je je als klant niet aangesproken of niet welkom voelt. Ik vind het een fijne gedachte dat mijn stem nu mensen verwelkomt.Michèle
Wie bent u?
De stem van Michèle klinkt warm en sympathiek. Michèle presenteert voor radiozender Studio Brussel en heeft een herkenbare, vertrouwde stem.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Ik kan zelf behoorlijk afknappen op een onverzorgde voicemail. Je kan geen tweede indruk maken. Daarom beter om je huidige en toekomstige klanten mooi te begroeten, toch? Mijn stem klinkt warm en jong, vol en energiek. Als je dat soort voicemail zoekt: hier ben ik!Serge
Wie bent u?
Zijn hedendaagse, heldere stemgeluid met internationale invloeden weet doelgroepen van over de hele wereld aan te spreken. Denk fris, vlot, vrolijk, betrouwbaar, jeugdig. Serge is een bekende en bekroonde stem in België en Nederland met zowel zijn Engelse als Vlaamse werk. Met zijn unieke internationale accent is hij ook in de rest van de wereld aan een opmars bezig. Hij woonde al in Antwerpen, Washington DC, Houston, Los Angeles, Dallas en Boedapest. Zijn ruime ervaring met verschillende culturen en gewoontes hoor je dan ook terug in zijn wereldse stemgeluid. Hij werkte al voor grote namen als Domino's Pizza, Axe, Google, Disney, Audi, Exxon Mobil, LG, Mentos, Pringles, Danone, Knex, Qatar Airways en Siemens.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Modern. Werelds. Tweetalig. Serge is een stemacteur en voice-over die zowel vloeiend Engels als Vlaams spreekt, met meer dan 20 jaar ervaring. Als je een professionele indruk wil maken op je klanten en leveranciers, dan zit je goed met Serge.Annelies
Wie bent u?
Ze heeft er sinds kort haar ambitie van gemaakt om bedrijven te helpen met haar prachtige stem. Is Annelies dé geschikte stem voor jouw bedrijf?Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Ik vind het fantastisch als je met iemand belt, waarvan zijn of haar lach doorklinkt. Een warm welkom, dat betekent meteen de start van een goeie klant-relatie. Je voicemail is echt je visitekaartje.Brecht
Wie bent u?
Brecht werkte jarenlang bij de VRT radio als nieuwslezer en presentator. Van 2011 tot 2015 was hij de huisstem van VTMKZOOM. Hij was ook spotstem voor onder andere Studio 100. Momenteel presenteert hij bij radiozender JOE en is onder meer jinglestem van MIG. Met die ervaring op zak weet hij als geen ander hoe hij jouw doelpubliek succesvol kan aanspreken. Brecht werkt zowel op verplaatsing als vanuit zijn eigen homestudio. Digitaal aanleveren van professionele audiofiles is dus geen probleem. Brecht behaalde het VRT stemattest als kwaliteitslabel voor perfecte uitspraak en correct taalgebruik en is zelf docent dictie. Hij studeerde af als scenarist aan Sint-Lukas Brussel en is getraind in het overbrengen van een klinkende, kernachtige boodschap in begrijpelijke taal. Brecht is professioneel acteur en heeft een sterke stemtechniek en een rijk palet aan typestemmen voor dubbings en hoorspelen. Zijn warme vertelstem leent zich ook wonderwel voor luisterboeken.Waarom vindt u een professionele voicemail belangrijk?
Een professionele voicemail geeft jou en je bedrijf extra klasse. Het is als een visitekaartje, maar dan in audio vorm. Ik kijk ernaar uit om je bedrijf tot een hoger niveau te tillen met mijn stem, waarmee ik je klanten een aangename en stijlvolle eerste kennismaking zal bezorgen. They'll definitely call you back!Zo werkt het
Veelgestelde vragen
Over onze voicemail stemmen
Onze stemmen zorgen voor helderheid.
Verstaanbaarheid
Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing.
Professionaliteit
Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust, geloofwaardigheid en professionaliteit.
Waardering
Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.
De keuze is aan u
Wat is het verschil?
Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.
Het voordeel van een meertalige spreker.
U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.
Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.
U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.
Zeker en vast
De boodschap telt ook: hou het kort.
De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.
Denk vanuit uw klant.
Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.
Zeg het belangrijkste eerst.
Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s.
Maak het efficiënt.
Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.
Wij houden niet van robotstemmen
Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?
Onpersoonlijk
Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.
Onbetrouwbaar
Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt.
Uw imago uitdragen
U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.
Wat is uw merkidentiteit?
De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.
Wie zijn uw klanten?
Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.
Over uw bestelling
Supersnel
Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.
Standaard ontvangt u 3 audioformaten:
- .wav 48kHz 24bit.
- .wav 16kHz 16bit
- .wav 8kHz 16bit
Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.
Wij zijn uw professionele partner
De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.
Hulp van A tot Z.
Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.
Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.
Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.
Toch nog niet tevreden?
Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.
De mooiste Vlaamse voicemail stemmen binnen handbereik.
Dankzij onze handige webshop kunt u snel en eenvoudig een Vlaamse voicemail stem inboeken. Wij verzamelden de mooiste Vlaamse telefoonstemmen, bekend van radio en televisie. U vindt gegarandeerd een voicemail stem die bij uw bedrijf past.
Kies de voice-over en voeg daarna uw tekst in. Kies eventueel ook passende wachtmuziek. Vervolgens gaan wij aan de slag. De door u gekozen Belgische telefoonstem ontvangt uw welkomstteksten.
Is alles duidelijk? Dan wordt het script professioneel in de studio ingesproken en afgewerkt. Heeft u hulp nodig bij het kiezen of maken van uw telefoonbegroetingen? Dan kan u ons gerust aanspreken op onze Livechat. Wij helpen u graag bij het vinden van de perfecte Vlaamse voicemail stem voor uw bedrijf.
Hoeveel kost een Vlaamse voicemail stem?
Wij houden van transparantie, eenvoud en toegankelijkheid. Een Vlaamse voice-over rekent een opstartkost van €89. Daarin zijn de eerste 25 woorden inbegrepen. Dus voor dat bedrag heeft u al een voice-over opname.
Wat kost het om meerdere Vlaamse voice-over audiobestanden te ontvangen? Wel, boven 25 woorden wordt de prijs berekend op basis van de totale tekstlengte. Ook indien het over meerdere meertalige berichten gaat die u door eenzelfde Vlaamse telefoonstem laat inspreken.
Wij hebben een 100% tevredenheids-garantie voor onze Vlaamse voicemail stemmen.
Wij geloven zo sterk in ons aanbod dat wij garant staan voor elke afgeleverde opname. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.
We doen er alles aan om het in één keer goed te hebben. Daarom vragen we u bij twijfel, om na het bestellen een audio-briefing te maken. We bieden ook een gratis retake aan, voor mocht u toch nog een opmerking hebben qua uitspraak of tone-of-voice.
Op Google worden we door onze klanten als uitstekend beoordeeld. Leest u gerust enkele van onze honderden vijf-sterrenreviews.