Orange

Een professioneel klinkende telefooncentrale van Orange dankzij Voices.be.

Cloud Telephony van Orange heeft alle mogelijkheden van een telefooncentrale.

Orange

Wat is een telefooncentrale?

Een telefooncentrale is een (digitale) telefoon-service waarmee u meerdere toestellen met elkaar kunt verbinden. De telefooncentrale kan een fysieke plek hebben, maar doorgaans bevindt de telefooncentrale zich virtueel in de cloud.  De telefooncentrale in de cloud (of virtuele IPBX) verbindt uw toestellen met elkaar via een internetverbinding. 

Wat zijn de voordelen van een telefooncentrale in de cloud?

De voordelen van een telefoonentrale in de cloud voor uw bedrijf zijn: 

  1. Met een virtuele telefooncentrale bent u overal bereikbaar. U kunt al inkomende oproepen doorschakelen. Zowel naar de juiste afdeling, maar ook naar het toestel van uw keuze zoals uw mobiele telefoon of laptop.
  2. Eén professioneel zakelijk telefoonnummer. Uw klanten bellen één nummer. Dankzij het keuzemenu schakelt u de beller door naar de juiste medewerker.
  3. Ontvang uw voicemail via e-mail: u hoeft niet langer een voicemail te beluisteren via de telefoon. U ontvangt via een e-mail een audiobestandje met de spraakopname van uw beller.
  4. Plaats bellers in de wachtrij: heeft uw afdeling veel bellers tegelijk? Dan komen uw bellers eventjes in de virtuele wachtrij. Wachtmuziek maakt het wachten aangenamer. Uw beller wordt altijd zo snel mogelijk geholpen.
  5. Afwezigheidsmeldingen voor élk moment. U kunt uw agenda koppelen aan uw telefooncentrale, waardoor uw bellers tijdens vakantieperiodes, buiten de kantooruren of op bijvoorbeeld feestdagen een aangepaste begroeting horen.

Welke handige opties biedt een telefooncentrale?

De opties die een moderne telefooncentrale biedt zijn:

  • Openingstijden.
  • Wachtmuziek.
  • Keuzemenu’s.
  • Wachtrij.
  • Meeluisteren.
  • Gespreksopname.
  • Voicemail.
  • Enzovoort…

Waarom zou u uw telefooncentrale laten inspreken door een mooie stem?

U kunt uw telefooncentrale laten inspreken door een professionele voice-over acteur. Deze spreekstem spreekt uw teksten dialectloos in vanuit een geluidsdichte opnamestudio met moderne opname-apparatuur. Dit zorgt voor een glashelder en vriendelijk klinkende welkomstboodschap. Het keuzemenu en de afwezigheidsmeldingen zijn duidelijk verstaanbaar, waardoor er geen verwarring mogelijk is. Een professionele radiostem klinkt dialectloos en zorgt voor een professionele indruk. Bekijk uw telefooncentrale als een auditief visitekaartje: een telefoontje is vaak het eerste contact dat een nieuwe klant met uw bedrijf heeft. Een onberispelijke en professionele uitstraling dankzij een mooie telefooncentrale stem zorgt voor een gevoel van vertrouwen. Uw klanten voelen zich gewaardeerd en uw bedrijf komt veel professioneler over.

Hoe kan ik mijn telefooncentrale laten inspreken?

Wij van Voices.be maken het u erg makkelijk. U kan via onze eenvoudige webshop uw tekst samenstellen met onze voorbeelden. We bieden een mooi scala aan professionele telefoonstemmen waaruit u kunt kiezen. Verder kunt u ook mooie wachtmuziek toevoegen aan uw begroetingen. Alles ingevoerd? Dan gaat onze stemacteur aan de slag en ontvangt u de volgende werkdag uw audiobestanden. Die geluidsfragmenten zijn opgeknipt en geëxporteerd volgens de vereisten van uw telefooncentrale. De bestanden zijn dus kant-en-klaar en meteen bruikbaar voor uw systeem.

Zo kunt u de telefooncentrale van Orange laten inspreken.

U schrijft de teksten, kiest de stem en voegt wachtmuziek toe. Uw audio is de volgende werkdag reeds klaar voor gebruik.

Onze klanten geven een inkijk in hun telefooncentrale.

Het aantal inkomende oproepen varieert tussen de honderd en honderdduizend bellers per jaar. Het is dan ook logisch dat dit – vaak eerste – contact vlekkeloos en professioneel moet verlopen.

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten snel en professioneel verder. 
De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart – teamleader service & contact – verduidelijkt waarom er beroep werd gedaan op een professionele stem van Voices.nl. 
Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.
We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.
Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.
Ik stoorde me aan mijn eigen stem. Ik hoor mezelf niet zo graag praten, dus daar had ik het lastig mee. Qua professionaliteit schoten we ook tekort en mijn Antwerps accent valt onmogelijk te verbloemen.

Wilt u een gratis professioneel ingesproken voicemail?

Wij willen een professionele telefoonstem beschikbaar maken voor grote en kleine bedrijven. Daarom krijgt u van ons een gratis stemopname op maat van uw bedrijf.