Hulp nodig? Elke werkdag bereikbaar van 09u30 tot 18u00.

Yvonne R
Duits
& Engels
Yvonne is voice-over en psychotherapeut. Dankzij deze speciale mix weet ze precies het juiste gevoel in haar stem over te brengen.
Telefonie
Audioguide
Explainer
Commercial
Spotify Ad

Uw garanties

Bij ons bestelt u zonder zorgen.

Welke garanties krijg ik?

Wij gaan voor het beste resultaat!

Wij hebben een score van 99,9% op klantentevredenheid. Maar een tekst inspreken is mensenwerk. Héél uitzonderlijk kan er eens een woord fout uitgesproken worden. Is uw audio-opname na uw tekst- en audiobriefing toch niet hélemaal juist? Dan doen we het gewoon opnieuw, tot u tevreden bent!

Instructies voor de stemacteur.

Wij vragen u na het plaatsen van uw bestelling om instructies te maken. Dankzij een audiobriefing geeft u bijvoorbeeld aan hoe de tone-of-voice mag klinken. Bijvoorbeeld: Wilt u dat het supervrolijk klinkt? Of eerder traag uitgesproken?

De correcte uitspraak.

Indien nodig maakt u via ons platform een opname van uw bedrijfsnaam, merknaam, familienamen, getal- en datumnotaties. Bijvoorbeeld: zegt u ‘van één tot vijf’ of ‘van dertien tot zeventien uur’? Of hoort u het liefst ‘driehonderddrieëndertig’? Of liever ‘drie, drie, drie’ of ‘drie maal drie’ in het telefoonnummer? Dankzij uw audiobriefing is het voor onze stemacteur helemaal duidelijk hoe iets uitgesproken wordt.

Bestel zonder zorgen.

Plaatst u voor het eerst een bestelling? Dan kan u wat drempelvrees hebben. Maar u mag gerust zijn: ook indien u niet tevreden bent, blijven wij u verderhelpen. We doen eerst en vooral een gratis heropname. U kan deze nieuwe opname daarna beoordelen. Kan de stemacteur u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal bekoren? Dan gaan we samen op zoek naar een andere stemacteur voor jouw telefooncentrale. Bovendien garanderen wij een geld-terug policy indien u niet tevreden bent! Wij staan garant voor de kwaliteit van al onze voice-overs. We hebben onze stemacteurs dan ook met zorg op kwaliteit geselecteerd.

Yvonne R

Mit einer professionellen Voicemail verbinde ich Seriosität und Vertrauenswürdigkeit aber auch Wertschätzung gegenüber meinen Kund*innen.

Ich bin ausgebildete Sprecherin und Psychotherapeutin. Durch diese besondere Mischung weiß ich, mit viel Einfühlungsvermögen in der Stimme genau das Gefühl zu transportieren, um einem Produkt das gewisse Etwas zu verleihen. Damit mir das gelingt, bringe ich neben meiner Ausbildung vor allem Leidenschaft und Herzenslust mit.

Veelgestelde vragen

Over onze tarieven

Zijn er verborgen kosten?

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Over uw bestelling

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Supersnel

Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.

Standaard ontvangt u 3 audioformaten:

  1. .wav 48kHz 24bit.
  2. .wav 16kHz 16bit
  3. .wav 8kHz 16bit

Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.

Wij zijn uw professionele partner

De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.

 

Hulp van A tot Z.

Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.

 

Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.

Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.

 

Toch nog niet tevreden?

Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.

Over onze stemmen

Kies ik best een mannen- of vrouwenstem?

Wat is uw merkidentiteit?

De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.

Wie zijn uw klanten?

Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.

Onze stemmen zorgen voor helderheid.

Verstaanbaarheid

Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. 

Professionaliteit

Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust,  geloofwaardigheid en professionaliteit. 

Waardering

Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.

De keuze is aan u

Wat is het verschil?

Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.

Het voordeel van een meertalige spreker.

U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.

Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.

U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.

Zeker en vast

De boodschap telt ook: hou het kort.

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.

Denk vanuit uw klant.

Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.

 

Zeg het belangrijkste eerst.

Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s. 

Maak het efficiënt.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.

Wij houden niet van robotstemmen

Een robotstem voor uw telefooncentrale, dat doet u best niet. U hoort robotstemmen op verschillende plaatsen: op vertaalwebsites en op smart speakers. Maar wilt u echt dat een robot uw bedrijf representeert?

 

Onpersoonlijk

Een robotstem werkt automatisch en verloopt op basis van computertechnieken. Zo’n stem heeft dus geen persoonlijkheid en klinkt ook niet meteen vertrouwd. U zal ze dus nooit ervaren alsof er een vriend aan de andere kant van de lijn zit. En dat is net wat u nodig heeft als u persoonlijkheid wil creëren.

 

Onbetrouwbaar

Een vriendelijke mensenstem schept meteen een vertrouwensband. Als u iemand aan de telefoon hoort die vriendelijk en spontaan klinkt, gaat u deze persoon automatisch meer vertrouwen. U zal dus zeker geen betrouwbaar imago creëren als u een afstandelijke computerstem gebruikt. 

Uw imago uitdragen

U heeft een jong en vooruitstrevend bedrijf en heeft voornamelijk jonge mensen als klant. Zorg voor een jonge en dynamische stem die de geest van uw bedrijf authentiek kan belichamen. Uw klanten zijn voornamelijk oudere mensen die zich zorgen maken over de veiligheid? Waarom kiest u dan geen rustige en vertrouwde stem voor uw telefoonbegroeting. Er is zoveel dat u met de menselijke stem kunt doen om de ervaring van uw klanten te verbeteren. Niets van dit alles is mogelijk met een computerstem.

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.