2 Tekst schrijven 3 Muziek kiezen 4Betaal
Interview: "Dankzij voices komen we professioneler over." (SKYGGE)

"Onze groei vroeg om een professionalisering."

SKYGGE – een bedrijf uit Halle dat zonwering levert voor zowel binnen als buiten – heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. 

Een stuk professionalisering was daarbij op zijn plaats. An Casters, mede-zaakvoerder van Skygge, vertelt ons hoe ze met haar telefooncentrale zorgt voor een geweldige eerste indruk.

Waarom gebruiken jullie een telefooncentrale?

Dat was echt een no-brainer. Je kunt privé van zakelijk heel makkelijk afschermen. Maar ook stoorzenders, zeker in deze digitale tijden. Zo heb ik tijdens dit interview de telefoon automatisch doorgeschakeld, zodat ik nu niet wordt gestoord. 

Je kunt je zo 100% focussen op de klant of je samenwerkingspartner. Klanten worden dankzij het doorschakel-systeem wél altijd geholpen. Of dat nu door een andere medewerker is, of door de voicemail. Bovendien wordt je niet meer om 6 uur uit je bed gebeld, of tien uur ’s avonds. Die grens tussen privé en zakelijk, die moet absoluut bewaakt worden!

Hoe hebben jullie onze audio-bestanden geïnstalleerd?

De voice-over boodschappen van Voices.be gebruiken wij in combinatie met Voys. Via onze app kunnen we alles instellen. Van de welkomstboodschappen tot het doorschakelen van telefoontjes naar collega’s. Wordt er niet opgenomen, volgt er een voicemail, waarna de klant een boodschap kan inspreken. Op feestdagen of vrije dagen krijgen bellers een andere boodschap te horen, zodat ze weten dat we gesloten zijn en waarom we gesloten zijn. 

Waarom kozen jullie voor professioneel ingesproken bandjes?

Persoonlijk vind ik dat als ik naar een bedrijf bel en hoor dat één van de medewerksters het bandje insprak… ik hoor dat meteen (lacht). Zeker in bepaalde landsdelen komt het accent zeer zwaar naar boven. Gemiste kans!  Als je het zelf doet komt het vaak geforceerd over of juist net té informeel.

Ik vind het laten inspreken een absolute meerwaarde. We zijn nog altijd een professioneel bedrijf. Ook zeker naar de twee talen toe. We zitten op de taalgrens en dan is het belangrijk dat Franstalige klanten in het Frans begroet worden

Welke begroetingen gebruiken jullie bij SKYGGE?

In deze tijd starten we met de maatregelen omtrent Corona. Maar ook met de feestdagen of als we gesloten zijn, is er een specifieke tekst te horen, stuk voor stuk ingesproken door de professionele stemmen van Voices.be. 

Met een paar korte tekstjes in het Nederlands en Frans kom je al een eind. We konden onze geluidsbestanden bovendien zonder kwaliteitsverlies uploaden naar de telefooncentrale. 

Hoe beviel de samenwerking met voices.be?

Het was best spannend. Je krijgt te maken met mensen die bezig zijn in een specifieke niche. Je komt met een vraag in een wereld waar je zelf niet veel van kent. Dan is het heel fijn dat je te maken krijgt met ervaren mensen die komen met input en suggesties. 

De samenwerking met Voices.be zorgde ervoor dat zowel de Franstalige teksten als de Nederlandstalige teksten correct en duidelijk zijn ingesproken, zonder een accent. Warm, hartelijk én professioneel!

Wil je net zoals SKYGGE een professionele telefooncentrale?

Onze belofte? 100% tevredenheid, heldere communicatie en transparantie. Van offerte tot oplevering.

Gratis offerte in 1 uur