Stemmencatalogus downloaden
Benieuwd naar welke professionele stemmen uw telefoonboodschappen kunnen inspreken? Download onze gratis stemmencatalogus.
1. Waarom is een goede voicemail stem belangrijk?
Een professionele eerste indruk is goud waard.
Wij geloven dat een bedrijf dankzij een professionele voicemail stem het verschil kan maken. Hoe? Door een erg persoonlijke en professionele aanpak te combineren. Met een professionele voicemail stem geeft u uw klanten het signaal dat u hen belangrijk vindt. Uw telefonisch onthaal klinkt warm en vriendelijk. Bellers die uw uw keuzemenu beluisteren, voelen zich gewaardeerd. Uw telefoonstem is een belangrijk onderdeel van uw merkidentiteit en customer-experience. Maar we laten liever onze klanten aan het woord.
“Een goede voicemail stem is een vorm van image building.”
Roel van Looveren van Jokershop zegt: “Een goede voicemail stem is één van de aspecten van image building. Het telefoon menu bepaalt het imago van uw bedrijf. Het is het eerste contact dat uw klant heeft met het bedrijf. En die indruk is enorm belangrijk.”
“Een vriendelijk onthaal dankzij een professionele voicemail stem.”
Tom van vakbond ACLVB zegt: “Zonder de professionele voicemail stem van voices.be hadden we nu voor onze 140 kantoren evenveel verschillende welkomstboodschappen. Ze werden goedbedoeld, maar niet zo professioneel ingesproken. Wij hebben honderdduizend bellers per jaar en wij vinden het belangrijk dat zij op een aangename manier ontvangen worden. Dat kan het best met een professionele voicemail stem. Dat klinkt niet alleen correct en duidelijk, maar ook vriendelijk en onthalend.”
“Een goede voicemail stem toont aan dat wij onze bellers belangrijk vinden.”
Valerie van Fostplus zegt: “Wij willen onze bellers het gevoel geven dat hun vraag belangrijk is. We hadden een duidelijk telefoon menu nodig, maar ook een aangename telefoonstem die hen door het keuzemenu kon loodsen. Onze briefing was: een warme voicemail stem van een moedertaalspreker in beide landstalen. Die zorgen dat onze bellers zich welkom voelen.”
“De voicemail inspreken was niet onze sterkste kant.”
Steve van ASBL zegt: “Een goede voicemail stem is belangrijk omdat het professioneel overkomt. Wij vonden het lastig om deze zelf in te spreken omdat ik vaak ‘euh’ zeg. Zelf teksten schrijven is ook niet mijn sterkste kant. Bovendien is het hier nooit stil door de klanten in de winkel. Het leuke aan deze webshop is dat je ook bekende stemmen je voicemail kan laten inspreken. De reactiesnelheid, de service en de zeer betaalbare prijs waren voor ons doorslaggevend.”
2. Hoe kan ik mijn service vandaag al verbeteren?
Wij spreken uw voicemail in op een professionele manier.
Wij maken prachtige meldingen voor uw telefoonsysteem zodat uw klantenservice op en top professioneel, warm en vriendelijk klinkt.
Stap 1: Kies uw stem.
U krijgt via ons platform toegang tot de beste voice-overs van het land. U herkent ze vast vanop radio of televisie. Via handige filters kunt u sorteren op een man- of vrouwenstem uit het gewenste land. Sommige stemmen zijn bovendien meertalig.
Stap 2: Voer uw teksten in.
Heeft u de stem gekozen? Dan kunt u de tekst invoeren. We geven ook suggesties van professionele begroetingen, voor mocht u weinig inspiratie hebben.
Stap 3: Voeg wachtmuziek toe.
U kunt in onze muziekbibliotheek wachtmuziek vinden die bij uw bedrijfsimago past. De muziek kan zowel als achtergrondmuziek aangeleverd worden op de stemmen, maar ook apart.
Stap 4: Betaal veilig op onze website.
Ons platform werkt als een webshop, u kunt dus meteen veilig online afrekenen. De tekst die u invoerde, wordt door ons nagelezen alvorens het professioneel ingesproken wordt. De volgende werkdag ontvangt u per mail de professionele kant-en-klare audiobestanden voor uw telefooncentrale in het formaat .wav. Meteen gebruiksklaar!
3. Wat zijn de mogelijkheden?
Elke voicemail begroeting of telefooncentrale boodschap is mogelijk.
Wij kunnen elke tekst op maat inspreken en afwerken. Inclusief wachtmuziek. De meestvoorkomende meldingen zijn de welkomstboodschap en de gesloten-melding. Denk maar aan: ‘Welkom bij mijn bedrijf, gelieve even aan de lijn te blijven…’. Of ‘Op dit moment zijn wij gesloten, u kunt ons bereiken op werkdagen van 9u tot 18u…’. Maar het gaat veel verder dat dan. Wij maken ook uw afwezigheidsmeldingen voor een vakantieperiode of feestdag. Een uitgebreid meertalig keuzemenu. Een bericht dat aankondigt de hoeveelste uw beller in de wachtrij is. Een GDPR-boodschap dat aankondigt dat gesprekken opgenomen worden? Alles is mogelijk en werken we consistent en professioneel af op maat van uw bedrijf. U ontvangt de audio gebruiksklaar voor uw telefooncentrale. Nieuwsgierig naar hoe dit kan klinken?