Vragen bij het plaatsen van een bestelling.

  1. Kies de stem die het best bij je bedrijf past. Je kan onze stemmen sorteren op Taal, Geslacht en Land. Onze stemmen zijn zorgvuldig geselecteerd en klinken vriendelijk en zakelijk.
  2. Schrijf je tekst op de pagina van je gekozen stem. De prijs wordt automatisch berekend. 
  3. Kies eventueel uit onze muziek en laat het onder de stem mixen.
  4. Controleer en betaal. Je ontvangt je audio-files gemiddeld binnen de werkdag. Je ontvangt ook een factuur. Bij Nederlandse bestellingen wordt er geen btw aangerekend.

Wij doen er alles aan om je audiobestanden zo snel mogelijk af te leveren. De meeste stemmen kunnen binnen de werkdag de audio aanleveren. Afhankelijk van hoeveel stemmen je kiest, hoeveel afwerking er nodig is en de beschikbaarheid van de stemmen kan dit tot maximaal 3 werkdagen duren. Maar vaak gaat het dus veel sneller.

De prijs wordt automatisch voor je berekend op onze website. De inspreek-fee per stem is €59. In die prijs zitten 30 woorden inbegrepen. Daarna kost het €1 per woord.

 

De handling-fee wordt éénmalig per bestelling toegevoegd. En bedraagt €12,95. Dit omvat de opvolging en het gebruiksklaar maken van de audio.

 

Wens je muziek toe te voegen? Dan kan dit voor €29. De muziek kan gemixt of apart geleverd worden.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief btw (21%).

Wil je de berichten ontvangen binnen de werkdag? Dat kan. Onze stemacteurs spreken vanuit professioneel ingerichte home-studio en kunnen je telefoonberichten dus snel aanleveren als dat moet. Kies hiervoor op de afreken-pagina voor de optie ‘1 werkdag’. Deze service kost 39 euro extra. Let op: Deze optie is niet beschikbaar tijdens de maanden juli en augustus.

Heb je geen configuratiescherm?
De meeste van onze klanten zijn professionele klanten bij Proximus, Telenet of hebben een VOIP-abonnement zoals 3CX, FreePBX, Voys waarbij ze via het configuratiescherm een wachtrij kunnen aanmaken en de audiobestanden kunnen uploaden. Wij kunnen je ook een voip-partner aanbevelen. Tip 1: speel het luid genoeg af (niet op laptopspeakers). Tip 2: speel het af in een niet-galmende ruimte. Tip 3: Kies niet voor muziek.


Beschik je dus enkel over een gsm-abonnement?
Dan kan je enkel een voicemail instellen. Bel dan naar je het nummer van je telefoon-provider – Orange (5555) ・ Proximus (1969) ・ Telenet (5555) ・ MobileVikings (1996) ・ Scarlet (1991) of Base (1933) – en speel ons bestand af wanneer je het bericht mag inspreken.

Als zelfstandige:

Buiten de openingstijden onbereikbaar:
・Gesloten: vermeld je openingstijden
・Vakantie: periode niet bereikbaar
・Feestdag: uitzonderlijk niet bereikbaar

 

Binnen de openingstijden onbereikbaar:
・Voicemail: laat een boodschap na

 

Als KMO:

Daarbovenop:
・Vakantie: tweede periode niet bereikbaar
・Lunchpauze: bel straks terug
・Bezet: even geduld – we helpen je verder
・Wachtrij: eventueel met muziek

 

Met veel bellers:

Langere wachtrij:
・Wachtrij: Nog eventjes geduld.
・Wachtrij: Er zijn nog 3 wachtenden
・Wachtrij: Je wordt nu doorgeschakeld

 

Met veel verschillende diensten:

Maak gebruik van een keuzemenu
・Keuzemenu’s: Welkom, kies de juiste dienst

 

Met internationale bellers:

Kies een meertalige stem

・Geef al je berichten meertalig op.

・Vergeet het allereerste taalkeuze-menu niet.

Uiteraard. Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs. Mocht je natuurlijk je hele tekst willen veranderen, dan rekenen we wel een nieuw bericht aan. Dat is begrijpelijk.

 

In een uitzonderlijk geval zou het kunnen gebeuren dat je niet tevreden bent. Je had iets anders in gedachten. Wij willen dat iedereen tevreden is. Toch niet tevreden? Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! policy. Geen probleem.

Vragen over onze audiobestanden.

We leveren standaard onze audiofiles af in het formaat .wav 48kHz 24bit. Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. Of 24bit 16kHz. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het perfecte formaat voor jouw telefooncentrale.

Ja! Je krijgt bijvoorbeeld drie aparte audiofiles waarbij telkens muziek onder is gemixt. (Indien je muziek wou). Indien gewenst sturen we ook de ‘cleane’ audio mee met de muziek apart.

Het audioformaat is .wav 48kHz 24bit PCM Mono, maar kan alles zijn. Indien dit niet werkt – gaan we samen op zoek naar welk exportformaat voor uw centrale het best werkt. vb. 8khz 16bit wav of mp3.
 
Het opknippen / exporteren en opvolgen tot je helemaal tevreden bent is inbegrepen in onze service.
nl_NL_formal
nl_BE en_GB fr_FR de_DE nl_NL_formal
Scroll naar boven