- in meeting?
- bij prospects?
- klanten aan het helpen?
- onderweg of niet op kantoor?


Herken jij jezelf hierin?
Misschien werk je als dakwerker, loodgieter, cateraar, immo-makelaar, verzekeringsagent, geneesheer, verkoper, schoonheidsspecialist, marketeer, IT-er, boekhouder of online ondernemer… We vergeten vast nog een paar collega-ondernemers!

Wat jouw situatie is?
Je hebt het druk en je krijgt veel aanvragen. Je wil zowel je huidige klanten helpen op een professionele manier. Maar ook nieuwe bellers wil je het liefst meteen de best mogelijke indruk geven. En nu je aan het professionaliseren bent, wil je alle telefonie-features die grote bedrijven gebruiken aan een zéér betaalbare prijs.

Wij waren ook zo!
Via onze webshop kwamen de vragen op allerlei manieren binnen. Vragen over onze service, de prijs en support wisselden zich af. We zijn met twee medewerkers, maar vaak zaten we in de opnamestudio of in de montage. Probleem: we konden de klant niet altijd metéén helpen. Klinkt verrassend herkenbaar, niet? Gelukkig hebben wij bij voices.be de totaaloplossing voor jou. En, practice what you preach: we gebruiken ze zelf ook.
Wij hebben de oplossing: een virtuele telefooncentrale!
Want een virtuele telefooncentrale is jouw ideale oplossing.
- Aangepaste boodschap na kantooruren
- Bereikbaar wanneer jij dat wil
- Flexibel doorschakelen met collega's
- Voicemailberichten als e-mails ontvangen
- Slechts één telefoonnummer
- Een professionele telefoonstem
Als je één iets moet onthouden van dit artikel: dan is het dat alles kan. Vraag het ons gerust op de chat. Wij maken een inschatting van jouw situatie. En daarna willen we je snel en eenvoudig in mensentaal verderhelpen. Jij hoeft dus zeker geen IT-opleiding gevolgd te hebben. Onze oplossing is op maat van jouw bedrijf!
