31 voicemail teksten voor uw zakelijke telefooncentrale

31 voicemail teksten voor uw zakelijke telefooncentrale

Zo kan uw voicemail klinken:

Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

Teksten voor uw telefooncentrale.

Ik ben Johfrah, de oprichter van voices.be. Samen met de mooiste stemmen – bekend van radio en tv – bundelen wij de krachten in onze online webshop.

Voices.be helpt bedrijven die een goede klantenservice belangrijk vinden. We geven tekstadvies op maat en maken prachtig klinkende telefoonboodschappen. Onze missie? De robotstemmen verslaan. En de klantenservice van bedrijven verbeteren! Hoe we dat doen? We geven advies voor goede, klantvriendelijke boodschappen. En we maken het toegankelijk om een professionele telefoonstem te boeken voor jouw perfecte eerste indruk.

Maar wij zijn niets zonder onze vele tevreden klanten en partners. Al meer dan duizend trotse ambassadeurs. Wij zijn blij dat onze telefoonstemmen hun klanten élke dag opnieuw welkom mogen heten. Dit artikel bevat alvast 33 voorbeeldteksten voor een professionele telefooncentrale. Voorbeelden beluisteren kan op onze website.

Gesloten

Laat een professionele telefoonboodschap horen buiten de kantooruren

Vergeet je openingsuren niet te vermelden.

1

1
Welkom bij [VOICES]. Momenteel is ons kantoor gesloten. We zijn te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. U kan ons bereiken via e-mail op [E-MAIL] of bezoek onze website. Bedankt voor uw oproep.

Kies je voor de u- of je-aanspreekvorm? Beiden kunnen, maar blijf consequent.

2
Hey welkom bij [VOICES]. Momenteel zijn we gesloten, we zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9u tot 12u en van 13u tot 17u. Je kan steeds mailen naar [E-MAIL].

Laat de beller een voicemail inspreken.

3
Welkom bij [VOICES]. Helaas zijn we momenteel gesloten. Je kan ons op werkdagen bereiken tussen 09:00 en 18:00 of blijf aan de lijn om een voicemail bericht achter te laten. Wij bellen je dan zo spoedig mogelijk terug.

Verwijs naar je website waar meer info te vinden is.

4
U bent verbonden met [VOICES]. Op dit moment zijn onze kantoren gesloten. Voor meer informatie en openingstijden verwijzen we u graag door naar de website [VOICES.EU]. We verbreken nu de verbinding.

In dit voorbeeld zijn de uurnotaties in spreektaal geschreven.

5
Welkom bij [VOICES]. Op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn geopend op maandag van één uur tot half zes, op dinsdag tot en met vrijdag van tien uur tot half zes en op zaterdag van tien tot vier uur. Spreek gerust een bericht in na de toon of stuur een e-mail naar [E-MAIL], dan helpen we u zo snel mogelijk.

Voorzie een aparte boodschap voor uitzonderlijke omstandigheden.

6
Welkom bij [VOICES]. Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. U kan een boodschap achterlaten en dan zullen wij u zo snel mogelijk terug contacteren.

Vermeld een promotionele boodschap die blijft hangen.

7
Welkom bij [VOICES], de specialist in professionele telefoonbegroetingen en mooie voicemail stemmen. Helaas kunnen wij u oproep momenteel niet beantwoorden, spreek uw bericht in na de toon. Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

Heeft u een noodnummer? Vermeld dit en gebruik dan keuzemenu.

8
Welkom bij [VOICES]. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9 en 5. Heeft u een storing, kies 1. Voor alle andere vragen kunt u een voicemail bericht achterlaten. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Gebruikt u geen voicemail? Vermeld dan hoe uw klant het best contact met u opneemt.

9
Welkom, u bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. Op dit moment konden wij uw oproep helaas niet beantwoorden. Daarom helpen wij u zeer graag verder via e-mail. Alvast bedankt om uw bericht te verzenden aan [EMAIL]. Wij contacteren u zo snel mogelijk terug.

Voicemail

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Vraag om de contactgegevens van je beller.

10
Welkom, je bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen je oproep even niet beantwoorden. Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Kies je voor de u- of je-aanspreekvorm? Beiden kunnen, maar blijf consequent.

11
Welkom, u bent verbonden met de voicemail van [VOICES]. We kunnen uw oproep op dit moment niet beantwoorden. Laat gerust uw naam en telefoonnummer achter, dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug.

Wees gerust transparant, vaak tonen klanten daar begrip voor

12
U bent verbonden met [VOICES]. Wegens overweldigende drukte kunnen wij u momenteel niet direct te woord staan, laat een bericht achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug. Onze excuses voor het ongemak - u kunt ook een e-mail sturen naar [EMAIL].

Neem je gesprekken op? Vermeld dit dan aan je beller.

13
Welkom bij [VOICES]. Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Welkomstbegroeting

Wat horen uw bellers als ze bellen naar uw bedrijf? 

Voor nieuwe klanten is dit het eerste contact met je bedrijf. Die eerste indruk is van cruciaal belang. Wil je vertrouwen uitstralen en frustraties wegnemen? Laat een mooie voices.be-stem de welkomstbegroeting inspreken en vraag je beller om nog even aan de lijn te blijven.

Hou het kort en bondig.

14
Welkom bij [VOICES]. Wij helpen u zo dadelijk verder.

Zorg gerust voor een persoonlijke toets. Dat schept een band.

15
Welkom bij [VOICES], dé specialist in professionele telefoonbegroetingen. Onze project-manager Elias zal u zo snel mogelijk te woord staan.

Keuzemenu

Wilt u uw bellers doorschakelen naar de juiste dienst? Dankzij onze voorbeelden en tips doet u dit vanaf nu heerlijk helder.

Heb je een meertalig keuzemenu? Laat de beller de taal kiezen.

16
Welkom bij [VOICES]. Bienvenue chez [VOICES].
Voor Nederlands, druk 1. Pour le français, appuyez sur 2.

Verwijs de beller naar de juiste afdeling.

17
Welkom bij [VOICES]. Voor helpdesk, druk 1. Voor sales, druk 2. Voor administratie of andere vragen, druk 3.

Zorg steeds voor een overige vragen-optie.

18
Hier volgt een keuze menu: Heb je een storing toets 1. 
Voor overige vragen toets 2.

Geef de optie om een langer menu te herhalen.

19
Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. 
Voor Aankoop, druk 2. 
Voor Technische Dienst, druk 3. 
Voor alle andere vragen, druk 8.
Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren.

Zorg dat de beller eenvoudig terug naar het hoofdmenu kan.

20
Om terug te keren naar het hoofdmenu, druk 0.

Wachtbericht

Kan je niet meteen aan de lijn komen? Maak het wachten zo aangenaam mogelijk voor je beller. Gebruik eventueel passende wachtmuziek om frustraties weg te nemen.

Hou het kort.

21
Gelieve even aan de lijn te blijven, wij helpen u zo dadelijk

Vraag even geduld te hebben.

22
Momenteel zijn al onze medewerkers in gesprek, een moment geduld alsjeblieft. Je wordt zo snel mogelijk geholpen.

Vermeld tussentijds een variant op de boodschap.

23
Blijft u even aan de lijn a.u.b., wij beantwoorden dadelijk uw oproep.

Neem het wachten weg door een terugbel-optie te voorzien.

24
Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Vakantiebericht

Vergeet je telefonische out-of-office niet. Breng je klanten op de hoogte met een professioneel klinkende boodschap. Geniet van je vakantie!

Geef de beller ook je andere communicatiekanalen mee.

25
Het [VOICES] team zet zich in om uw oproep op te nemen! Een ogenblikje, het is weldra aan u. U kunt ook een mailtje sturen naar [E-MAIL], een bericht sturen via ons online contactformulier of ons aanspreken op Facebook.

Een generiek bericht blijft langere tijd bruikbaar.

26
Goeiedag, welkom bij [VOICES] Momenteel is ons kantoor gesloten wegens vakantie. U vindt meer informatie op onze website, onder de rubriek contact. Tot binnenkort!

Vermeld wanneer je terug op kantoor bent.

27
Welkom bij [VOICES]. Momenteel zijn we gesloten wegens een deugddoende jaarlijkse vakantie. Heb je vragen of wil je een gratis proefopname? Spreek dan een bericht in na de toon of bezoek [SITE]. We zijn terug op 31 augustus en beantwoorden dan alle vragen. Alvast bedankt voor je oproep.

Verwijs de beller naar je website.

28
Ons kantoor is gesloten tot 23 augustus. Voor meer meer informatie kun je in tussentijd ook terecht op [SITE].

Voorzie een aangepaste boodschap voor alle vakantie-periodes.

29
Beste klant. In verband met Kerst en Oud&Nieuw is ons kantoor van 14 december tot en met maandag 4 januari gesloten. Wij wensen je een prettig eindejaar en tot binnenkort.

Feestdag

Is uw bedrijf gesloten door een feestdag? Stel dan een telefoonboodschap in zodat je bellers hiervan op de hoogte zijn.

Een generiek bericht blijft langere tijd bruikbaar.

30
U bent verbonden met [VOICES], op dit moment zijn wij gesloten wegens een feestdag. U kunt eventueel een bericht achterlaten via ons contactformulier op onze website. De eerst volgende werkdag nemen wij dan contact met u op.

Zorg dat buitenlandse bellers (die misschien geen feestdag hebben) je boodschap ook begrijpen.

31
Welkom bij [VOICES], op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag. Bienvenue chez [VOICES], nous sommes actuellement fermés en raison d’un jour férié. Welcome to [VOICES], we are currently closed due to a legal holiday. Wilkommen bei [VOICES], wir sind derzeit wegen eines gesetzlichen Feiertages geschlossen.

De 10 mooiste telefoonstemmen van België en Nederland.

Voice-over Johfrah
Logo
Tempur, Tesla, Trivago
Johfrah klinkt erg warm. Een stem vol vertrouwen en geloofwaardigheid.
Vlaams
& Engels, Frans
Voice-over Christina
Logo
Canvas, Hema, Radio 1
Wat een prachtig stemgeluid heeft Christina: warm, helder en inspirerend.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Voice-over Kristien
Logo
Eén, Ketnet, Radio 1
Zowel qua stem als taalvaardigheid is Kristien een van onze topfavorieten.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Voice-over Gwenny
Logo
Pullman, Storytel
Gwenny wordt vaak ingezet bij zorggerelateerde bedrijven omdat ze naturel en vertrouwd klinkt.
Nederlands
Voice-over Kirsten
Logo
MIVB, Studio Brussel
Kirsten (StuBru) heeft een zacht en vriendelijk stemgeluid.
Vlaams
& Engels, Frans, Spaans
Voice-over Michèle
Logo
StuBru
Michèle (StuBru) klinkt herkenbaar, jong en toch zakelijk.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans
Voice-over Gitta
Logo
Vlaamse Overheid
Gitta klinkt zoals de woman-next-door. Erg toegankelijk. Ze heeft een warme stem en een duidelijke uitspraak.
Vlaams
& Engels, Frans
Voice-over Machteld
Logo
Blue Band, KPN
Machteld is een van onze meest gekozen voice-overs: een viertalige stemactrice met meer dan 15 jaar ervaring.
Nederlands
& Duits, Engels, Frans
Voice-over Eveline
Logo
Goodyear, P&V, Studio100
Eveline heeft een zacht en vriendelijk stemgeluid en is bovendien viertalig.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans
Voice-over Mark L
Logo
KPN, Radio 538, Sky Radio
“Met mijn stem een emotie overbrengen vind ik het mooiste dat er is!” Mark is dj bij Radio 538 en station voice van Sky Radio in Nederland.
Nederlands
Voice-over Korneel
Logo
AB, Ketnet, Radio 1
Korneel heeft een bijzonder warme en diepe radiostem. Hij presenteert op Radio 1 en is regelmatig host en interviewer op festivals.
Vlaams
& Engels, Frans
Voice-over Brecht
Logo
Joe, VRT, VTMKZOOM
De klankkleur van JOE-dj Brecht is warm en wekt vertrouwen. Een stem met persoonlijkheid.
Vlaams
& Duits, Engels, Frans, Spaans