Blog

Ticket Team | Voices.nl professionaliseert het rommeltje 

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten...

NKC | Onze klantendienst evolueert dankzij Voices.nl

De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart - teamleader service & contact...

Jokershop.be | Investering in een warm onthaal

Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.

ACLVB | Tienduizenden bellers krijgen een warm onthaal dankzij Voices.be

We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.

ASBL | Een professionelere voicemail dankzij Voices.be

Ik stoorde me aan mijn eigen stem. Ik hoor mezelf niet zo graag praten, dus daar had ik het lastig mee. Qua professionaliteit schoten we ook tekort en mijn Antwerps...

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

SLV Belgium - een innovatieve lichtfabrikant is blij met hun keuze voor een professionele voicemail. "Ik herinner me nog dat ik 's avonds anderhalf uur moest wachten tot het stopte...

Tips voor uw klantenservice in 2023

Een kwalitatieve klantenservice opzetten is geen raketwetenschap. Wij zetten je alvast goed op weg en geven je onmiddellijk toepasbare best practices mee.

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtmuziek en voorkomt boetes!

5 dingen die we kunnen leren van Coolblue

Coolblue heeft klantenservice duidelijk in de vingers. Wat jij van een gigant als Coolblue kunt leren als het op klantvriendelijkheid aankomt? We zetten even een aantal zaken op een rijtje.

De Belgische startup voices.be werd opgericht tijdens de pandemie

Een onderneming starten in 2020 lijkt geen evidente stap. Johfrah Lefebvre en Elke Gansbeke deden het niet ondanks, maar net vanwege de crisis. Zonder spijt en met hard werken bouwden...

Voices.be spreekt ‘out of office’ in met de mooiste stemmen

Juli en augustus zijn de maanden bij uitstek waarin bedrijven hun ‘out of office’ bordje ophangen. En dat betekent vaak ook de telefoon niet opnemen. Dankzij de Brusselse start-up voices.be...

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.