Logo

Blog: Tips voor bedrijven

Wij zetten de klant centraal in alles wat we doen. En we willen je graag inspireren om hetzelfde te doen.

Als je klanten wil verliezen, dan zijn dit de 7 manieren om het te doen. Nee, serieus. Trap je in één van deze valkuilen? Dan kan het zijn dat jouw klanten je helemaal niet gaan vertrouwen.
Een kwalitatieve klantenservice opzetten is geen raketwetenschap. Wij zetten je alvast goed op weg en geven je onmiddellijk toepasbare best practices mee.
Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtmuziek en voorkomt boetes!
Coolblue heeft klantenservice duidelijk in de vingers. Wat jij van een gigant als Coolblue kunt leren als het op klantvriendelijkheid aankomt? We zetten even een aantal zaken op een rijtje.
Zo kun je de voicemail instellen van jouw FreePhone Business abonnement bij Telenet.
Wilt u een liedje of een originele begroeting op uw PhoneMail? Kies een wav-audiobestand en stel het online in. U kunt enkel wav-bestanden opladen, dus geen mp3- of wma-bestanden.

Profiteer nu van -10% korting. 

U bent al eventjes bij ons, dus misschien denkt u aan het plaatsen van een eerste bestelling? Fijn! Dat willen wij graag belonen.

Uw naam

Zo werkt het: u maakt een unieke kortingscode aan op basis van uw e-mailadres. Dit aanbod is enkel geldig voor nieuwe klanten, bij een bestelling vanaf €200.

Wilt u onze voorbeeldteksten eenvoudig downloaden?

Ons praktisch e-book bevat de meestgebruikte telefoonboodschappen, inclusief tips voor een klantvriendelijkere telefooncentrale.

Voicemail laten inspreken door een professionele telefoon voice over
Download
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij respecteren uw privacy.

Kies uw taal.

In welke taal wenst u onze website te bezoeken?