Hulp nodig? Elke werkdag bereikbaar van 09u30 tot 18u00.

Logo

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Beluister onze stemmen

Telefonie

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtrijen én voorkomt boetes!

Geconfronteerd met het complete oeuvre van Beethoven – of erger nog – nietszeggende muziek zonder gevoel? Dan is de kans groot dat je weer even bij een bedrijf met-een-niet-zo-goede klantenservice in de wachtrij hebt gehangen … Eerlijk, dat kun jij als ondernemer toch beter?

Loop geen boete op!

Wist je trouwens dat klanten te lang in de wachtrij laten hangen, je een fikse boete kan opleveren? Er is namelijk zoiets als een telecomwet en daar is in opgenomen dat wie een consument langer dan 2,5 minuten in de wacht laat hangen, zijn/haar gegevens moet kunnen achterlaten en dat deze binnen de 24 uur gecontacteerd MOET worden. Wees eens eerlijk … is dat bij jouw bedrijf het geval?

Waarom klanten wegjagen?

Nochtans het is volstrekt absurd om mensen op te zadelen met een irritante wachtrij van 20 minuten! Naast het geld dat je misschien moet ophoesten om de boete te betalen omdat een gefrustreerde consument je bedrijf gemeld heeft, jaag je nog heel wat andere (potentiële) klanten weg. Volstrekt onzinnig want de oplossing ligt voor het grijpen, is uiterst betaalbaar en levert je vast en zeker nieuwe en meer tevreden klanten op.

Neem afscheid van de klanten-wegjaag-club

Waarom zou je geen aangename telefoonstem het verhaal laten doen van je bedrijf, je troeven laten beschrijven of het wachtende publiek laten animeren? Waarom niet je klanten informeren en/of entertainen in plaats van tegen je in het harnas te jagen? Niet de juiste skills en/of stem in huis?

Geen ramp, bij Voices.be hebben we die wél. Kies uit een waaier aan aangename stemmen en ga voor een professioneel ingesproken boodschap. Of waarom ga je niet next-level en pak je uit met een quiz, de opsomming van al je pluspunten of een nog meer originele insteek? Bij Voices.be denken we graag met je mee. Geen wachtrij, maar wel een voicemail in te spreken? Ook dan helpen onze professionals van Voices.be je verder!

PS. We hebben een klein beetje overdreven. Voorlopig zijn enkel telecombedrijven verplicht je maximaal 2,5 minuten aan de lijn te houden, maar geef toe: een goeie klantenservice is voor élk bedrijf noodzakelijk …

Beluister onze stemmen

Telefonie