Nieuw!

AI-tekstgenerator

Onze handige tool genereert automatisch alle teksten voor uw callflow. Vul de velden in en klik daarna op Genereer mijn teksten.

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Beluister voorbeelden van een professionele telefooncentrale

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Beluister onze stemmen

Blog
Onze tips en inzichten voor een professionelere klantenervaring.

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtrijen én voorkomt boetes!

Geconfronteerd met het complete oeuvre van Beethoven – of erger nog – nietszeggende muziek zonder gevoel? Dan is de kans groot dat je weer even bij een bedrijf met-een-niet-zo-goede klantenservice in de wachtrij hebt gehangen … Eerlijk, dat kun jij als ondernemer toch beter?

Loop geen boete op!

Wist je trouwens dat klanten te lang in de wachtrij laten hangen, je een fikse boete kan opleveren? Er is namelijk zoiets als een telecomwet en daar is in opgenomen dat wie een consument langer dan 2,5 minuten in de wacht laat hangen, zijn/haar gegevens moet kunnen achterlaten en dat deze binnen de 24 uur gecontacteerd MOET worden. Wees eens eerlijk … is dat bij jouw bedrijf het geval?

Waarom klanten wegjagen?

Nochtans het is volstrekt absurd om mensen op te zadelen met een irritante wachtrij van 20 minuten! Naast het geld dat je misschien moet ophoesten om de boete te betalen omdat een gefrustreerde consument je bedrijf gemeld heeft, jaag je nog heel wat andere (potentiële) klanten weg. Volstrekt onzinnig want de oplossing ligt voor het grijpen, is uiterst betaalbaar en levert je vast en zeker nieuwe en meer tevreden klanten op.

Neem afscheid van de klanten-wegjaag-club

Waarom zou je geen aangename telefoonstem het verhaal laten doen van je bedrijf, je troeven laten beschrijven of het wachtende publiek laten animeren? Waarom niet je klanten informeren en/of entertainen in plaats van tegen je in het harnas te jagen? Niet de juiste skills en/of stem in huis?

Geen ramp, bij Voices.be hebben we die wél. Kies uit een waaier aan aangename stemmen en ga voor een professioneel ingesproken boodschap. Of waarom ga je niet next-level en pak je uit met een quiz, de opsomming van al je pluspunten of een nog meer originele insteek? Bij Voices.be denken we graag met je mee. Geen wachtrij, maar wel een voicemail in te spreken? Ook dan helpen onze professionals van Voices.be je verder!

PS. We hebben een klein beetje overdreven. Voorlopig zijn enkel telecombedrijven verplicht je maximaal 2,5 minuten aan de lijn te houden, maar geef toe: een goeie klantenservice is voor élk bedrijf noodzakelijk …

Benieuwd hoe dit klinkt?

english
MK Hotels
english
english
Private Event Design
english
english
Malca Amit
english
english
NxtPort
english
english
Frigeria
english
english
Premiere Diamond
english

Meer interessante artikelen

Wij helpen u graag met advies op maat.

Tips voor uw klantenservice in 2023

Een kwalitatieve klantenservice opzetten is geen raketwetenschap. Wij zetten je alvast goed op weg en geven je onmiddellijk toepasbare best practices mee.

Do’s en Don’ts bij een wachtcentrale

Dit bedrijf heeft de oplossing voor de ellenlange en vervelende wachtmuziek en voorkomt boetes!

5 dingen die we kunnen leren van Coolblue

Coolblue heeft klantenservice duidelijk in de vingers. Wat jij van een gigant als Coolblue kunt leren als het op klantvriendelijkheid aankomt? We zetten even een aantal zaken op een rijtje.

Waarom een robotstem voor jouw voicemail geen goed idee is

Robotstemmen klinken tegenwoordig al menselijker, maar zijn nog ver van een echte mensenstem! Wij geven enkele redenen waarom een robotstem voor jouw voicemail geen goed idee is.

7 redenen waarom jouw bedrijf een professionele voicemail nodig heeft

Bij Voices.be vinden we een professionele voicemail een must voor ieder bedrijf! Waarom? Dat lees je in dit artikel aan de hand van 7 handige redenen!

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.