Professionaliseer uw telefooncentrale dankzij MS Teams
Mooie telefoonbegroetingen voor Microsoft Teams.
Werkt uw bedrijf met Microsoft Teams (of MS Teams)? Dan weet u vast dat Microsoft recent een nieuwe feature heeft geïntroduceerd: Auto Attendant. U kan nu dus bellen vanuit Microsoft Teams. Bovendien biedt Teams de mogelijkheid tot een keuzemenu, doorverbinden, wachtrij of een voicemail. De functies van een professionele telefooncentrale liggen nu binnen handbereik voor heel veel bedrijven. Zonder moeite. Bellen én gebeld worden. Via de browser of de Teams app. In uw instellingen kan u kiezen om audiofiles op te laden. En laat dàt nu net zijn waarin wij ons gespecialiseerd hebben: het aanmaken van de prachtige en professioneel klinkende audiobestanden voor élke telefooncentrale. Dus zeker ook voor Microsoft Teams.
Onze audio is geschikt voor Microsoft Teams.
De laatste jaren schakelen meer bedrijven over naar digitaal bellen met Microsoft Teams. Daar heeft de pandemie zeker iets mee te maken. Een van onze telecom-partners, Fonzer is bovendien gespecialiseerd in de installatie van Teams-telefonie bij bedrijven. Ook zij raden hun klanten aan om met onze compatibele Microsoft Teams audiofiles te werken.
De voordelen van bellen met Microsoft Teams?
Voor u de overstap kan maken, wilt u natuurlijk graag weten waarom bellen met Microsoft Teams voor uw bedrijf voordelig kan zijn. ‘What’s in it for me?’. Vier voordelen op een rijtje.
① Doe alles vanuit één applicatie
Dé belangrijkste reden is dat alles werkt vanuit Microsoft Office: u belt met Teams, maar kan ondertussen ook bestanden uitwisselen via Sharepoint of mails sturen met Outlook. Alles wordt verwerkt met één systeem en werkt samen met alle programma’s.
② Bespaar de kost van telefoontoestellen
Daarnaast heeft u geen fysiek telefoontoestel meer nodig, ook geen vaste telefoonlijn of mobiele telefoon. Alles gebeurt via de computer!
③ Razendsnel omgeschakeld met behoud van nummer(s)
Schakel probleemloos bestaande telefoonnummers over naar Teams. Dit gebeurt razendsnel en kan al binnen de twee dagen. Heeft u nog geen bestaand telefoonnummer of heeft u nieuwe nummers nodig? Ook dat is geen enkel probleem.
④ Uitgebreide personalisatie
U kan alles personaliseren zoals u het wil! Zo kan u belgroepen aanmaken, zodat de verschillende diensten bij elkaar zitten, u kan kiezen welke werknemers als eerste oproepen ontvangen, instellen hoe lang u de beller laat wachten etc… Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos!
Wat heb ik nodig om te kunnen bellen met Microsoft Teams?
Dat is heel eenvoudig!
- Een computer met internetverbinding.
- Een bedrijfsaccount van Microsoft Office met toegang tot Teams.
- Een headset om gemakkelijk mee te bellen.
Heb ik dan geen telefoontoestel meer nodig?
Nee! Alles verloopt vlekkeloos via het internet met een zogenaamde ‘voice over internet protocol’, ook wel voip genoemd. Inkomende oproepen komen nog altijd vanaf telefoontoestellen – een vaste lijn of mobiele telefoon – maar worden opgenomen vanaf uw computer. Bent u niet bereikbaar? Dan kunt u, net zoals bij een gewone telefooncentrale, een voicemailsysteem instellen. Zo kunnen bellers een bericht inspreken dat u als audiobestand ontvangt. Handig! Als het bericht door een andere dienst moet worden behandeld, kunt u het bestand gewoon doorsturen naar de juiste persoon.