Hoe kan ik de voicemail van mijn GSM professioneel laten inspreken?

Hoe kan ik de voicemail van mijn GSM professioneel laten inspreken?
Inhoud

Hoe kan ik een professionele voicemail instellen op mijn gsm?

U kan uw eigen voicemail inspreken, maar onze klanten houden van onze professionele voicemail stemmen. U kan ze herkennen van bij Proximus, Telenet, Google en Tesla. En ons gebruiksgemak: kies uw geschikte stem en stuur ons uw tekst. Wij bezorgen u in no-time een audio-opname die u kan gebruiken op uw gsm. Heeft u dit audiobestand reeds ontvangen? Lees dan hieronder verder.

Zo werkt het

Stap 1: Bel uw voicemail nummer.

Voor België is dit:
  1. Orange (5555)
  2. Proximus (1969)
  3. Telenet (5555)
  4. MobileVikings (1996)
  5. Scarlet (1991)
  6. Base (1933)
Voor Nederland is dit:
  1. Simyo (1233)
  2. T-Mobile (1233)
  3. KPN (0842-333)
  4. Vodafone (1233)
  5. Simpel (1233)
  6. Tele2 (1233)

Stap 2: Speel ons audiobestand af na de biep.

  1. Van zodra u mag spreken, drukt u op uw computer op afspelen. Houdt uw telefoon dichtbij uw luide speakers terwijl het geluidsfragment afspeelt.
  2. Stop uw de opname door op hekje te drukken op je telefoon. Dit kan verschillen per provider.
  3. Herbeluister eventueel uw opname om te controleren of het goed gelukt is.

Tips bij het afspelen van uw audio

  1. Tip 1: speel het niet af op je laptop, maar gebruik (bluetooth) speakers die je luid kan zetten en zoveel mogelijk als je stem klinken.
  2. Tip 2: de microfoon van je gsm zit onderaan, ter hoogte van je mond als je spreekt.
  3. Tip 3: Als het voor een gsm-nummer is, zorgen wij er altijd voor dat de audiobestanden luid genoeg afgewerkt zijn.

Zo schrijft u een zakelijke voicemail

  1. Begroet de beller op een vriendelijke manier.
  2. Vermeld dat je tijdelijk gesloten bent én wanneer het bedrijf terug open is.
  3. Verwijs eventueel naar de website, waar klanten met algemene vragen terecht kunnen.
  4. Vraag om een boodschap achter te laten.
  5. Beloof dat je de vragen zult beantwoorden van zodra je terug bent.
  6. Bedank voor het begrip en hun interesse in het bedrijf
    • Hou het kort: Maak uw bericht niet langer dan 50 woorden of 20 seconden. Informeer uw bellers zo kort en simpel mogelijk. Door te verwijzen naar uw website of veelgestelde vragen biedt u ook oplossingen als u afwezig bent.

    Voorbeeldteksten voor uw voicemail

    Welkom bij voices.be. Momenteel zijn we gesloten wegens een deugddoende jaarlijkse vakantie. Heb je vragen? Spreek dan een bericht in na de toon of bezoek www.voices.be. We zijn terug op 31 augustus en beantwoorden dan alle vragen. Alvast bedankt voor je oproep.
    Goeiedag, welkom bij mijbedrijf. Van 1 tot en met 15 juli ben ik er niet. U kunt een bericht achterlaten na de toon. Vanaf 16 juli neem ik dan terug contact met je op.
    Hallo, wegens onze jaarlijkse vakantie, zijn wij van 1 juli tot en met 15 juli niet bereikbaar. Gelieve ons terug te bellen na 16 juli. Of een email te sturen naar info@mijnbedrijf.be. Uw vragen worden vanaf 16 juli terug behandeld. Bedankt voor uw begrip.
    Welkom bij Janssens. Op dit moment zijn we gesloten. U kunt ons elke werkdag bereiken van 9 tot 18 uur. Bedankt voor het bellen.
    Hallo, u bent bij Janssens. Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Gelieve op een later tijdstip terug te bellen, of een bericht achter te laten na de toon.
    Goeiedag. Dit is Janssens. Wegens drukte zijn we momenteel niet bereikbaar. Laat uw naam en vraag achter na de biep en we bellen u zo snel mogelijk terug.
    Hoi, met Janssens. Ik ben er even niet. Spreek iets in na de biep! Bedankt.
    Welkom bij Janssens. Helaas kunnen we u op dit moment niet te woord staan. We bellen u spoedig terug. Voor meer informatie, boekingen en openingsuren kan u ook steeds terecht op onze website. Bedankt!

    Gratis downloads van voices.be:

    Meest gelezen in de categorie

    FAQ:

    Andere blog-categoriën:

    Over onze stemmenwebshop:

    Een vraag? Wij reageren binnen het uur.

    "*" indicates required fields

    Uw naam
    Beschrijf uw vraag zo volledig mogelijk, zo kunnen we u nog sneller helpen!
    This field is for validation purposes and should be left unchanged.