De klantendienst van NKC evolueert mee

De Nederlandse Kampeerauto Club investeert in professionele stem 

De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart – teamleader service & contact – verduidelijkt waarom er beroep werd gedaan op een professionele stem van Voices.nl. 

Een inhaalbeweging qua professionalisering

“Het aantal telefoontjes per dag kan tot 200 oplopen en al die mensen moeten snel hun weg vinden in ons keuzemenu. Waar we vroeger iemand uit de eigen organisatie hadden die het menu insprak, besloten we een tijdje geleden dit een stuk professioneler aan te pakken. We hebben zelf geen studio dus er was altijd wel achtergrondgeluid, ruis, … kortom we vonden het zelf niet goed genoeg voor onze leden.”

Een stem passend bij de doelgroep

René zocht al een tijdje naar de geknipte stem voor hij bij Voices.nl terecht kwam. “Ik zocht al even naar de passende stem toen ik op de site van Voices.nl belandde. Daar ontdekte ik een enorme waaier aan stemmen. Voor ons was het belangrijk dat het een rustige, duidelijke maar toch enthousiaste stem was. Een stem passend bij onze wat oudere doelgroep. Uiteindelijk konden we makkelijk de perfecte stem uit het enorme aanbod plukken. Het feit dat je de stemmen stuk voor stuk in actie kunt horen is zeker een voordeel.”

Enthousiaste reacties van leden 

De leden reageren alvast enthousiast. “We krijgen ook effectief complimenten over ons nieuw keuzemenu. We werken efficiënter en iedereen wordt meteen correct doorverbonden. We komen nu een heel stuk professioneler over en dat is exact de bedoeling.”

Neem je tijd om te kiezen

Een tip van René bij het kiezen van de juiste stem? “Neem je tijd om de juiste stem te kiezen. Beluister meerdere stemmen en denk goed na over hoe je wil overkomen. Er is een enorme keuze, je vindt dus vast wel een stem die matcht. Kies je voor een stem van Voices.nl dan word je ook razendsnel verder geholpen. Binnen de 2 dagen is alles opgenomen en afgerond. Fijn dat tempo!”

Ook nood aan een professioneel voicemail bericht? 

Wil je ook een professionele voicemail zoals NKC? Neem een kijkje op Voices.nl of contacteer ons. Wij helpen je met plezier aan een geweldig keuzemenu. 

33 voorbeeldteksten voor jouw telefooncentrale

25 tips voor een betere klantenservice

Meer inspirerende artikelen.

Elke week posten we interessante inzichten. We helpen u graag om uw klanttevredenheid te verhogen.

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten snel en professioneel verder. 
De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart – teamleader service & contact – verduidelijkt waarom er beroep werd gedaan op een professionele stem van Voices.nl. 
Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.
We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.
Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.

Maak uw keuze

Kies eerst de stem. Daarna kunt u de tekst invoeren.

Controleer uw teksten in uw winkelmandje.