SKYGGE | Dankzij Voices.be komen we professioneler over

Beluister voorbeelden van een professionele telefooncentrale

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Beluister onze prachtige telefoonstemmen

Uw telefooncentrale laten inspreken door een mooie, vriendelijke stem? Dat kan eenvoudig!

Blog
Onze tips en inzichten voor een professionelere klantenervaring.
Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

SKYGGE – een bedrijf uit Halle dat zonwering levert voor zowel binnen als buiten – heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Een stuk professionalisering was daarbij op zijn plaats. An Casters, mede-zaakvoerder van Skygge, vertelt ons hoe ze met haar telefooncentrale zorgt voor een geweldige eerste indruk.

Waarom gebruiken jullie een telefooncentrale?

Dat was echt een no-brainer. Je kunt privé van zakelijk heel makkelijk afschermen. Maar ook stoorzenders, zeker in deze digitale tijden. Zo heb ik tijdens dit interview de telefoon automatisch doorgeschakeld, zodat ik nu niet wordt gestoord. 

Je kunt je zo 100% focussen op de klant of je samenwerkingspartner. Klanten worden dankzij het doorschakel-systeem wél altijd geholpen. Of dat nu door een andere medewerker is, of door de voicemail. Bovendien wordt je niet meer om 6 uur uit je bed gebeld, of tien uur ’s avonds. Die grens tussen privé en zakelijk, die moet absoluut bewaakt worden!

Hoe hebben jullie onze audio-bestanden geïnstalleerd?

De voice-over boodschappen van Voices.be gebruiken wij in combinatie met Voys. Via onze app kunnen we alles instellen. Van de welkomstboodschappen tot het doorschakelen van telefoontjes naar collega’s. Wordt er niet opgenomen, volgt er een voicemail, waarna de klant een boodschap kan inspreken. Op feestdagen of vrije dagen krijgen bellers een andere boodschap te horen, zodat ze weten dat we gesloten zijn en waarom we gesloten zijn. 

Waarom kozen jullie voor professioneel ingesproken bandjes?

Persoonlijk vind ik dat als ik naar een bedrijf bel en hoor dat één van de medewerksters het bandje insprak… ik hoor dat meteen (lacht). Zeker in bepaalde landsdelen komt het accent zeer zwaar naar boven. Gemiste kans!  Als je het zelf doet komt het vaak geforceerd over of juist net té informeel.

Ik vind het laten inspreken een absolute meerwaarde. We zijn nog altijd een professioneel bedrijf. Ook zeker naar de twee talen toe. We zitten op de taalgrens en dan is het belangrijk dat Franstalige klanten in het Frans begroet worden

Welke begroetingen gebruiken jullie bij SKYGGE?

In deze tijd starten we met de maatregelen omtrent Corona. Maar ook met de feestdagen of als we gesloten zijn, is er een specifieke tekst te horen, stuk voor stuk ingesproken door de professionele stemmen van Voices.be. 

Met een paar korte tekstjes in het Nederlands en Frans kom je al een eind. We konden onze geluidsbestanden bovendien zonder kwaliteitsverlies uploaden naar de telefooncentrale. 

Hoe beviel de samenwerking met voices.be?

Het was best spannend. Je krijgt te maken met mensen die bezig zijn in een specifieke niche. Je komt met een vraag in een wereld waar je zelf niet veel van kent. Dan is het heel fijn dat je te maken krijgt met ervaren mensen die komen met input en suggesties. 

De samenwerking met Voices.be zorgde ervoor dat zowel de Franstalige teksten als de Nederlandstalige teksten correct en duidelijk zijn ingesproken, zonder een accent. Warm, hartelijk én professioneel!

Benieuwd hoe dit klinkt?

english
MK Hotels
english
english
Private Event Design
english
english
Malca Amit
english
english
NxtPort
english
english
Frigeria
english
english
Premiere Diamond
english

Tekstgenerator

Onze handige tool maakt al uw welkomstteksten in één simpele klik

Meer interessante artikelen

Wij helpen u graag met advies op maat.

Ticket Team | Voices.nl professionaliseert het rommeltje 

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten...

NKC | Onze klantendienst evolueert dankzij Voices.nl

De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart - teamleader service & contact...

Jokershop.be | Investering in een warm onthaal

Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.

ACLVB | Tienduizenden bellers krijgen een warm onthaal dankzij Voices.be

We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.

ASBL | Een professionelere voicemail dankzij Voices.be

Ik stoorde me aan mijn eigen stem. Ik hoor mezelf niet zo graag praten, dus daar had ik het lastig mee. Qua professionaliteit schoten we ook tekort en mijn Antwerps...

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

SLV Belgium - een innovatieve lichtfabrikant is blij met hun keuze voor een professionele voicemail. "Ik herinner me nog dat ik 's avonds anderhalf uur moest wachten tot het stopte...

CREO | Het telefonisch onthaal is super belangrijk

CREO is een onderwijsinstelling voor volwassenen uit Roeselare. Ze bieden een brede waaier aan opleidingen aan: van Frans leren, tot koken of met een vrachtwagen leren rijden. Peter Verbrugghe werkt achter...

SKYGGE | Dankzij Voices.be komen we professioneler over

SKYGGE – een bedrijf uit Halle dat zonwering levert voor zowel binnen als buiten – heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Een stuk professionalisering was daarbij op zijn...

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.