Nieuw!

AI-tekstgenerator

Onze handige tool genereert automatisch alle teksten voor uw callflow. Vul de velden in en klik daarna op Genereer mijn teksten.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Beluister voorbeelden van een professionele telefooncentrale

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Beluister onze stemmen

Blog
Onze tips en inzichten voor een professionelere klantenervaring.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

Dé reden waarom Fost Plus een voicemail liet inspreken … 

Waarom Fost Plus – als organisatie de drijvende kracht achter de recyclage van huishoudelijke verpakkingen in België –  koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor. Wij luisteren graag even mee naar het verhaal van Valerie Bruyninckx. 

De beller op een warme manier door het menu loodsen 

Een oplossing voor hun telefoonmenu. Dat was wat ze bij Fost Plus zochten toen ze Voices.be contacteerden. “We hadden een duidelijke nood om onze telefooncentrale te moderniseren. Als partners, klanten of anderen ons probeerden te bereiken of met vragen zaten, moesten we een beter systeem hebben om deze vragen in goede banen te leiden en te zorgen dat ze bij de juiste departementen terecht kwamen. Dat was voor een stuk een technische oplossing, maar los daarvan hadden we ook nood aan een goede telefoonstem die de beller door het menu kon loodsen. Meteen dé reden waarom we Voices.be contacteerden”,  geeft Valerie mee. 

Professioneel, vlot, aangename stem en native tweetalig, dat waren de basiseisen voor de stemmen van Fost Plus. “We krijgen heel veel vragen van onze leden, onze partners en de buitenwereld. We willen ze het gevoel geven dat ze welkom zijn bij ons. Dat we hun telefoontje en vraag belangrijk vinden. Vandaar dat we een duidelijk telefoonmenu nodig hadden, maar ook een aangename stem. De stem en het menu dat we hadden was niet zo professioneel en het vervangen van de telefooncentrale was het uitgelezen moment om te kiezen voor een warm menselijk contact. Een ‘echte’ persoon die de bellers kon begeleiden.”

Een shortlist op maat zorgde ervoor dat we snelheid konden maken 

De samenwerking met Voices.be? Die liep vanaf minuut één gesmeerd. “We hadden in het verleden al met Voices.be samengewerkt. Zo hadden ze al stemmen aangeleverd voor animatievideo’s. We konden de kwaliteit dus perfect inschatten. We kenden hun input en meerwaarde, dus eigenlijk was het een logische keuze. Professionaliteit, korte deadlines, tweetalig en heel wat mogelijke stemmen: Voices.be heeft het allemaal. We konden bovendien ook kiezen voor stemmen die écht bij ons passen. We kregen op basis van onze briefing al meteen enkele stemmen voorgesteld. Omwille van die shortlist konden we snel schakelen. We selecteerden twee gelijkaardige stemmen, elk in de eigen moedertaal”, blikt Valerie terug. 

En nu? “Wel, onze telefooncentrale is er een stuk professioneler op geworden en de receptioniste moet niet meer elk telefoontje doorverbinden. Het handige menu lost dit allemaal op. Dankzij de voicemaiil stemmen van Voices.be hebben bellers toch het gevoel dat ze persoonlijk worden geholpen en dat hun telefoontje belangrijk is. Exact wat we wilden bereiken”, besluit Valerie. 

Ook nood aan een professioneel voicemail bericht? 

Wil jij in de voetsporen van Fost Plus treden en je bedrijfsimago een boost geven? Neem een kijkje op Voices.be of contacteer ons. Zoals je hebt gelezen reageren we razendsnel en zorgen we voor een pasklare oplossing! 

Benieuwd hoe dit klinkt?

english
MK Hotels
english
english
Private Event Design
english
english
Malca Amit
english
english
NxtPort
english
english
Frigeria
english
english
Premiere Diamond
english

Meer interessante artikelen

Wij helpen u graag met advies op maat.

Ticket Team | Voices.nl professionaliseert het rommeltje 

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten...

NKC | Onze klantendienst evolueert dankzij Voices.nl

De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart - teamleader service & contact...

Jokershop.be | Investering in een warm onthaal

Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.

ACLVB | Tienduizenden bellers krijgen een warm onthaal dankzij Voices.be

We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.

ASBL | Een professionelere voicemail dankzij Voices.be

Ik stoorde me aan mijn eigen stem. Ik hoor mezelf niet zo graag praten, dus daar had ik het lastig mee. Qua professionaliteit schoten we ook tekort en mijn Antwerps...

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

SLV Belgium - een innovatieve lichtfabrikant is blij met hun keuze voor een professionele voicemail. "Ik herinner me nog dat ik 's avonds anderhalf uur moest wachten tot het stopte...

CREO | Het telefonisch onthaal is super belangrijk

CREO is een onderwijsinstelling voor volwassenen uit Roeselare. Ze bieden een brede waaier aan opleidingen aan: van Frans leren, tot koken of met een vrachtwagen leren rijden. Peter Verbrugghe werkt achter...

SKYGGE | Dankzij Voices.be komen we professioneler over

SKYGGE – een bedrijf uit Halle dat zonwering levert voor zowel binnen als buiten – heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Een stuk professionalisering was daarbij op zijn...

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.