Logo

Nieuw!

AI-tekstgenerator

Onze handige tool genereert automatisch alle teksten voor uw callflow. Vul de velden in en klik daarna op Genereer mijn teksten.

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

Beluister voorbeelden van een professionele telefooncentrale

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Beluister onze stemmen

Blog
Onze tips en inzichten voor een professionelere klantenervaring.

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

Dé reden waarom SLV Belgium een voicemail liet inspreken …

Waarom SLV Belgium – een internationale fabrikant van verlichting richting de B2B-markt – koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar kan Jan Joostens wel een aantal glasheldere redenen voor opsommen. Wij luisteren graag even mee naar zijn verhaal en waarom hij tevreden is over de services van Voices.be.

Waarom heb je op een bepaald moment gekozen om een professionele partner te zoeken voor je voicemails?

“Wel, tot voor kort gebruikten we onze eigen stemmen om de berichten in te spreken. We zaten nog met een klassieke telefooncentrale met een oud antwoordapparaat. Waren er last minute veranderingen in de openingsuren of wijzigingen door bijvoorbeeld corona, dan moesten we zelf aan de slag. Vaak na de uren en op een kort tijdsbestek, wat voor heel wat stress zorgde. We vonden eigen stemmen niet professioneel genoeg en waren haastwerk beu. Het matchte simpelweg niet met het door ons gewenste imago.”

Verloor je veel tijd met het inspreken van het antwoordapparaat?

“Wees maar zeker! Ik herinner me nog een moment dat het hard regende en ik 3 uur moest wachten voor ik het bericht kon inspreken. Het kletterend achtergrondgeluid was simpelweg te storend.”

En wat was de trigger om uiteindelijk een externe partij te contacteren?

“Toen we tijdens corona met de TEAMS-applicatie gingen werken en niet of minder op kantoor waren, hebben we besloten dat er een professionele voicemail moest komen in lijn met de door ons gewenste uitstraling.”

Hoe ben je bij Voices.be terecht gekomen?

“Stomweg via social media. Het leek ons meteen een makkelijk platform en we waren aangenaam verrast door de snelheid van de reacties en professionaliteit. We voelden meteen een match. We konden zo snel schakelen en dat was cruciaal. De website was makkelijk navigeerbaar en de eerste indruk ontzettend goed. We hebben dan ook eigenlijk geen seconde getwijfeld om voor Voices.be te kiezen.

En hoe beviel de samenwerking?

Top, we raden het iedereen aan! Het ging razendsnel, ze beschikken over een ruim bestand aan warme radiostemmen en het feit dat alles onderbouwd is met de juiste muziek, maakt het nog sterker.

Hoe reageren de klanten?

Stuk voor stuk positief. Ze vinden de stemmen aangenaam en ze worden positief verrast. Bovendien weten ze meteen perfect wat ze moeten doen, wat efficiënt is. Dat is een aangenaam gevoel, want de stemmen geven perfect het imago weer dat we willen uitstralen. We zijn nog elke dag blij met onze keuze.

Zou je Voices.be aanraden?

Wees maar zeker, zonder Voices.be was onze business een stuk minder professioneel. Bovendien schoten onze eigen stemmen tekort en bespaart het ons heel wat tijd, terwijl een professionele voicemail helemaal niet veel kost. Het boost zonder twijfel je bedrijfsimago.

Ook nood aan een professioneel voicemail bericht?

Wil jij in de voetsporen van SLV Belgium treden en je bedrijfsimago een boost geven? Neem een kijkje op Voices.be of contacteer ons. Zoals je hebt gelezen reageren we razendsnel en zorgen we voor een pasklare oplossing!

Benieuwd hoe dit klinkt?

english
english
english
english
english
english
dutch
dutch
dutch
dutch
dutch
spanish

Meer interessante artikelen

Wij helpen u graag met advies op maat.

Ticket Team | Voices.nl professionaliseert het rommeltje 

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten...

NKC | Onze klantendienst evolueert dankzij Voices.nl

De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart - teamleader service & contact...

Jokershop.be | Investering in een warm onthaal

Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.

ACLVB | Tienduizenden bellers krijgen een warm onthaal dankzij Voices.be

We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.

ASBL | Een professionelere voicemail dankzij Voices.be

Ik stoorde me aan mijn eigen stem. Ik hoor mezelf niet zo graag praten, dus daar had ik het lastig mee. Qua professionaliteit schoten we ook tekort en mijn Antwerps...

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

SLV Belgium - een innovatieve lichtfabrikant is blij met hun keuze voor een professionele voicemail. "Ik herinner me nog dat ik 's avonds anderhalf uur moest wachten tot het stopte...

CREO | Het telefonisch onthaal is super belangrijk

CREO is een onderwijsinstelling voor volwassenen uit Roeselare. Ze bieden een brede waaier aan opleidingen aan: van Frans leren, tot koken of met een vrachtwagen leren rijden. Peter Verbrugghe werkt achter...

SKYGGE | Dankzij Voices.be komen we professioneler over

SKYGGE – een bedrijf uit Halle dat zonwering levert voor zowel binnen als buiten – heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Een stuk professionalisering was daarbij op zijn...

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.