Tekstgenerator

Onze handige tool maakt al uw welkomstteksten in één simpele klik

CREO | Het telefonisch onthaal is super belangrijk

Beluister voorbeelden van een professionele telefooncentrale

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.

Beluister onze prachtige telefoonstemmen

Uw telefooncentrale laten inspreken door een mooie, vriendelijke stem? Dat kan eenvoudig!

Blog
Onze tips en inzichten voor een professionelere klantenervaring.
Het spijt ons: dit artikel is enkel in het Nederlands beschikbaar.

CREO is een onderwijsinstelling voor volwassenen uit Roeselare. Ze bieden een brede waaier aan opleidingen aan: van Frans leren, tot koken of met een vrachtwagen leren rijden. Peter Verbrugghe werkt achter de schermen bij CREO. Naast heel wat technische aspecten, beheert hij onder andere ook de telefonie.

Waarom gebruiken jullie een telefooncentrale?

Onthaal vind ik super belangrijk. Zowel op de website, maar uiteindelijk het telefonisch onthaal. Het is zoals wanneer je iemand voor de eerste keer ziet. Die eerste indruk.

In totaal werken wij met zo’n 200 mensen in onze twee afdelingen, Kortrijk en Roeselare. Daarvan zijn er ongeveer 25 ondersteunende medewerkers. Gaande van administratie, boekhouding, personeelsdienst. Als wij professioneel willen werken, hebben wij absoluut een telefooncentrale nodig.

Waarom kozen jullie voor professioneel ingesproken bandjes?

We hadden dat ook zélf kunnen doen maar… Net zoals ik zelf niet graag op foto sta (lacht), zijn er ook mensen die wél een mooie stem hebben… Maar als ze dan iets moeten inspreken, komt het zó onprofessioneel over… Daar huiver ik een beetje van. Ik erger me bijvoorbeeld ook soms bij andere bedrijven met een slechte voicemail. Dan denk ik: ‘Mensen toch, zeg dan liever niets, dan dat je iets zegt…’.

Wijzelf hebben het van inkomende gesprekken, niet van uitgaande. Zeker in deze tijd zijn er veel mensen die om inlichtingen vragen. Dat onthaal is voor mij super belangrijk. En dat begint bij de telefooncentrale.

Hoe goed onze mensen dat ook doen. Je kunt het echt niet gaan vergelijken met een professionele opname.

Welke begroetingen gebruiken jullie bij CREO?

Wij gebruiken eigenlijk niet veel meldingen. Wel een welkomstbegroeting en wachtmuziekje. Nu zijn we bijvoorbeeld in verlof, dus gebruiken we een algemeen verlofbericht. Daarna zetten we terug ons corona-bericht in. Dat we dankzij jullie actie gratis aangeboden kregen. Wij hebben ook een bericht buiten de kantooruren.

Wij maken géén gebruik van een doorschakel systeem zoals druk 1, 2 of 3. We hebben liever dat onze beller zo vlug mogelijk een fysiek persoon aan de lijn heeft.

Daarvoor werken wij met met call-queue’s. Onze medewerkers melden zich intern aan. De beller wordt doorverbonden met de eerst-beschikbare medewerker. En daarna gebeurt de doorschakeling intern. Echt om de beller zo vlug mogelijk te helpen.

Hoe beviel de samenwerking met voices.be?

Ik kwam twee jaar geleden bij voices.be terecht na een zoekopdracht in Google. Je kan daar wel uren naar gaan zoeken, maar zoveel tijd wou ik daar niet aan besteden. Op een bepaald moment moet je de keuze maken, hé. De website was aantrekkelijk. En de samenwerking was goed en vlot. Er is ergens een reclamespot die als volgt gaat: “Het doet wat moet.” Wel, dat past ook bij voices.be.
Wij bezorgen onze teksten en we krijgen de teksten professioneel ingesproken terug. Het wordt betaald, en voilà. Het doet wat moet! Ik ben gelukkig, we hebben een professionele begroeting aan de lijn. En dat is voor mij super belangrijk.

Benieuwd hoe dit klinkt?

english
MK Hotels
english
english
Private Event Design
english
english
Malca Amit
english
english
NxtPort
english
english
Frigeria
english
english
Premiere Diamond
english

Meer interessante artikelen

Wij helpen u graag met advies op maat.

Ticket Team | Voices.nl professionaliseert het rommeltje 

Of Bart Cornelisse, operationeel directeur bij Ticket Team tevreden is met de nieuwe voicemail? Wees maar zeker, het rommeltje aan stemmen werd achterlaten en een duidelijke stem gidst de klanten...

NKC | Onze klantendienst evolueert dankzij Voices.nl

De Nederlandse Kampeerauto Club krijgt zo’n 35.000 telefoontjes per jaar te verwerken. Een glashelder keuzemenu met een duidelijke stem is dan ook onontbeerlijk. René Norbart - teamleader service & contact...

Jokershop.be | Investering in een warm onthaal

Jokershop.be, dat is een zeer ruim assortiment aan verkleedkleding en feestartikelen. Sinds kort kun je ook een stem van Voices.be aan de lijn krijgen als je het bedrijf opbelt.

ACLVB | Tienduizenden bellers krijgen een warm onthaal dankzij Voices.be

We zeggen altijd: bij ons ben je geen nummer. Daarom hebben we gekozen voor echte professionals met een warme stem.

Fost Plus | Technologische vooruitgang en een warme aanpak

Waarom Fost Plus koos om een voicemail te laten opnemen door Voices.be? Wel, daar hadden ze een aantal goede redenen voor.

ASBL | Een professionelere voicemail dankzij Voices.be

Ik stoorde me aan mijn eigen stem. Ik hoor mezelf niet zo graag praten, dus daar had ik het lastig mee. Qua professionaliteit schoten we ook tekort en mijn Antwerps...

SLV Belgium | Voices.be geeft ons een professioneel jasje

SLV Belgium - een innovatieve lichtfabrikant is blij met hun keuze voor een professionele voicemail. "Ik herinner me nog dat ik 's avonds anderhalf uur moest wachten tot het stopte...

CREO | Het telefonisch onthaal is super belangrijk

CREO is een onderwijsinstelling voor volwassenen uit Roeselare. Ze bieden een brede waaier aan opleidingen aan: van Frans leren, tot koken of met een vrachtwagen leren rijden. Peter Verbrugghe werkt achter...

SKYGGE | Dankzij Voices.be komen we professioneler over

SKYGGE – een bedrijf uit Halle dat zonwering levert voor zowel binnen als buiten – heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Een stuk professionalisering was daarbij op zijn...

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.